• Ja hier kan ik me best wel aan ergeren. Er zijn audities voor solo-zang bij ons op school en een vriendin van me wou meedoen. We wisten niet hoe ze kon zingen dus ging ze zingen voor ons. Het is een lief kind, echt waar, maar zangles zal niet helpen hier. Ze zingt heel saai en heel raar, met een hele rare stem dan. Ze kan de woorden niet goed uitspreken en er zit gewoon geen zangstem in. Nu ben ik geen jury van Popstars maar iedereen zei natuurlijk (schijnheilig als dat iedereen is) dat ze het mooi vonden en dat ze zeker moest meedoen enzo. Maar dat was gewoon onmogelijk dat iemand dat vond. Dus ik zei zo: ‘Marcia (naam veranderd ivm privacy enzo), je bent een schat echt waar maar als ik jou was zou ik niet meedoen.’ Toen vroeg ze hoezo. Nou ja, wat moet ik er anders op zeggen dan de waarheid? Dus ik zei: ‘Ik zal er geen doekjes om binden, maar je hebt geen zangstem, je kan niet zingen.’ Toen vond iedereen me opeens een bitch omdat ik dat zei. Nou, ik wil haar gewoon de vernedering besparen.

    Ben ik de enige die dit zou doen?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind degene die haar voorliegen eerder bitchen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had het ook gezegt hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK zou ook eerlijk zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').
    Ja oke dat was misschien een beetje bot :') maar ik wist op dat moment niet hoe ik het anders moest verwoorden.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hoezo een bitch? Je probeert haar te redden van een afgang!
    Nee hoor, ik vind je dus geen bitch en ik zou hetzelfde gedaan hebben. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het juist goed van je!
    Beter voorkomen dan dat ze haar straks allemaal uitlachen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Ik vind het juist goed van je!
    Beter voorkomen dan dat ze haar straks allemaal uitlachen.
    Ja precies, want je moet dan ook nog auditeren met de rest van de kandidaten in de zaal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn nicht kan ook niet zingen en het klinkt gewoon niet mooi, maar ik zeg dat ze gewoon moet zingen als ze dat wilt. Maar als ze zou gaan meedoen aan iets met zingen, dan zou ik haar de waarheid zeggen. Zolang ze voor haar lol zingt, ga ik er niets van zeggen, maar als we samen zingen irriteert het wel eens (':


    Me so good.

    Het zou pas lullig zijn als je níks had gezegd en zij vernederd zou worden.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    0912 schreef:
    (...)Ja oke dat was misschien een beetje bot :') maar ik wist op dat moment niet hoe ik het anders moest verwoorden.


    Haha xd. Nouja, ik zou er toch waarde aanhechten dat je in ieder geval de waarheid gesproken hebt! En ik snap ook wel dat je niet weet hoe je dat anders zou zeggen, dus ik vind dat je dat wel goed gedaan hebt. En zoals hier ergens ook al gezegd werd; de personen die tegen haar liegen zijn eerder bitches. Hoewel het misschien wel leedvermaak zou zijn, maar dat mag ik niet zeggen :') sorry

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:13 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Haha xd. Nouja, ik zou er toch waarde aanhechten dat je in ieder geval de waarheid gesproken hebt! En ik snap ook wel dat je niet weet hoe je dat anders zou zeggen, dus ik vind dat je dat wel goed gedaan hebt. En zoals hier ergens ook al gezegd werd; de personen die tegen haar liegen zijn eerder bitches. Hoewel het misschien wel leedvermaak zou zijn, maar dat mag ik niet zeggen :') sorry
    oh ja als ik zo iemand zou zien als jury daar zou ik echt lachen, sorry :'D Gemeen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    VIPpas schreef:
    IK zou ook eerlijk zijn


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    als ik het zo lees, vind ik eigenlijk dat die meiden die zeiden dat ze goed zong enzo, niet echt goeie vriendinnen.
    sorry als het niet waar is hoor!
    maar wie liegt vind ik niet echt een goeie vriendin ofzeu.
    maar zo denk ik erover..:$
    en je bent echt geen bitch!
    volgens mij ben je juist een hele goeie betrouwbare vriendin!:D


    steel mijn eten en ik eet jou. :)