• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WBitch schreef:
    (...)

    Mijn opa's tweede vrouw (zijn eerste vrouw was al gestorven) stierf ook en toen kreeg hij na 1 jaar een nieuwe vriendin, en toen liet hij mijn familie vallen, Hij herkent mij en mij zus niet een meer in de supermarkt.

    Jeetje dat is echt lullig! Dan snap ik helemaal dat je je opa haat!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja het klinkt ook raar, maar ik vind het wel gewoon leuk als m'n hele familie er is. Omdat dat gewoon nooit gebeurt, en van mij mag ze best nie tkomen, maar dan niet om zo'n kut reden. Als ze gewoon geen zin heeft, mag ze dat ook wel gewoon zeggen. Want dan hoef ik gewoon niets meer met haar te maken te hebben.


    ja oke ik snap jou punt ook wel..
    maar stel dat ik mijn oma niet leuk vond, had ik liever niet dat ze kwam, dat verpest dan alleen maar de sfeer ?


    Life is a beautiful struggle

    FACEPLANT schreef:
    Jezus, ik zou ook niet op je verjaardag komen als je zo over mensen praat, en al helemaal over je oma. Dat ze het niet heeft laten weten is lullig, maar het kan toch dat ze op die honden moet passen? De wereld draait niet om jou hoor.

    een verjaardag is maar 1 keer per jaar.
    je kan nog altijd op de honden passen ? :')


    Life is a beautiful struggle

    SchoenVeter schreef:
    mijn oom kwam niet op mn 16e en 17e verjaardag, hij moest zonodig op wintersport, op mn 18e kwam ie wel, maar niet op de dag dat ik het zou vieren, hij ging ook op wintersport
    en mn oom en tante van mn moeders kant, die kwamen vorig jaar een maand na mn verjaardag (toen was ik 18)
    toen ik 16 werd kwamen ze niet, vakantie, kwamen ze ook later
    en toen ik 17 werd kwamen ze ook niet, maar dat begreep ik, want hun zoon kwam ineens thuis uit Egypte, die hadden ze al jaren niet meer geien


    maar ik begrijp hoe je je voelt, wat lullig van je oma

    Ja kijk dat is dus zo stom, als je weet dat er dan iemand uit je familie jarig is, dan ga je toch wat later of eerder!? Zo zijn mijn opa en oma ook, dan komen ze een maand eerder of later. En dat laatste begrijp ik, dat is ook een goede reden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    Het kotm gewoon dat er elke dag onwijs veel topics worden
    geopend met; owh wat zielig, ik ben boos, verdrietig blablabla.
    En dan komen er allemaal reacties van; wat erg, sterkte..
    Kijk, als er nou een of andere grote brand was ergens
    en daar zijn dierbaren bij omgekomen ofzo ><
    Ik ga toch ook niet om alles een topic openen om
    dan medelijden te wekken enzo? Ik vind het gewoon vreemd.

    Mijn oma dacht dat ik haar buurmeisje was :l Nou en,
    kan ze toch ook niks aan doen?

    Ze moet blij zijn dat ze uberhaupt nog familie heeft,
    als ze hier al vreselijk om baalt gaat ze het nog moeilijk
    krijgen in der leven.

    Wacht even daar is het forum toch voor? Of begrijp ik het hier nu verkeerd?
    Trouwens wat heeft dit met haar verdere leven te maken?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haat is een groot woord.
    & mijn grootouders zijn er ook nooit op mijn verjaardag en dat zullen ze nooit zijn. Wees blij dat je grootouders hebt, sommige zouden er een moord voor plegen. Ze kan misschien irritant doen en er zijn natuurlijk momenten dat je haar 'haat', maar het blijft familie.


    Olive

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)

    ja oke ik snap jou punt ook wel..
    maar stel dat ik mijn oma niet leuk vond, had ik liever niet dat ze kwam, dat verpest dan alleen maar de sfeer ?

    Naja de rest vind mijn oma wel leuk, ik vind haar redelijk vervelend, ze zeurt altijd op me enzo. Maar voor de rest is ze ook wel lief.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 16:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je hier al helemaal down van wordt gaat
    ze het gewoon nog erg moeilijk krijgen.
    Zo simpel is 't.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Als je hier al helemaal down van wordt gaat
    ze het gewoon nog erg moeilijk krijgen.
    Zo simpel is 't.

