• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Vraagje: betekent een verjaardag veel voor je? Of heb je daar niet zoveel mee.
    Want ik vind mijn verjaardag niks voorstellen, ik heb mijn laatste verjaardag niet eens gevierd :'D

    Mijn verjaardag is eigenlijk de enige keer dat ik mijn hele familie zie enzo, dus eigenlijk wel. En iedereen normaal doet tegen elkaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    Als je hier al helemaal down van wordt gaat
    ze het gewoon nog erg moeilijk krijgen.
    Zo simpel is 't.


    Ik vind dat je daar niet over kan oordelen bij een topic. Ik zou dit ook heel vervelend vinden en ik heb het soms moeilijk genoeg. Kijk als je nou gaat zeuren om het feit dat je een keer een 5 haald, okee, maar als die oma haar nou het gevoel geeft dat ze niet van der houd :8


    Happy Birthday my Potter!

    Hm, ik vind dat je wat overdreven reageert.
    Al helemaal dat je belangerijker bent dan honden. Honden zijn voor mij net mensen :') En die man gaat toch ook niet al zijn plannen verzetten?
    en anders vraag je aan je oma of ze aan hem kan vragen iemand anders te zoeken. Of dat ze de dag erna komt.

    Mijn oma en opa komen ook niet op mijn verjaardag, die wonen in Duitsland en zijn al wat ouder. Oude mensen kunnen niet zo gemakkelijk ergens heen ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    WBitch schreef:
    (...)

    Ja. Ik wil niks meer met hem te maken hebben. Als een iemand aan mij vraagt: 'Hoeveel oma's en opa's heb jij nog?' Dan zeg: 'Ik heb een oma en een opa.'

    Groot gelijk dat je dat zegt hoor!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Argh, ja daar zou ik het ook van krijgen. Ik heb net te horen gekregen dat mijn beide ouders op mijn birthday gaan werken zijn ook niet echt gezellig.
    Misschien moet je eens subtiel zeggen tegen je oma dat je binnenkort jarig bent ofz.?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Eeeeh, nee? :'D De persoon van wie de honden zijn gaat toch ook niet al zijn plannen verzetten omdat zij dan toevallig jarig is..
    Wat een puberaal gedrag hier zeg, en ik maar denken dat ik erg ben.
    Bijna geen van mijn broers en zussen kwamen op mijn verjaardag, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over? Ze hebben kinderen, zijn moe, en hebben geen zin om half Nederland af te reizen.. Boeiend? Het is maar een dag hoor, en dat je toevallig op die dag geboren bent.. Ik vind het écht geen reden om iemand te haten.
    En al helemaal niet je oma. Die mensen zijn oud, doe eens niet zo hard joh. Mijn oma is het zelfs vergeten, maar dat maakt mij niet uit? Ik ga komende week naar háár toe, om háár een plezier te doen, ondanks dat ze het vergeten is.
    Ik vind het echt niet normaal hoe hier over familieleden gepraat wordt. :'D

    ja maar die gast die kan toch wel iemand anders vragen om op te passen ? en ik bedoelde het niet aanvallend ofso, maar mischien dat jij je verjaardag niet zo leuk vind ? en ik zeg toch ook niet dat 'haten' een goed woord is ? ik vind het ook een beetje te overdreven.. maar ze mag het toch wel erg vinden ? ;$
    -niet aanvallend.-


    Life is a beautiful struggle

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Eeeeh, nee? :'D De persoon van wie de honden zijn gaat toch ook niet al zijn plannen verzetten omdat zij dan toevallig jarig is..
    Wat een puberaal gedrag hier zeg, en ik maar denken dat ik erg ben.
    Bijna geen van mijn broers en zussen kwamen op mijn verjaardag, maar daar doe ik toch ook niet moeilijk over? Ze hebben kinderen, zijn moe, en hebben geen zin om half Nederland af te reizen.. Boeiend? Het is maar een dag hoor, en dat je toevallig op die dag geboren bent.. Ik vind het écht geen reden om iemand te haten.
    En al helemaal niet je oma. Die mensen zijn oud, doe eens niet zo hard joh. Mijn oma is het zelfs vergeten, maar dat maakt mij niet uit? Ik ga komende week naar háár toe, om háár een plezier te doen, ondanks dat ze het vergeten is.
    Ik vind het echt niet normaal hoe hier over familieleden gepraat wordt. :'D

    Tuurlijk wel, even serieus hij had een ander kunnen vragen. Die vent word wel mijn nieuwe opa hoor! Ik verwacht ook dat die op mijn verjaardag gaat komen.
    En wat jij ervan vind maakt mij niets uit, ik vind het wel belangrijk hoor! En zo'n oud is m'n oma nog niet ze is net 60 ofzo, dat is nog jong.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Daar is het forum toch voor, je hart luchten!? En ik hoef heus geen medelijden ik wou het gewoon even kwijt, als ik medelijden wou hebben had ik er wel ondergezet of iedereen nu even medelijden met me kon hebben.

    Jongen mijn verdere leven heeft hier niks mee te maken, mijn leven is sws de laatste tijd heel erg klote geweest, dus echt hou je mond dicht gewoon. En waarom zegt iedereen altijd: wees blij dat je nog familie hebt. Als je ze niet mag of ze zo doen, wat heb je dan aan ze!?


