• Ik zag dat er een van Twilight was, dus waarom geen van Harry Potter?
    _O_ Ik vind Harry Potter en de relieken van de dood, part 1; Het leukst, maar ik weet zéker dat Part 2, mooier zal zijn. (aa).

I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

Ik vind deel 3 het leukst, want daar zitten Sirius en Lupos in, en die zijn gewoon cool :Y)

Felix

ik vind deel 2 het leukst =] maar deel 7 was ook goed^^ deel 5 en 6 waren slecht

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

CrazyChicken schreef:
    Ik vind deel 3 het leukst, want daar zitten Sirius en Lupos in, en die zijn gewoon cool :Y)

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

The Deathly Hallows Part 1 en The Prisoner of Azkaban

Frankly my dear, I don't give a damn.

Harry Potter and the goblet of fire, ftw. :Y) En dan moet ik toegeven dat ik The Deathly Hallows Pt. 1 nog niet gezien heb, shame on me.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Armistice schreef:
    Harry Potter and the goblet of fire, ftw. :Y) En dan moet ik toegeven dat ik The Deathly Hallows Pt. 1 nog niet gezien heb, shame on me.

Idd, Shame on you! :Y) Hahahaa, dat moet je dan snél doen , want ie is geweldig!

I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

HP4 :9~ Want daar zit Viktor in :9~

Harry Potter and the Goblet of Fire en Harry Potter and the Deathly Hallows part 1.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

unrealistic schreef:
    (...)
    Idd, Shame on you! :Y) Hahahaa, dat moet je dan snél doen , want ie is geweldig!

Ja ik weet het! Maar ik wacht op dit moment gewoon op een goede download zodat ik hem thuis op de bank kan kijken. :9~

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

De vuurbeker (: En de laatste ook wel! ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

HP2, HP3 en HP4

Caution first, always.

Harry Potter en de vuurbeker! Robert :9~

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

geen één (:

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Alleen maar tranen van geluk