• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik gaf een knikje en keek over de rand. Wanneer zouden we nou weer gaan? Ik had zin om weer ergens anders heen te varen.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sorry dat het zo laat is, ik had dansles
    Mada Lopez

    Ik keek rond en Ik duwde vervolgens wreed een emmer met water in Kyra's handen. ''Aan het werk, JULLIE ALLEMAAL!'' schreeuwde ik hard. Ik hield zo van de macht die ik had, terwijl ik de jongste was. Heerlijk dat ze allemaal naar mij moesten luisteren. ''Aricin, stop met het aanraken van de meisjes en GA IETS UITVOEREN!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin Azure

    Ik lachte naar haar en stapte met Jack aan boord. Ik keek even naar de haven, de stad in. Daarna liep ik naar de andere kant van het schip en keek ik naar de zee, de eindeloze zee. We zouden wel een tijdje onderweg zijn, en vrouwen hadden ook lusten, toch? In ieder geval wel als ze mij zagen. Ik grijnse in mezelf en begon wat klusjes op te knappen.


    Your make-up is terrible

    Mada Lopez

    Ik sloeg met mijn hand hard tegen Aricin's achterhoofd aan en ik schreeuwde werkelijk hard in zijn oor, zodat hij wel zou luisteren. ''Gaan we nog wat doen, Azure?'' vroeg ik op een kwade toon. Ik keek vervolgens naar Jack die wankelend over het schip heen liep en wat dingen rond riep, die nergens op sloegen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 20:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Komt Barbosa er ook in voor? Ik hou van hem man, hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rebecca 'Becky' McCalistar

    Ik stootte Jack aan. "Sorry c'tain," begon ik. "maar we gaan van wal, niet aan wal." Hij keek me vaag aan en knikte. "Aye." zei hij erop en gaf nu de juiste commando's. Of ze verstaanbaar waren voor anderen was een tweede.


    Your make-up is terrible

    Quarterback schreef:
    Komt Barbosa er ook in voor? Ik hou van hem man, hahaha.



    Haha, dat zou wel gaaf zijn =3


    Your make-up is terrible

    Aricin Azure

    "Natuurlijk, mevrouw." Hij knipoogde naar haar en deed wat er van hem gevraagd werd. "Ik hou er wel van als vrouwen de baas zijn."


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Haha, dat zou wel gaaf zijn =3


    Of ze gaan gewoon met het schip ergens heen, waar Barbosa toevallig is, bij Dia Dalma ofzo. En dan gaan ze mee? :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Of ze gaan gewoon met het schip ergens heen, waar Barbosa toevallig is, bij Dia Dalma ofzo. En dan gaan ze mee? :'D


    Joaaah! Das leuk =3


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik hoorde precies wat Aricin zei en gaf hem daarom een harde klap nogmaals tegen zijn achterhoofd. ''Jack?'' vroeg ik vervolgens poeslief en ik ging met mij grote, puppyoogjes voor Jack staan. ''Aye?'' vroeg hij, omdat hij mijn liefelijke gezichtje niet vertrouwde. ''Mag ik rum?'' vroeg ik vervolgens poeslief, omdat ik wist dat Jack mij niet vertrouwde als ik rum dronk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Joaaah! Das leuk =3


    Woehoe party hardy, Barbosa en Tia Dalma gaan mee. Awesome! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin Azure

    "She already likes me." Grijnsde ik terwijl ik haar nakeek. Ik hield wel van pittige dames.

    Jack Sparrow

    "Dan hebben we de rest van de reis niets meer!" Protesteerde ik als een klein kind.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik moest aanhoren hoe Jack de rum bij me weghield en Aricin me verschrikkelijk op mijn zenuwen werkte. Als eerste besloot ik hard tegen Aricin in te gaan, omdat ik niet zo met me liet sollen. ''Excuseer me, captain.'' zei ik zuchtend tegen Jack. Ik liep, terwijl Aricin het niet door had, achter Aricin aan en trok vervolgens mijn zwaard. Mijn zwaard, waar ik overigens heel trots op was, gestolen uit het huis van de commodore, hield ik langs Aricin's nek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    Ik voelde het koude staal langs mijn nek. "Save that for the night, baby." Zei ik zacht. Ik wist dat ze me niets aan zou doen. Nee, dat werd een troep en bemanning hadden ze duidelijk nodig. Zeker een sterke, niet dronken, kerel die dingen kon opknappen die vrouwen niet konden.

    Rebecca 'Becky' McCalistar

    "Mada." Zuchte ik, terwijl ik naar hun toe liep. "Hij is het niet waard. Zeker niet aan het begin van de reis." Mannen waren irritant, dat wist ik. Zeker zulke ego's als Aricin. "Ik praat wel met hem."


    Your make-up is terrible