    Oen dan geen topic, je kan niet verwachten dat iedereen je zielig gaat vinden :l Tssk.
    Ik vind gewoon dat je sterker in je schoenen moet staan.
    Het kan altijd erger :l Ik ga ook geen topics openen van;
    Whua, in 2010 overleed mijn oma en ik heb myn kat zien sterven nadat ze alng geleden heef ten myn moeder stierf bijna.
    Halleluja, wees wat sterker, het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maquined schreef:
    Argh, ja daar zou ik het ook van krijgen. Ik heb net te horen gekregen dat mijn beide ouders op mijn birthday gaan werken zijn ook niet echt gezellig.
    Misschien moet je eens subtiel zeggen tegen je oma dat je binnenkort jarig bent ofz.?

    Ja dat zou ik ook niet leuk vinden als ze me dat zouden melden! Mijn moeder neemt altijd speciaal vrij en mijn vader kan dat niet vanwege zijn werk, maar soms doet hij het ook wel. Maar als ze ineens beide gaan werken is dat ook niet leuk! Dan krijg je ook geen gevoel vand at je jarig bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Oen dan geen topic, je kan niet verwachten dat iedereen je zielig gaat vinden :l Tssk.
    Ik vind gewoon dat je sterker in je schoenen moet staan.
    Het kan altijd erger :l Ik ga ook geen topics openen van;
    Whua, in 2010 overleed mijn oma en ik heb myn kat zien sterven nadat ze alng geleden heef ten myn moeder stierf bijna.
    Halleluja, wees wat sterker, het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :l

    Misschien moet jij wat aardiger doen tegen je medemens. En wat jij doet dat maakt mij toch niets uit, of jij topics wil openen ergens over of niet. Als je niets positiefs kan zeggen hou dan gewoon je mond.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Oen dan geen topic, je kan niet verwachten dat iedereen je zielig gaat vinden :l Tssk.
    Ik vind gewoon dat je sterker in je schoenen moet staan.
    Het kan altijd erger :l Ik ga ook geen topics openen van;
    Whua, in 2010 overleed mijn oma en ik heb myn kat zien sterven nadat ze alng geleden heef ten myn moeder stierf bijna.
    Halleluja, wees wat sterker, het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :l

    3 maal raden hoe dat komt en wat voor mensen daar voor zorgen...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DEREK schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel, even serieus hij had een ander kunnen vragen. Die vent word wel mijn nieuwe opa hoor! Ik verwacht ook dat die op mijn verjaardag gaat komen.
    En wat jij ervan vind maakt mij niets uit, ik vind het wel belangrijk hoor! En zo'n oud is m'n oma nog niet ze is net 60 ofzo, dat is nog jong.

    Je hebt gelijk dat hij iemand anders kan vragen, maar ik vind het nog steeds zwaar arrogant/verwend overkomen dat je je oma meent te haten omdat ze niet op je verjaardag komt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    x7UP schreef:
    (...)

    Oen dan geen topic, je kan niet verwachten dat iedereen je zielig gaat vinden :l Tssk.
    Ik vind gewoon dat je sterker in je schoenen moet staan.
    Het kan altijd erger :l Ik ga ook geen topics openen van;
    Whua, in 2010 overleed mijn oma en ik heb myn kat zien sterven nadat ze alng geleden heef ten myn moeder stierf bijna.
    Halleluja, wees wat sterker, het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :l

    Je kan ook wel even wat minder er reageren. Die mensen kiezen er zelf voor om zo'n topic te openen en jij kiest er voor om dat niet te doen. Ga mensen dan niet oordelen daarop. En ieder mens zijn leven is anders, sommigen krijgen niet te maken met sterkte tegenslagen en vinden kleine dingen daarom al snel erg.


    -

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik vind dat je daar niet over kan oordelen bij een topic. Ik zou dit ook heel vervelend vinden en ik heb het soms moeilijk genoeg. Kijk als je nou gaat zeuren om het feit dat je een keer een 5 haald, okee, maar als die oma haar nou het gevoel geeft dat ze niet van der houd :8

    Inderdaad en mijn oma is bijna altijd zo. Ze was hier laatst ook 3 dagen en iedereen werd gek van haar. En omdat ik boven ben en er is ijs, deelt ze het door vieren en dan roept ze mij gewoon niet of ik ook wat wil en eten ze het lekker met zn vieren op. Want ik wil toch niet, maar ik wou wel. En dat soort dingen doet ze wel vaker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    ja maar die gast die kan toch wel iemand anders vragen om op te passen ? en ik bedoelde het niet aanvallend ofso, maar mischien dat jij je verjaardag niet zo leuk vind ? en ik zeg toch ook niet dat 'haten' een goed woord is ? ik vind het ook een beetje te overdreven.. maar ze mag het toch wel erg vinden ? ;$
    -niet aanvallend.-

    Ik vind het heel leuk om mijn verjaardag te vieren, maar ik verwacht van niemand dat ze komen. Ik weet wie er van mij houdt en van wie ik hou, en als iemand niet op mijn verjaardag komt, maakt dat het niet meer of minder. Ik heb ook wel eens ergens geen zin in.
    Ze mag het zeker lullig vinden, maar ik vind zoals jij ook zegt, haten een erg overdreven woord.


    Everything means nothing, if I ain't got you.