    Hoezo dan,dat snap ik niet helemaal. Ik ken de mens maar al te goed,ik weet hoe het leven kan zijn maar ik zie niet wat dit met de rest te maken heeft. Zij wilt graag haar familie om haar heen,is dat zo vreemd?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    x7UP schreef:
    Het kotm gewoon dat er elke dag onwijs veel topics worden
    geopend met; owh wat zielig, ik ben boos, verdrietig blablabla.
    En dan komen er allemaal reacties van; wat erg, sterkte..
    Kijk, als er nou een of andere grote brand was ergens
    en daar zijn dierbaren bij omgekomen ofzo ><
    Ik ga toch ook niet om alles een topic openen om
    dan medelijden te wekken enzo? Ik vind het gewoon vreemd.

    Mijn oma dacht dat ik haar buurmeisje was :l Nou en,
    kan ze toch ook niks aan doen?

    Ze moet blij zijn dat ze uberhaupt nog familie heeft,
    als ze hier al vreselijk om baalt gaat ze het nog moeilijk
    krijgen in der leven.

    Daar is het forum toch voor, je hart luchten!? En ik hoef heus geen medelijden ik wou het gewoon even kwijt, als ik medelijden wou hebben had ik er wel ondergezet of iedereen nu even medelijden met me kon hebben.

    Jongen mijn verdere leven heeft hier niks mee te maken, mijn leven is sws de laatste tijd heel erg klote geweest, dus echt hou je mond dicht gewoon. En waarom zegt iedereen altijd: wees blij dat je nog familie hebt. Als je ze niet mag of ze zo doen, wat heb je dan aan ze!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geloof me, dat is nog niet zo erg. Mijn oma schrijft mijn naam al sinds de geboorte verkeerd, ze koopt verjaardagscadeau's en denkt dan wel eerst even eraan hoever het rijden is. De laatste keer dat ze hier was heeft ze me uitgemaakt als een arrogant opgevoed kind die haar negeert terwijl dat niet zo is en sindsdien stuurt ze ook geen verjaardagskaartjes meer voor mijn verjaardag. Als we daar komen, krijgen we hooguit als we beleefd zijn een halfglas met water. ( we moeten 2 uur rijden ) En na een kwartier mogen we weer oprotten, geloof me ik zou een moord doen voor een oma als jou.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    een verjaardag is maar 1 keer per jaar.
    je kan nog altijd op de honden passen ? :')

    Eeeeh, nee? :'D De persoon van wie de honden zijn gaat toch ook niet al zijn plannen verzetten omdat zij dan toevallig jarig is..
    Wat een puberaal gedrag hier zeg, en ik maar denken dat ik erg ben.
    Bijna geen van mijn broers en zussen kwamen op mijn verjaardag, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over? Ze hebben kinderen, zijn moe, en hebben geen zin om half Nederland af te reizen.. Boeiend? Het is maar een dag hoor, en dat je toevallig op die dag geboren bent.. Ik vind het écht geen reden om iemand te haten.
    En al helemaal niet je oma. Die mensen zijn oud, doe eens niet zo hard joh. Mijn oma is het zelfs vergeten, maar dat maakt mij niet uit? Ik ga komende week naar háár toe, om háár een plezier te doen, ondanks dat ze het vergeten is.
    Ik vind het echt niet normaal hoe hier over familieleden gepraat wordt. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vraagje: betekent een verjaardag veel voor je? Of heb je daar niet zoveel mee.
    Want ik vind mijn verjaardag niks voorstellen, ik heb mijn laatste verjaardag niet eens gevierd :'D


    -

    Sorry, maar misschien stel je je een ietsiepietsie aan.. Natúúrlijk is het lullig dat je oma niet komt, maar hé, zo gaat het leven nou eenmaal. Je hebt al 14 verjaardagen mét haar gehad, is het dan zo verschrikkelijk erg?
    Je denkt toch niet dat je oma denkt van 'he, ik ga lekker expres op die honden passen op die datum, zodat ik niet hoef te komen.'? Dat zal ze heus niet helemaal expres gedaan hebben hoor..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    DEREK schreef:
    (...)
    Jeetje dat is echt lullig! Dan snap ik helemaal dat je je opa haat!


    Ja. Ik wil niks meer met hem te maken hebben. Als een iemand aan mij vraagt: 'Hoeveel oma's en opa's heb jij nog?' Dan zeg: 'Ik heb een oma en een opa.'


    "Ignite, my love. Ignite."