• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik kwam naast Jack staan, die terug keek naar Tortuga. Ik wist niet wat er te zien viel, maar het interesseerde me zeker. Nadat Jack niets had gezegt en ik even had gewacht, zuchtte ik. ''Jij!'' riep ik naar Pius. Ik stak mijn vinger naar hem uit en wenkte hem te komen. ''Wat sta je daar te doen? Niets zeker?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jack Sparrow

    Na een tijd in het duister gestaart te hebben, besloot ik dat het klepje van de telescoop er nog op zat. "Niets." Antwoordde ik, terwijl ik het klepje eraf trok en in het water gooide. Dat had ik toch niet nodig.

    -jullie mogen ooook met Jack praten hoor, haha-


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Ik schudde lachend mijn hoofd. Dat was nou typisch Jack. Ik was er aan gewend, maar eigenlijk voelde ik me nu vrij gespannen. Ik wist niet of ik nu wel wilde vechten of juist niet. Het was lang geleden, ja, maar er zouden nog zoveel gevechten komen. OP een gegeven moment zou de halve wereld weten dat iemand, ik dus, die kaart gejat had en hem ergens bezorgd had. Ze wisten alleen niet wie en waar.

    ooc;. Ja, maar dan loop ik hier een heel verhaal uit te typen. dat vind ik niet leuk en asociaal (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jack Sparrow

    "Het is..." ik keek nog even beter. "Een roeiboot." besloot ik.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Kort keek ik naar Kyra en Jack, hoe ze samen aan het praten waren over dat wat eraan kwam. Ik haalde mijn schouders op en draaide me om, zodat ik met mijn rug tegen de rand aan zou kunnen leunen. Ik bekeek Aricin, hoe hij aan het werk was, maar tegelijk alleen maar naar de vrouwen op het dek keek. Ik grinnikte kort en schudde lachend mijn hoofd. Wat voor wezens waren mannen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik weet het verschil wel tussen een roeiboot en een schip," zei ik geïrriteerd en ik rukte het ding uit zijn handen om er zelf door te kijken.
    Het eerste waar mijn oog op viel was inderdaad ook een roeibootje, een met twee mensen, een jongen en een meisje. Ik keek verder. Een schip, de Helios? Ik herkende de naam nauwelijks.
    "Misschien moet je een keer beter kijken," zeg ik droog. "De Helios is net vertrokken, wie weet wie dat zijn?" vroeg ik in het algemeen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wanneer komen Barbosa en Tia Dalma? :9~
    - Ik wil wel Tia Dalma spelen btw


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin Azure

    Ik stroopte de mouwen van mijn blouse omhoog, zodat mijn spieren mooi uitkwamen. Van het zware werk in de zon begonnen ze licht te zweten. Ik keek op en zag dat Mara naar me keek, dus glimlachte ik naar haar voordat ik me weer op mijn werk richte.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Was ik de enigste die zag wat Aricin probeerde te doen? Misschien moest ik het hem duidelijk maken dat ik de baas boven hem was. Ik liep naar hem toe en kwam met een strenge blik voor hem staan. ''Wat ben je aan het doen?'' vroeg ik. Ik keek naar wat hij deed en vervolgens keek ik terug naar zijn gezicht. ''Niet erg veel nuttigs. Als je het niet erg vindt, kun je beter harder je best doen, of ik word minder aardig. Waarschijnlijk wordt Becky dan ook minder aardig en Jack al helemaal.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin Azure

    "Ik ben aan het werk." Ik probeerde een verbaast gezicht te trekken. Maar buiten mezelf mooi uit te laten komen, was ik ook echt aan het werk. "Volgens mij heb jij het net een beetje verpest bij Jack." Glimlachte ik, over het voorval met de rum.


    Your make-up is terrible

    Mada

    ''Oh alsjeblieft. Hij vertrouwt me wel. Hij heeft me een soort van opgevoedt sinds dat ik hier ben, op zijn manier van doen dan.'' vertelde ik hem. Jack was namelijk mijn vader, tenminsten zo zag ik hem. Sinds dat ik op het schip zat, op een 12 jarige leeftijd, heeft Jack voor mij gezorgd. Niet dat ik er erg beter van werd, want ik had nog steeds behoefte aan een moeder die voor me zou zorgen. ''Stop met mooi wezen, want er komt een storm.'' zei ik, terwijl ik over de rand naar de donkere wolken in de verte keek. Ik hield van stormen, vechten en enge piraten. Ja, ik was nogal dol op maffe dingen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oke, dit gaat echt veel te snel voor mij, al die reacties. Er zijn veel te veel dagen dat ik gewoon geen tijd heb om op het forum te komen en als mijn personages dan al die tijd afwezig zijn, dan klopt het niet meer toch? En ik heb ook geen tijd en geen zin om de afgelopen zes pagina's te lezen en dat vaker te moeten doen, dus ik denk dat ik stop :$ Heel erg sorry en ik vind het echt heel jammer, maar het gaat gewoon zo snel o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Oke, dit gaat echt veel te snel voor mij, al die reacties. Er zijn veel te veel dagen dat ik gewoon geen tijd heb om op het forum te komen en als mijn personages dan al die tijd afwezig zijn, dan klopt het niet meer toch? En ik heb ook geen tijd en geen zin om de afgelopen zes pagina's te lezen en dat vaker te moeten doen, dus ik denk dat ik stop :$ Heel erg sorry en ik vind het echt heel jammer, maar het gaat gewoon zo snel o.O


    Ah das wel jammer. Maar je kan altijd vragen om een samenvatting als je weer online komt, zijn er wel meer die dat doen. Misschien kan je iemand vinden die jou karakter over wilt nemen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ah das wel jammer. Maar je kan altijd vragen om een samenvatting als je weer online komt, zijn er wel meer die dat doen. Misschien kan je iemand vinden die jou karakter over wilt nemen?


    Oke, mag ik dan misschien een samenvatting? Misschien dat het dan lukt (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Oke, mag ik dan misschien een samenvatting? Misschien dat het dan lukt (:


    Uh, Mada ging aan de rum, Jack sloeg haar, Aricin krijgt elke keer soort van ruzie met Mada terwijl hij achter haar aanzit. Becky heeft hun gewaarschuwd. Nu heeft Kyra een schip gezien en bekijken ze die.


    Your make-up is terrible