• Ja hier kan ik me best wel aan ergeren. Er zijn audities voor solo-zang bij ons op school en een vriendin van me wou meedoen. We wisten niet hoe ze kon zingen dus ging ze zingen voor ons. Het is een lief kind, echt waar, maar zangles zal niet helpen hier. Ze zingt heel saai en heel raar, met een hele rare stem dan. Ze kan de woorden niet goed uitspreken en er zit gewoon geen zangstem in. Nu ben ik geen jury van Popstars maar iedereen zei natuurlijk (schijnheilig als dat iedereen is) dat ze het mooi vonden en dat ze zeker moest meedoen enzo. Maar dat was gewoon onmogelijk dat iemand dat vond. Dus ik zei zo: ‘Marcia (naam veranderd ivm privacy enzo), je bent een schat echt waar maar als ik jou was zou ik niet meedoen.’ Toen vroeg ze hoezo. Nou ja, wat moet ik er anders op zeggen dan de waarheid? Dus ik zei: ‘Ik zal er geen doekjes om binden, maar je hebt geen zangstem, je kan niet zingen.’ Toen vond iedereen me opeens een bitch omdat ik dat zei. Nou, ik wil haar gewoon de vernedering besparen.

    Ben ik de enige die dit zou doen?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    0912 schreef:
    (...)oh ja als ik zo iemand zou zien als jury daar zou ik echt lachen, sorry :'D Gemeen.


    Hahaha :') Michelle! Dat is gemeen ja o.O
    Nee, maar het is goed van je dat je gewoon eerlijk geweest bent (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee, jij bent degene die er voor zorgt dat ze NIET voor gek staat.


    Food.

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    Even a white rose has a black shadow.

    Hahahah ik zeg altijd wat ik denk dus ik vind je geen bitch :')

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:22 ]

    Ik zou niet hetzelfde doen maar echt respect dat je dat doet. Het is gewoon de waarheid.


    Life is hard and then we die

    Mensen kunnen niet tegen kritiek. Ik zeg ook altijd mn mening (misschien iets té vaak) maar dat maakt je zeker niet tot een bitch. Later waarderen mensen dat alleen maar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reducto schreef:
    Ik vind degene die haar voorliegen eerder bitchen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Reducto schreef:
    Ik vind degene die haar voorliegen eerder bitchen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je hebt alleen maar goed gedaan! Een vriendin van een vernedering helpen is wat de rest ook had moeten doen. Je bent zeker niet de enige die zoiets zou zeggen... Btw: Veel succes verder, wij steunen je! :')


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Je bent geen bitch, don't worry.


    -

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou het niet zelf durven doen, maar omdat jij dat wel durft, vind ik jou geen bitch (:


    effort never betrays you

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').

    eerlijk gezegd vind ik het goed van je, maar ik zou ook gewoon zeggen dat het mooi klonk.. want anders kwets je die gene ? ;$
    ja maar kijk zo ben ik. :')


    Life is a beautiful struggle

    Haha als ze mee had gedaan en verloren was ze waarschijnlijk ook pissed geweest. Nee, je bent geen bitch. Gewoon eerlijk.


    Today will be Girl's Day party with you~