• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Natuurlijk, waarom zou ze hem ook leuk vinden... Hij was gewoon een van de zielige jongetjes die alleen maar medelijden kreeg omdat er niks anders voor hem over was. Alsof er ooit iemand op hem zou vallen, zijn nog bijna beste vriendin nog wel. Het was dom gedacht, stom gehoopt. Hard beet hij op zijn lip, proefde het bloed.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Nadat ik klaar was met douchen, wat ontiegelijk lang geduurd had, stapte ik er onder vandaan en droogde me af. Ik sloeg een handdoek om mijn middel, liep de badkamer uti eng ing naar mijn kamer toe. Wat zou Alex beneden doen? Zou hij er nog wel zijn? Ik bleef op de overloop staan om eventjes te luisteren, gewooon, om zeker te zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij stond en drukte de televisie uit. Hij vouwde de zak chips dubbel zodat Button er niet bij kon en aaide die laatste over zijn kopje. "Heb je honger? Kom maar dan." Hij gaf wel vaker haar hond te eten, het raakte min of meer gewend. Wetend waar de blikjes stonden, lepelde hij er wat uit in het bakje. Tevreden keek hij naar het hondje, liep toen maar richting de trap.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik hoorde voetstappen en zag Alex naar boven komen, ik zuchtte opgelucht. ,,Ik dacht dat je weggegaan was..'' mompelde ik, realiseerde me toen dat ik enkel ene handdoek omhad en voelde meteen mijn wangen kleuren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Nee, natuurlijk niet, thuis heb ik nog niks te doen..." Hij keek naar wat ze 'aanhad' en bloosde. "Eh.. zal ik je even alleen laten dan...?"


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mackenzie
    De dokters hadden het geconstateerd ,door mijn ongeluk was ik vanaf mijn onderlichaam verlamt. Niets kon ik meer,al mijn dromen, zoals het worden van een primaballerina, waren verloren. Ik zuchtte. Ik moest Alex een brief schrijven. Ik moest het gewoon nog één keer vragen', één keer vragen waarom hij was weggegaan. Ik wist dat hij had gezegt dat het niemand iets aanging maar ik was niet zomaar iemand. Toen de zuster kwam vroeg ik haar een stuk papier en een pen en begon ik met mijn brief ...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    eten n__n brb dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *Brief* ...
    Lieve Alex
    Ik weet dat je niets meer van me wilt weten, en ik weet dat jij niet meer hetzelfde voelt als ik. Ik wilde het eerst niet accepteren maar ik heb er nu vrede mee. Ik zal je beloven dat ik je nooit meer op kom zoeken, en je nooit meer aan zal spreken. Ik zal je proberen te vergeten, en je uit mijn hoofd delete. Op één voorwaarde. Dat je me nog één keer komt opzoeken en me de uitleg geeft waar ik naar verlang. Ik weet dat je iets verzwijgt Alex, maar je kunt niet voor altijd het verleden in een doosje stoppen en er nooit meer uithalen. Alsjeblieft Alex, ik smeek je niet maar ik vraag het je uit de grond van mijn hart. Ik weet dat je gestopt bent met van me te houden maar ik zal dat nooit doen. Ik hoop dat je mijn wens wilt vervullen.

    Liefs Mackenzie

    Toen ik klaar was met de brief zette ik het adres van het ziekenhuis onderaan zodat hij wist waar hij me kon vinden,gaf het aan de zuster en vroeg haar om het naar Alex te faxen. Ik hoopte dat hij kwam. Ik hoopte het zo..


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    This had hij niks te doen.. Was dat de reden waarom hij bleef? Ik hoopte van niet.. Ik zag hoe zijn wangen kleurde en ik keek 'm aan toen hij vroeg of hij me even alleen moest laten. ,,Gene zorgen, ben zo klaar (:'' ik glimlachte naar 'm en liep mijn kamer in, ik sloot de deur achter me en kleedde me gauw om. Ik trok mijn pyjama aan, naja, het was gewoon een kort broekje en hempje, maar ik sliep erin dus noemde ik het mijn pyjama. met een zucht liet ik me op mijn bed ploffne. ,,kust is veilig hoor n__n'' zei ik palgerig tegen Alex die nog op de gang stond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Pas toen hij besefte wat hij eerder gezegd had, kon hij zich zelf wel slaan. Wat een lullige opmerking was dat eigenlijk, zeg. Wat moest ze nu wel niet van hem denken? Dat hij een zielig figuurtje was, al kende ze hem beter? Hij werd uit zijn gedachten gehaald toen ze zei dat de kust veilig was, het plagerige toontje ontging hem niet. "Pas maar op, volgende keer ruk ik de handdoek van je lijf," ketste hij terug, en liep naar binnen. "Sexy outfit, dat wel."


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek Alex aan die binnenkwam. ,,Als je dat waagt kom je er niet meer in ;o'' waarschuwde ik hem. ,,En dit noem je een pyama lieve schat ^^'' ik ging rechtop zitten, ik wist niet wat ik moest zeggen of doen dus zweeg ik maar. Ik was nog steeds een beetje in de war, of hij nou op jongens viel of niet.. Of beiden? Wa was 't..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Zo erg ben ik nu ook weer niet, hoor. Wat denk jij nou? Ik ben geen pedo." grinnikte hij, hij keek even naar haar en trok zijn shirt uit. Netjes en perfectionistisch als dat hij was vouwde hij het op en legde het op een kastje dat er stond. "Omdraaien," grijnsde hij.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek hoe hij het opvouwde, de meeste jongens kwakte het gewoon ergens op de grond, ik grinnikte zachtjes. ik ging liggen en rolde met mijn rug naar 'm toe, ik sloot mijn ogen en neuriede zachtjes ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Braaaaaf zo, je lijkt Button wel," grinnikte hij. In een sneltempo maakte hij zijn riem los, stroopte zijn broek naar beneden en vouwde die ook op, legde hem bovenop zijn shirt. Snel schoof hij naast haar in bed. "zo. C:"


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Woef.'' mompelde ik grijnzend, ik voelde een gewicht op het bed en opende mijn ogen. (neem aan dta ze face2face liggen) ,,He.'' zei ik met klein glimlachje, k keek 'm met fonkelende oogjes aan. ,,Sexy boxer hoor :'D''

    Volgend topic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 19:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.