• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Aricin Azure

    "Verkeerd geraden, ik heet geen Jack." Al snel herstelde ik me en glimlachte ik naar haar. "Aricin." Ik stak mijn hand uit. "En hoe mag deze mooie jongedame heten?"


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik liep naar de groep toe en keek naar de nieuwe jongen. Ik trok een vuil gezicht, ik had het niet zo op nieuwkomers maar ze moesten er zijn he.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    John

    Stilletjes stond ik aan de zijkant van het groepje, volgens mij had zelfs de kapitein- ene Jack- mij nog niet opgemerkt. Ik had een bijzonder talent voor mezelf verbergen, dat soms uiterst goed van pas kwam. Ik liet me meevoeren het schip op, en haalde opgelucht adem toen ik de zoute zeelucht proefde.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jack Sparrow

    "Aye, mate?" Ik draaide me om naar degene die mijn naam had geroepen en verstapte me bijna. Die verdraaide grond ook, leek wel elke keer te verschuiven! De anderen liepen langs me heen de loopplank op naar mijn bootje.


    Your make-up is terrible

    Kyra.
    Ik grijnsde. Ik mocht die nieuwe vast wel. Hij zag er uit als iemand die ik goed kon pesten. "Mada, orders?" vroeg ik aan onze boatswain. Ik kon niet wachten tot we hier eindelijk we waren, vrijheid.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Pius

    De kapitein was een totale nutjob, de boatswain was een vrouw en het schip had zwarte zeilen. Perfect. Ik zuchtte stil en wachtte mijn lot af. Ik zou namelijk pas echt kunnen beoordelen of ik mezelf beter overboord kon gooien, als we in volle zee waren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rebecca 'Becky' McCalistar

    Ik liep voorbij Jack de boot op, ongeduldig keek ik over de rand naar de twee die nog beneden stonden te firten, en Jack die weer ergens op reageerde en bijna op zijn gat viel. Ik hoopte dat hij deze rit wat stiller aan deed met de rum, zodat er nog wat overbleef, hij zich alles kon herinneren en nog nuttige orders kon geven.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Ik werd ongeduldig toen ik geen antwoord kreeg en liep daarom maar naar Becky toe. Zij was een van de weinige die ik al kende, en dus, net als ik al veel langer mee vaarden. Ik zuchtte. "Ey Becks," zei ik grijnzend.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rebecca 'Becky' McCalistar

    "He, Kyra." Ik glimlachte even naar haar. "Zin om weer op pad te gaan?" Naar mijn idee was Jack hier te lang blijven hangen om van de vrouwen/hoeren en de drank te genieten.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    "Werd wel eens tijd ja, maar zo te zien duurt het nog een hele tijd voor we hier daadwerkelijk weggaan. Jack is weer een te dronken om voor en achter te onderscheiden." Ik zuchtte. Ik hield van vrijheid, en Becky wist het. Soms leek zij de enige hier aan boord te zijn die snapte dat ik er niet tegen kon om te lang op een plek te blijven. Ik moest zo maar even naar de Captain gaan, om de orders te vragen, anders.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rebecca 'Becky' McCalistar

    Ik knikte. "Maar je kan beter even wachten tot hij ook aan boord is. Waarschijnlijk begint hij gelijk orders uit te delen." Ik glimlachte even naar haar. Jack was raar, maar uiteindelijk deed hij wel wat juist was, voor een piraat dan. Hoe egoistisch hij ook was, het schip kreeg hij waar hij het wilde, meestal met bemanning.


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik liep naar Aricin toe. "Dus waarom wil jij deel uit maken van de crew?" Vroeg ik terwijl ik hem eens beter bekeek.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Aricin Azure

    Ik stak mijn haar achter mijn hoofd en wreef door mijn haar terwijl ik lachte. "Om de uitdaging." Beantwoordde ik haar. Ik was hier net een minuut en ze vlogen al als vliegen om me heen! Geweldig dit.


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik grijnsde een beetje. Hij gaf een goed antwoord. Je had er ook soms van die stommelingen bij die toch niks beters te doen hadden. Maarja, alsof het Jack zou uitmaken. "Ik ben Amber." Stelde ik mezelf voor. Beetje laat, maar beter laat dan nooit.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Aricin Azure

    "Aricin." Ik gaf een knikje met mijn hoofd. "Leuk je te ontmoeten."


    Your make-up is terrible