• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    Ik vind geowon dat je je best aanstelt :l
    het kan altijd erger hoor.

    Ik word gewoon gek van mensen op Q die gaan zeuren om zulke
    pieterpeuterige kleine dingetjes >o<

    Je kent natuurlijk het hele verhaal niet dus echt oordelen kan je niet. Daarbij jij kan het klein vinden maar misschien is het voor haar wel belangrijk dat weet je niet.
    Jij "zeurt" toch ook dat je maar 3 cadeautjes kreeg? Dit is het zelfde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is zo'n onzin want mijn broers hun verjaardag onthoud hij wel (krul)

    Meen je niet? Wat een sukkel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Mijn vader vergeet mijn verjaardag ook altijd (krul)

    dat heb ik ook een klein beetje met mijn vader xD
    als ik zeg dat ik al 14 ben (terwijl ik gewoon nog 13 ben) dan gelooft hij dat XD


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Exercitus schreef:
    (...)
    Je kent natuurlijk het hele verhaal niet dus echt oordelen kan je niet. Daarbij jij kan het klein vinden maar misschien is het voor haar wel belangrijk dat weet je niet.
    Jij "zeurt" toch ook dat je maar 3 cadeautjes kreeg? Dit is het zelfde.

    Inderdaad! En dankjewel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Nou zo leuk is mn oma niet hoor.

    waarom vind je het dan zo erg als ze niet komt ? als je haar toch al niet zo 'leuk' vind ? ;$

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 15:53 ]


    Life is a beautiful struggle

    DEREK schreef:
    (...)
    Meen je niet? Wat een sukkel.

    Achja. Misschien kan je oma wel op een andere dag komen voor je verjaardag?


    -

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik heb nog maar 1 opa en hij is lief. En zijn vrouw, mijn andere oma is ook wel lief, want ze vergeten tenminste niet dat ik jarig ben. Al zijn ze dan wel op vakantie. Maar waarom haat jij je opa? ;o


    Mijn opa's tweede vrouw (zijn eerste vrouw was al gestorven) stierf ook en toen kreeg hij na 1 jaar een nieuwe vriendin, en toen liet hij mijn familie vallen, Hij herkent mij en mij zus niet een meer in de supermarkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn oom kwam niet op mn 16e en 17e verjaardag, hij moest zonodig op wintersport, op mn 18e kwam ie wel, maar niet op de dag dat ik het zou vieren, hij ging ook op wintersport
    en mn oom en tante van mn moeders kant, die kwamen vorig jaar een maand na mn verjaardag (toen was ik 18)
    toen ik 16 werd kwamen ze niet, vakantie, kwamen ze ook later
    en toen ik 17 werd kwamen ze ook niet, maar dat begreep ik, want hun zoon kwam ineens thuis uit Egypte, die hadden ze al jaren niet meer geien


    maar ik begrijp hoe je je voelt, wat lullig van je oma

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 15:54 ]

    x7UP schreef:
    Ik vind geowon dat je je best aanstelt :l
    het kan altijd erger hoor.

    Ik word gewoon gek van mensen op Q die gaan zeuren om zulke
    pieterpeuterige kleine dingetjes >o<

    zou jij het leuk vinden als je oma liever de hele dag naar een of andere stomme niet-zindelijke hond kijkt inplaats van naar jouw verjaardag te komen?

    Het kotm gewoon dat er elke dag onwijs veel topics worden
    geopend met; owh wat zielig, ik ben boos, verdrietig blablabla.
    En dan komen er allemaal reacties van; wat erg, sterkte..
    Kijk, als er nou een of andere grote brand was ergens
    en daar zijn dierbaren bij omgekomen ofzo ><
    Ik ga toch ook niet om alles een topic openen om
    dan medelijden te wekken enzo? Ik vind het gewoon vreemd.

    Mijn oma dacht dat ik haar buurmeisje was :l Nou en,
    kan ze toch ook niks aan doen?

    Ze moet blij zijn dat ze uberhaupt nog familie heeft,
    als ze hier al vreselijk om baalt gaat ze het nog moeilijk
    krijgen in der leven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jezus, ik zou ook niet op je verjaardag komen als je zo over mensen praat, en al helemaal over je oma. Dat ze het niet heeft laten weten is lullig, maar het kan toch dat ze op die honden moet passen? De wereld draait niet om jou hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    waarom vind je het dan zo erg als ze niet komt ? als je haar toch al niet zo 'leuk' vind ? ;$

    Ja het klinkt ook raar, maar ik vind het wel gewoon leuk als m'n hele familie er is. Omdat dat gewoon nooit gebeurt, en van mij mag ze best nie tkomen, maar dan niet om zo'n kut reden. Als ze gewoon geen zin heeft, mag ze dat ook wel gewoon zeggen. Want dan hoef ik gewoon niets meer met haar te maken te hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    Het kotm gewoon dat er elke dag onwijs veel topics worden
    geopend met; owh wat zielig, ik ben boos, verdrietig blablabla.
    En dan komen er allemaal reacties van; wat erg, sterkte..
    Kijk, als er nou een of andere grote brand was ergens
    en daar zijn dierbaren bij omgekomen ofzo ><
    Ik ga toch ook niet om alles een topic openen om
    dan medelijden te wekken enzo? Ik vind het gewoon vreemd.

    Mijn oma dacht dat ik haar buurmeisje was :l Nou en,
    kan ze toch ook niks aan doen?

    Ze moet blij zijn dat ze uberhaupt nog familie heeft,
    als ze hier al vreselijk om baalt gaat ze het nog moeilijk
    krijgen in der leven.

    volgens mij is het forum om dingen te kunnen uiten, om dingen met elkaar te kunnen delen..


    Life is a beautiful struggle

    Tsssss lekker!
    Nou ik hoop voor je dat de rest van je familie / vrienden wel aardig en lief tegen je zijn ;)
    Btw: ik zou die oma es flink de waarheid zeggen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    SchoenVeter schreef:
    mijn oom kwam niet op mn 16e en 17e verjaardag, hij moest zonodig op wintersport, op mn 18e kwam ie wel, maar niet op de dag dat ik het zou vieren, hij ging ook op wintersport
    en mn oom en tante van mn moeders kant, die kwamen vorig jaar een maand na mn verjaardag (toen was ik 18)
    toen ik 16 werd kwamen ze niet, vakantie, kwamen ze ook later
    en toen ik 17 werd kwamen ze ook niet, maar dat begreep ik, want hun zoon kwam ineens thuis uit Egypte, die hadden ze al jaren niet meer geien


    maar ik begrijp hoe je je voelt, wat lullig van je oma

    Nouja, als wij op vakantie gaan tijdens de verjaardag van een familielid gaan we hem ook niet verzetten hoor :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.