• MATTY GOES AMERICA


    Darling, be brave ——— take risks.
    Nothing can substitute experience.



    Beste Q'ers —

    Vandaag is de dag dat onze meer dan geliefde Matty (aka awesome Plunkett) op het vliegtuig stapt om aan een episch, gigantisch avontuur te beginnen — studeren in Amerika (voor meer informatie, klik hier).
    Matty zweeft as we speak hoog in de lucht (wat ze verdomde spannend vindt) en over zo'n negen uur heeft ze een tussenstop. Nu wil ik dit topic gebruiken om Matty een berichtje achter te laten, een hart onder de riem te steken, succes te wensen of te laten weten wat jij het leukste vindt aan Amerika waardoor kan zien dat wij haar zeker niet gaan vergeten.

    Q'ers — Oh, say can you see by the dawn’s early light?!
    * vouwt hand plechtig over borst heen *




    Allerliefste Matts —

    Damn, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou dat je deze reis gaat maken en wat zul jij veel awesome, bijzondere en spannende dingen gaan beleven. Geniet van iedere minuut, iedere seconde dat je daar bent. Weet dat ik hier smachtend zit te wachten op je foto's en verhalen. Maar ook dat ik er hier ben als het even tegen zit en je alles er uit moet gooien.
    Mattsie, wees trots op jezelf en wat je de aankomende maanden gaat doen — niet iedereen durft zo'n dappere stap te zetten, maar jij doet het verdomme even. God, wat ben ik stiekem toch een partij jaloers op jou.

    Als je hier terug bent in Nederland, wil ik álles (echt álles) over je reis horen — en dan niet via een pietluttig PB'tje maar onder het genot van een drankje en iets lekkers (en een LOTR marathon).


    Reis ver
    Drink wijn
    Denk na
    Lach hard
    Duik diep
    Kom terug

    ——— Spinvis

    Dikke knuffels & kusjes,
    Mirts


    Today we rise
    is it hopeless, yep you said it
    we might as well forget it
    tomorrow we'll regret it
    but today we rise.
    Oh my God
    will we regret it
    but today we rise.

    ——— Galavant



    I super believe in you, Matty, dear. ❤ Now, at least begins a true adventure! Epic. Wild. A real butt-clencher. ✨✨✨


    She's imperfect but she tries

    Heel veel plezier toegewensr, Matty! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oehh, spannend. :3 Veel plezier en succes, Matty!


    Caution first, always.

    We hebben al gedag gezegd voor de doane, maar laat ik hier ook eens je veel plezier toewensen ❤❤


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Veel plezier en natuurlijk succes!


    all because i liked a girl

    Heel veel plezier en succes gewenst!
    Maak er een mooie tijd van!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat een lief idee!

    Super veel plezier Matty! "Alles is fijn in Amerika", dus ik denk dat het wel goed gaat komen, maar toch hoop ik dat je er een amazing tijd van gaat maken. Please keep me updated, want ik ben super nieuwsgierig naar wat je allemaal gaat beleven daar (Ik hoop dat Amerikaanse vrachtwagens minder aso zijn dan die in Nederland hahaha).

    Liefs,
    Anna


    At the end we're all cursed

    Ah, wat leuk Mirte!


    YOU DID IT! W00T
    Je hebt dat kuteind gevlogen en je bent in de USA! Nog heel even en dan begint je studentenleven daar. Be awesome, be you, maar vooral: geniet!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 13:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een lief topic! Veel succes in Amerika Matty :3


    26 - 02 - '16

    Ik wens je veel plezier en succes in Amerika! En damn, ik ben nog steeds jaloers. Wat ontzettend awesome


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh, Matty, ik wens je zo ontzettend veel plezier in het land van president Cheetopuff. Heel veel succes en plezier. Als je terug in Nederland bent, hoop ik je een keer te meeten ^^

    Oh, en Mirte, wat ben jij een lieverd! Wat een lief topic!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh jezus ik zie dit nu pas en you guys make me tear up.

    Mirts, zit is ontzettend lief en ugh ja eten en drinken met LOTR lijkt me perfect.

    Lotte, YES. Gal quotes for all occasions.

    Yolanda en Jamie, thank you so much!

    Judith, WIDM kijken samen moeten we doen. 😏😘

    Bechloe (ik weet je naam niet oeps) en Britt, dank jullie!

    Anna, ik hoop met je mee. :') Vooralsnog heb ik er geen gezien, hehe.

    Sofie, HAPPY BIRTHDAY EN THANK YOU ^^

    Erieka, Delphine en Anna, y'all are very sweet and thank you c;

    Liefde voor jullie allemaal. ❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.