• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice

We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]

Your make-up is terrible

Mada

Ik trok mijn zwaard terug en stopte hem weer op de plek waar hij hoorde. ''En of ik dat bewaar.'' zei ik mysterieus tegen Aricin. Ik liep langs hem af en liet, expres, mijn vinger langs zijn kaak glijden. Ik moest het toegeven, mannen zoals hem waren mijn ding, maar uiteindelijk ook datgene wat me irriteerde. ''Doei Becky.'' zei ik vervolgens op een flauwe toon en ik ging zitten op een kort trapje.

[ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:13 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Kyra.
    Zuchtend ging ik dan toch maar aan het werk. Het was niet mijn schuld dat Mada vandaag had besloten de diva uit te hangen. Maargoed, ik zou er ook gek van worden als er iemand de hele tijd achter je aan liep. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar het tafereel dat gaande was op het bovendek. Ik rolde met mijn ogen. Nog even en ik was klaar.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Mada
    Ik keek naar Kyra die haar werk perfect deed en ik trok met mijn tanden de kurk uit de rumfles. Net toen ik wilde gaan drinken, zag ik dat Jack tegen Kyra begon te praten. Ik wist niet wát hij zei, maar het interesseerde me wel, zoals gewoonlijk. Als Boatswain moest ik toch dingen weten. En ik was nieuwsgierig. Zo mijn ding.

Aricin

Ik grijnsde in haar richting, maar McCalistar trok mijn hoofd haar richting op. "Geen geflirt hier aan boord, zeker niet zo uitlokkend." Waarschuwde ze me. "Anders laat ik haar jou op haar zwaard rijgen." Ik kreeg de bibbers van haar, aardig was anders! De andere vrouwen aan boord leken me een stuk interessanter. Maar ik knikte en ging weer aan het werk.

Your make-up is terrible

Adam.
    "Kay, we zijn los!" riep ik in het algemeen. Ik liep naar bakboord om te kijken of we het schip niet zouden beschadigen met het uitvaren.

Kyra
    "Jack," zei ik grijnzend, terwijl ik de captain mijn zijn gebruikelijk zwabber en grijns op me af zag komen. Ik stond op en strekte me uit.

Kan iemand even jack doen? _O_

Mada

Ik moest toegeven dat ik van Aricin's aandacht hield, maar zou dat opvallen als ik direct achter hem aan zou lopen. Waarschijnlijk niet, toch? Ik stond op en liep richting Aricin, terwijl ik Adam beveelde om goed op te letten.

Jack Sparrow

"Waar gaan we heen?" Vroeg ik, terwijl ik mijn kompas opensloeg dat doelloos in de rondte ging. "Hij werkt ook nooit bij mij." Fronste ik. "Waar ga jij heen?" Ik duwde hem in Kyra haar handen.

Your make-up is terrible

Adam
    Afwezig knikte ik, terwijl ik geconcentreerd over de reling heen keek. Ik wilde het hier niet gelijk verpesten. Ik moest nog langer dan vandaag met ze leven.

Kyra.
    "Mischien moet je de rum gewoon even pakken?" vroeg ik met mijn trademark-grijns en ik pakte het kompas van hem aan. Het ding draaide doelloos rond. Deed het blijkbaar wel vaker. "Ik ga naar mijn vrijheid, denk ik."

Jack Sparrow

Ik loerde over de rand van het kompas. "Vrouwen." Murmelde ik toen ik hem weer afpakte. "Waar is de rum dan?" Vroeg ik terwijl ik om me heen keek, maar er geen rum aan kwam of in de buurt was.

Your make-up is terrible

Waar is Aricin? Die gast is geweldig? :9~

Kyra.
    "Ga nou niet zeggen dat je zonder vrouwen kan," fluisterde ik in zijn oor, wetend wat voor effect het zou geven. Ik knikte richting Mada. "Daar is je rum, cap'n."

Aricin

Ik hoorde hoe er iemand achter me kwam staan. Vanuit mijn ooghoek had ik gezien dat het Mada was. "Toch kom je weer terug." Om mijn mond sierde een lach die zij niet kon zien. Ik wist het wel.

Your make-up is terrible

Mada

Ik schudde mijn hoofd. ''Ik kom niet voor jou.'' zei ik, alsof ik puur naar de zee staarde. ''Nog een paar nachtjes en ik zorg dat je wordt meegesleurd in Davy Jones' locker.'' zei ik grijnzend en ik speelde met een blonde haarlok.

Becky

Ik liep richting Jack, die grijnsde naar Kyra. "Nee, geen rum, welke koers varen we?" Vroeg ik hem. "Oh ja! Koers!" Leek hij te beseffen terwijl hij weer naar zijn kompas loerde. "Dat ding doet het allang niet meer!" Soms werd ik hem wel een beetje zat, dat kapotte ding had hij altijd op zak en hij leek er af en toe nog iets in te zien ook. Nu duwde hij het in mijn handen. "Jij weet waar me heen moeten. Wil je daar ook heen." Het kompas draaide in het rondte en uiteindelijk gaf hij het zuidoosten aan. "We gaan zuidoost!" Jack stampte het trapje naar het roer op terwijl hij die vastgreep.

Your make-up is terrible