• een populaire meiden groep van school, iedereen kent ze wel, ze kunnen elke jongen zijn hart veroveren, op een avond als de meiden terug komen valt de auto uit, nogwel midden in het bos, wat nu?, ze besluiten maar te gaan lopen en de auto later op te gaan halen, maar wat als ze door iets onbekends gevolgd worden?..


    ik zoek dus nog een aantal rolletjes, als de beste vriendinnen van de hoofdpersonage! heb je interessen? vult dat hieronder dan ff in danku :)

    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:
    lengte:
    karakter:
    foto:
    tekstje:

    extra mededeling
    * liever geen Emo/Scene plaatjes. niet dat ik er een hekel aan heb, maar het is orgineler zonder omdat iedereen ze wil. maar als je echt heel graag zo'n plaatje wilt maar ik wel een uitzondering :)

    vraagjes
    Met Tokio Hotel?
    of
    zonder tokio hotel?

    Deze mensen mogen mee doen in mijn nieuwe serie! gefeliciteerd :D


    *EternalLove als Nathalie
    *xCrackerx als Shanice
    *AvrilTomxMii als Anne
    *Unusual als rachel


    danku (K)



    Slotje??

    naam: Nathalie
    bijnaam: Nana
    leeftijd: 17
    lengte: 1.74
    karakter: Erg optimistisch. Kan op sommige momenten heel actief zijn, maar op het volgende moment opeens heel rustig zijn. Is op sommige momenten net een stuiterbal. Is wantrouwig tegenover vreemden, en zal niet gauw alles over zichzelf vertellen. Doet alles voor vrienden en familie, als je iets tegen hen hebt kom je ook aan Nathalie!
    foto:Nathalie
    tekstje:
    Hello people, Nathalie speaking! Oftewel Nana! Ik ben momenteel 17 jaar, dus sinds mijn geboorte cooler dan de meeste mensen op deze aarde ^^. Buiten dat ik soms wel een groot ego heb, ben ik aardig, behalve als je iets hebt tegen mijn vrienden of vrienden! Dan ben ik best wel gemeen XD. Ik kan soms net een stuiterbal zijn als ik ergens om vrolijk ben, maargoed, da’s niet erug vaak ^^. Ik ben ook heel optimistisch, en dat heb ik van huis meegekregen, want heel mijn familie is altijd optimistisch!

    Ich gehe, want huiswerk roept me. Ik haat huiswerk! Als extra informatie ^^. So long farewell, auf Wiedersehen, goodbye au revoir ^^.

    Xxx, Nana!



    Ik hoop dat ie een beejte goed is :P. Over de vraag met of zonder TH, tja, het is wel leuk als ze erbij zijn ^^. Maar zonder is ook weer anders, aangezien er best wel veel Quizlets zijn m,et TH erin. geeft toe dat ze zelf ook een verhaal met TH heeft. Jij kan het beste zelf beslissen of je nog TH erin wilt of niet als je alle rollen hebt ^^.


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    naam: Shanice

    bijnaam: Nice,Shan(Sjen)

    leeftijd: 18

    lengte:1.75

    karakter: Melig,Hyper,Lui,Spontaan,Durfal,Biatch als het gaat om ruzie's en vechten

    foto: Shanice

    tekstje: Eey mensen!Ik ben Shanice,je spreekt het uit als Sjanies,Maar sommige zeggen ook wel Jennes ma je mag me ook nies of shan noemen,wat jij wil!Ik word vaak gezien als het vervelend, melig meisje.Maar ik ben bijna altijd lief tegen mijn vriendinnen en die komen ook op de eerste plaats!Jongens doen me niet echt iets,maar ik heb wel meerdere relaties gehad.Maarjah ik ben er nu gwn nie aan toe!Ik hou vn Dansen(vooral HipHop),Tv kijken,Leuke dingen doen,Gek doen,Pc'n,Verder ben ik verslaafd aan Kauwgom en ik haat school alleen de pauze en vakantie is leuk!Ik ben niet op mondje gevallen en heb regelmatig een grote mond:$ maar jah zo ben ik mensen!Maar ik moet gaan want ik moet na school :(

    Doeeggg XoxO

    Met Th is het leuk maar er zijn der al best veel met Th maar jij mag beslissen!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naam: Anne

    bijnaam: Annepannepon/Annemens

    leeftijd: 17

    lengte: 1.68

    karakter: aardig, grappig, gaat altijd creatief met problemen om, wil altijd en alleen maar fun maken, liever lui dan moe, soms een beetje egoïstisch, bitchy en arrogant maar ook heel trouw aan vrienden en familie

    foto: http://farm1.static.flickr.com/6/86662184_b6c6172dcb.jpg

    tekstje: heeyy mensjes^^
    nou ik ben dusz Anne x') ik loop al 17 jaar op deze aarde rond en ik zal ook nog wel een tijdje blijven rondlopen dusz daar maak ik maar gebruik van om zoveel mogenlijk lol te hebben. waar ik het meeste van hou is gitaar spelen en verder is muziek gewoon mijn lust en mijn leven. als ik niks te doen heb ga ik dusz of mijn gitaar erbij pakken of met wat vrienden de buurt onveilig maken (A)(6) nou dat was het denk ik wel zo'n beetje. als je nog meer van me wilt weten.. just ask ;)
    nou tschüs freunde, laterzzzz

    nou ik hoop dat je er wat mee kan :P en ik persoonlijk zou t wel leuk vinden met TH erin maar dat moet je verder zelf weten ;)


    She said: I gotta find out for myself

    naam: Rachel (Engels)
    bijnaam: Rach
    leeftijd: 18
    lengte: 1,76
    karakter: Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    foto: http://twilightguide.com/tg/wp-content/themes/Aspire/graphics/cat/nikki-reed/fence-nikki-reed.gif
    tekstje:
    Haai, ik ben Rachel en ik ben 18 jaar jong.
    Ik ben het meest chaotische meisje op de wereld. Believe me. Naast dat ik ongelooflijk chaotisch ben, ben ik ook nog eens super onhandig. Ik val iedere dag wel een paar keer over mijn eigen voeten. Ook heb ik een evenwichtstoornis. Dus met mij is het altijd lachen.
    Ik hou enorm veel van muziek en hoop er later ook wat mee te kunnen gaan doen.
    Ik heb een hekel aan zinloos geweld en kleine diertjes. Insecten en die dingen.
    Verder ben ik bang voor alles wat vleugels heeft. Op vleermuizen na. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van katten.
    Ik ben gek op kleine kindjes en wil zelf ook heel erg graag een kindje. Alleen roepen mijn vriendinnen dat het er nog iets te vroeg voor is.

    Nou, ik ga eens kijken of ik nog een leuk muziek festival kan organiseren!


    Music is the new sex

    xCIxTHx schreef:
    Slotje??


    Komt eraan. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "