• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice

We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]

Your make-up is terrible

Yeah, ik doe mee! Eindelijk begint er weer een nieuwe RPG :'D Waar kan ik iets invullen?
    Of moet ik zelf iets bedenken?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Naam: Rebecca 'Becky' McCalistar
    Leeftijd: 23
    Part of the crew: First mate
    Uiterlijk: Stijl, lang haar tot op haar schouders, lang en gespierd. Haar ogen zijn donker, als de zee in de nacht
    Karakter: Sarcastisch, bijna gemeen. Ze is voor de rest stil en mysterieus, behalve als ze rum gedronken heeft, dan kruipt ze uit haar schulp.
    Extra: Haar famile komt oorspronkelijk uit Schotland, ze heeft ook nog een schots accent.

[ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 20:09 ]

Your make-up is terrible

Arrow schreef:
    Yeah, ik doe mee! Eindelijk begint er weer een nieuwe RPG :'D Waar kan ik iets invullen?
    Of moet ik zelf iets bedenken?

Je mag zelf iets bedenken als je dat handig vind ^^

Your make-up is terrible

Naam: Livia (Liv) Mary Thinth
    Leeftijd: 18
    Part of the crew:gewone crew
    Uiterlijk: Zwart, kort haar, dat haar gezicht omlijst. Ze heeft een voorkeur voor mannenkleren, en ze is een beetje bruin. Chocoladebruine ogen, ongeveer 1.60m. Best knap, maar ze ziet er jong uit voor haar leeftijd.
    Karakter: Liv is een jonge en onstuimige meid, dat een niet-te-stuiten enthousiasme heeft voor van alles, wat er soms voor zorgt dat ze een last is voor de rest van het schip. Ze is erg slim en vindingrijk en heeft een oneindige fantasie. Goeie humor en kan met bijna iedereen goed opschieten.
    Extra: ze mag Jack Sparrow niet zo.

[ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:49 ]

Naam: Mada Santana Lopez
    Leeftijd: Vijftien
    Part of the crew: Ze was de afgelopen twee jaar gewone crew, maar aangezien haar harde karakter, is ze opgevordert tot Boatswain. Wat velen niet leuk vinden, aangezien ze een jong meisje niet leuk vinden als leiding.
    Uiterlijk: Mada heeft lange blonde haren, die meestal stijl over haar schouders vallen. Kleine blauwe ogen en ze is ongeveer 1.50 M lang. Ze heeft nog een redelijk jong gezicht en bijna geen rondingen, waardoor ze nog jonger lijkt dan dat ze werkelijk is.
    Extra: Mada is opzoek naar haar moeder die verloren is op zee, omdat ze er zeker van is dat ze ergens is.

[ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 20:25 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik heb een lijstje gemaaakt (:

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik heb een lijstje gemaaakt (:

Zeur zeur hiero!

Kun je misschien ook uitleggen wat het allemaal is, tenminsten van degene waar je het nog niet van had gedaan. Dankjewel. _O_

Quarterback schreef:
    (...)

Zeur zeur hiero!

Kun je misschien ook uitleggen wat het allemaal is, tenminsten van degene waar je het nog niet van had gedaan. Dankjewel. _O_

Surgeon is degene die je been eraf hakt als er een kogel inzit, bij wijze van spreken x'D Dus gewoon de dokter aan boord. En de cook is de kok. De gewone crew volgt gewoon de orders op die ze krijgen.

Your make-up is terrible

Naam: Kyra Belle Hastings
    Leeftijd: 19
    Part of the crew: Surgeon, verder gewone crew, helpt in hele grote crisis de captain/first mate.
    Uiterlijk: Ongveer 1.70. Vrij lang bruin haar en ijsblauwe ogen. Geeft ook de voorkeur aan mannenkleren, omdat ze zich daar gewoon makkelijker in kan bewegen. Als ze de kans krijgt echter, wil ze zichzelf nog wel een heel vrouwelijk kleden.
    Karakter: Is heel goed in staat bepaalde informatie ongemerkt op te vangen en voor eigen doeleinden te gebruiken. Ze weet veel en zodra iemand haar vertrouwen heeft, zal ze haar kennis ook delen. Ze is een gesloten persoon, maar daarom niet minder gezellig, er zijn gewoon bepaalde onderwerpen die ze liever niet aansnijdt.
    Extra: Kyra kan er heel slecht tegen om steeds op een plek te blijven, daarom is ze ook piraat geworden. Houdt heel erg van zwemmen en de vrijheid van de zee. Ze hecht ontzetten veel waarde aan haar vrijheid en kan verrassend goed met wapens omgaan.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Wilt nog iemand de kapitein zijn? (cat) Anders maak ik die aan.

Your make-up is terrible

Komen de normale personages van POTC erook invoor? (:

Assassin schreef:
    Wilt nog iemand de kapitein zijn? (cat) Anders maak ik die aan.

Ehm, ehm. Nah, doe jij maar.
    Hebben we niet nog heel veel jongens nodig ofzo?

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Quarterback schreef:
    Komen de normale personages van POTC erook invoor? (:

Als iemand daarmee wilt spelen ja. Als niemand anders iets aanmaakt, maak ik ze aan als vrij te spelen karakters.

Your make-up is terrible

Mag je ook twee karakters spelen?

Arrow schreef:
    Mag je ook twee karakters spelen?

Van mij wel.

Your make-up is terrible