• Ja hier kan ik me best wel aan ergeren. Er zijn audities voor solo-zang bij ons op school en een vriendin van me wou meedoen. We wisten niet hoe ze kon zingen dus ging ze zingen voor ons. Het is een lief kind, echt waar, maar zangles zal niet helpen hier. Ze zingt heel saai en heel raar, met een hele rare stem dan. Ze kan de woorden niet goed uitspreken en er zit gewoon geen zangstem in. Nu ben ik geen jury van Popstars maar iedereen zei natuurlijk (schijnheilig als dat iedereen is) dat ze het mooi vonden en dat ze zeker moest meedoen enzo. Maar dat was gewoon onmogelijk dat iemand dat vond. Dus ik zei zo: ‘Marcia (naam veranderd ivm privacy enzo), je bent een schat echt waar maar als ik jou was zou ik niet meedoen.’ Toen vroeg ze hoezo. Nou ja, wat moet ik er anders op zeggen dan de waarheid? Dus ik zei: ‘Ik zal er geen doekjes om binden, maar je hebt geen zangstem, je kan niet zingen.’ Toen vond iedereen me opeens een bitch omdat ik dat zei. Nou, ik wil haar gewoon de vernedering besparen.

    Ben ik de enige die dit zou doen?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik zou het ook zo gedaan hebben,
    dan zouden we allemaal bitch genoemd kunnen worden.

    Jij bent juist niet de bitch.


    ailoveejoee.

    tomsbby schreef:
    als ik het zo lees, vind ik eigenlijk dat die meiden die zeiden dat ze goed zong enzo, niet echt goeie vriendinnen.
    sorry als het niet waar is hoor!
    maar wie liegt vind ik niet echt een goeie vriendin ofzeu.
    maar zo denk ik erover..:$
    en je bent echt geen bitch!
    volgens mij ben je juist een hele goeie betrouwbare vriendin!:D


    its always the same road,it just go's on and on..

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    Alleen maar tranen van geluk

    je hebt het goede gedaan hoor! die andere zijn gewoon jaloers omdat jij durfd eerlijk te zijn!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Je hebt het juiste gedaan, straks werd ze vernederd door de jury op je school. Ik heb het liever dat ik het van mijn vriendin te horen dat ik niet kan i.p.v die mensen op school... Jij bent geen bitch,,


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ergens zou ik zeggen dat je er goed aan hebt gedaan xD volgens mij bent jij geen bitch...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind het juist heel goed van je dat je dat hebt gezegd.
    euhm, hello. daar ben je toch vriendinnen voor?
    dus ik vind je geen bitch maar ik vind dat ze blij moet zijn met zo'n vriendin die wél eerlijk is. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik geef je gelijk.
    Wat is erger, tegen je vriendin liegen en haar voor schut laten staan of de harde waarheid zeggen zodat jij de enige bent die haar gevoelens kan kwetsen in plaats van de hele school. Nee, ze moet je dankbaar zijn.


    Your make-up is terrible

    Inviolable schreef:
    Ik vind je geen bitch :Y).
    Maar ik zou dat ook doen, ik zou het misschien iets voorzichtiger zeggen.. Maar het zou op hetzelfde neer komen :').


    Dat zou ik ook doen ;D

    laat ze dat leker zeggen, het is de waareheid

    ShihoStepo schreef:
    laat ze dat leker zeggen, het is de waareheid
    Leer eerst eens Nederlands en zeg het dan nog eens (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    HOTMESS schreef:
    Het zou pas lullig zijn als je níks had gezegd en zij vernederd zou worden.


    T O K I O H O T E L < 3

    Je bent geen bitch. Ze zeggen toch altijd: 'de waarheid is hard'? niet: 'als je de waarheid zegt ben je een bitch?' :Y)


    To infinity and beyond •

    Papercut schreef:
    Ik had het ook gezegt hoor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •