• Ja hier kan ik me best wel aan ergeren. Er zijn audities voor solo-zang bij ons op school en een vriendin van me wou meedoen. We wisten niet hoe ze kon zingen dus ging ze zingen voor ons. Het is een lief kind, echt waar, maar zangles zal niet helpen hier. Ze zingt heel saai en heel raar, met een hele rare stem dan. Ze kan de woorden niet goed uitspreken en er zit gewoon geen zangstem in. Nu ben ik geen jury van Popstars maar iedereen zei natuurlijk (schijnheilig als dat iedereen is) dat ze het mooi vonden en dat ze zeker moest meedoen enzo. Maar dat was gewoon onmogelijk dat iemand dat vond. Dus ik zei zo: ‘Marcia (naam veranderd ivm privacy enzo), je bent een schat echt waar maar als ik jou was zou ik niet meedoen.’ Toen vroeg ze hoezo. Nou ja, wat moet ik er anders op zeggen dan de waarheid? Dus ik zei: ‘Ik zal er geen doekjes om binden, maar je hebt geen zangstem, je kan niet zingen.’ Toen vond iedereen me opeens een bitch omdat ik dat zei. Nou, ik wil haar gewoon de vernedering besparen.

    Ben ik de enige die dit zou doen?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Daar heb ik respect voor, dat je dat hebt gezegd, maar ik snap ook wel dat het een beetje gemeen overkomt. Maar dat ze je dan meteen een bitch vinden? Als ze er over nadenken beseffen ze vast wel dat je dat niet bent.
    Maar dus, respect voor jou, want ik zelf zou niet durven zeggen dat ze niet kon zingen, en als ik het wel probeerde zou ik het zo subtiel proberen te zeggen dat het alleen nog maar slechter zou overkomen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    <3

    Je kan het beter van te voren zeggen en haar de vernedering besparen dan haar voor de hele school af laten gaan.
    Ik vind jou geen bitch hoor(flower)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    misschien kwam je wel over als een bitch maar tenminste wel een bitch die eerlijk is en haar probeerd te beschremen voor een vernedering als ze later voor veel meeer mensen zou zingen


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    je bent echt geen bitch
    ik zou het ook doen.


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    Ik zou het zeker wel gedaan hebben, ik heb ook liever dat mijn vrienden het in mijn gezicht zeggen. Al komt het op dat moment erg hard aan, het zal me toch een hele grote vernedering besparen. Ik vind dat je gewoon duidelijk tegen je vriendinnen moet kunnen zeggen dat het uiteindelijk minder pijnlijk is dan zo'n grote vernedering.


    Heartbroken? Girl, u have a foot, the guy has balls, ya know what to do.

    Ik zou het op een andere manier hebben verwoord, maar ik vind niet dat je nu een bitch bent (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou het subtieler gebracht hebben, maar een bitch vind ik je echt niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jigsaw schreef:
    Hoezo een bitch? Je probeert haar te redden van een afgang!
    Nee hoor, ik vind je dus geen bitch en ik zou hetzelfde gedaan hebben. (:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee hoor ik zou dat ook gewoon doen.

    Alleen zou ik er wel heel erg om heen lullen tot dat ze gaat zeuren van "Nadia... Het punt?"

    ofzo ;p

    maar alleen maar goed dat je dat hebt gezegd ik bedoel, anders was ze voor de heleschool afgegaan of erger, iemand nam het op dumpte het op youtube en wereldwijde hit.

    dat zou pas erg zijn.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Haha, ik weet dat iemand niet kan zingen en laat haar juist zingen op de muziekavond. Maar ik mag der niet. Dus ik ben hier de bitch. Jij redt je vriendin van een afgang, daar moet ze jouw dankbaar voor zijn. Die andere vriendinnen vind ik meer bitchy.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zou ik ook gedaan hebben.

    Tegen mijn beste vriendin zou ik dat ook zeggen denk ik.

    Nee, je bent geen bitch (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vroeg of laat moest ze er toch achter komen, beter vroeg als laat xd.


    None but ourselves can free our minds.

    HOTMESS schreef:
    Het zou pas lullig zijn als je níks had gezegd en zij vernederd zou worden.


    Believe.