• Het oude topic.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik begon het koud te krijgen boen water en liet me er weer in zakken. ,,Ik heb geen computer Odile, dat weet je.'' ik iet me op mijn rug drijven end acht na, dit werd niks zo. We hadden geen PC, gene idee waar de apperatuur was en we wistne ook niet, áls we het zouden vinden, hoe we het aan moesten sluiten. Mischien werkte het niet eens ookal zouden we het aan kunnen sluiten!

Elif - Goede Vampier.
    Ik dacht na en zuchtte zachtjes. ,,Niet echt, ze zullen het toch wel horen. of we moeten het huis uitgaan, het bos in of iets dergelijks, maar dan moeten we de mensen alleen achter laten en dat is ook geen optie.'' zei ik, ik haalde haarelastiekje van mijn pols en deed mijn haar in een staart. Dat scheeld,e die haren weg uit mijn nek, normaal had ik het niet gauw warm maar nu wel. ,,of trouwens, als we naar het utierste punt van het huis gaan is de kans wel wat keliner dat ze ons niet horen, vooral als we stil zijn. Bijv, de kelder of zolder.''

Dewi - Mens.
    Ik sliep erg onrustig en bleef draaien, zolang dat zelfs de dekens al voor meer dan de helft op de grond lagen. Ik had weer dezelfde nachtmerries als normaal, ik kneep mijn ogen stijf dicht en had mijn vuisten gebld.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

'Anything works for me,' deed Lew die in zijn haren krabte en zich daarna uitrekte. James Bond uithangen vermoeide hem wel. Hij moest grinniken om zijn gedachten, maar bedacht dat dat waarschijnlijk ongepast was en trok zijn gezicht terug serieus.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Gawyn Goede vamp
    "We kunnen naar mijn kamer, op de zolder," zei hij twijfelend, "Maar daar ligt Dewi, het andere mens te slapen... Alhoewel, ze zal het waarschijnlijk wel waarderen als ze in de plannen wordt betrokken die over haar lot beslissen." Hij wiebelde op zijn voeten heen en weer en keek de anderen verwachtingsvol aan.

When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

'Mij goed,' antwoordde Lew die zijn schouders optrok en glimlachte naar Candy in de hoop het meisje ietwat te kalmeren. Ze leek nogal over haar toeren. Niet dat hij haar dat kwalijk kon nemen. Hij had geen idee hoe hij zou reageren in een situatie waar er wezens jacht maakten op je bloed.

Lily is er helaas niet dus ik denkk dat wij Candy maar beetje mee moeten sleuren xD
    Ze was idd nogal over haar toeren, wanhopig en bang (nerd)

Faith - Slechte Vampier.
    Ik begon het koud te krijgen boen water en liet me er weer in zakken. ,,Ik heb geen computer Odile, dat weet je.'' ik iet me op mijn rug drijven end acht na, dit werd niks zo. We hadden geen PC, gene idee waar de apperatuur was en we wistne ook niet, áls we het zouden vinden, hoe we het aan moesten sluiten. Mischien werkte het niet eens ookal zouden we het aan kunnen sluiten!

Elif - Goede Vampier.
    ,,Ik vind 't ook best.'' ik gluurde vanuit mijn ooghoekjes naar Candy, ik vond het sneu dat ze niet mer teug kon ookal wilde ze dat zo graag. Waarschijnlijk zou ze voortaan eerst nadenken voordt ze een keuze nam, aangezien ze had verteld dat ze weg was gelopen maar spijt had gekregen..

Dewi - Mens.
    Ik sliep erg onrustig en bleef draaien, zolang dat zelfs de dekens al voor meer dan de helft op de grond lagen. Ik had weer dezelfde nachtmerries als normaal, ik kneep mijn ogen stijf dicht en had mijn vuisten gebld.

Odile Slechte vampier.

Ik kan me geen ondood leven zonder pc voorstellen. Hoe is het mogelijk? En dan kom ik tot een besluit.
    ´Oke. Dan ga ik mijn het probleem oplossen met mijn eigen middelen.´ Ik kom overeind en wikkel me in een handdoek. Even tast ik mijn lijf af. Ik zou echt eens meer moeten gaan eten. Mijn heupbeenderen beginnen me mateloos te ergeren.
    ´Geef me een paar uur. Ik denk dat ik nog wel wat kan regelen. Kom dan naar mijn kamer.´
    Ik kleed me zo snel mogelijk om en loop het zwembad uit. Nog steeds is het huis akelig stil. Die stilte bevalt me niet, maar weldra zullen we alles op elk moment kunnen zien. Als mijn plan tenminste slaagt. Ik loop richting het rommelhok in de kelder en uit een wanhoopsdaad begin ik aan de grendel te trekken. Natuurlijk, dat was te voorzien. Dan maarop de ouderwetse manier. Ik pak mijn mes tevoorschijn en klap het uit. Na wat gepeuter heb ik het voor elkaar gekregen. De deur is open.
    ´Ik kan me toch herinneren dat..´ Ik zoek de kamer door waar werkelijk van alles in is verstopt. Ik baan me een weg door de rotzooi en al snel valt mijn oog op hetgene waar ik naar zoek: een ouwe pc. Ik til het ding op en wandel het rommelhok uit. Voor een gewoon mens zou zo´n ding niet te tillen zijn, maar voor een vampier is het ruimschoots te doen. Nu nog wat stikstof.
    Ik loop met de pc naar boven, richting mijn kamer. Laat het feestje beginnen.

No growth of the heart is ever a waste

Gawyn Goede vampier
    "Oké; volg mij maar." Hij stommelde de half-verrotte trap op, waarna hij naar het gordijn jogde waar hij de ladder naar zijn kamer had verborgen. Hij rukte het open, met een ijselijk gekraak als gevolg. Oei. Dat gordijn had zijn beste tijd gehad.
    "Hier naar boven," zei hij voor de duidelijkheid - alsof de anderen het nog niet hadden gezien, maar ach. Hij liet eerst het mensenmeisje en Elif naar boven klauteren, waarna hij en Lew volgden. Hij hoopte met heel zijn hart dat Dewi geen ochtendhumeur had.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik wist niet wat er allemaal omging in odile's hoofd en ik besloot er niet naar te vragen ook. ,,Mwah, das goed.'' zei ik. Ik bleef nog een tijdje zwemmen en klom toen het water uit, ik pakte mijn spullen en ging naar mijn kamer. Vlug nam ik een douche, gelukkig had ik een eigen badkamer, en kleedde me weer aan. Ik was dan een vampier, ik wilde er nog wel goed uitzien. Daarom deed ik nog wat make-up op en liep mijn slaapakmer weer in. Nog geen tijd om tegaan, ik liet me op mijn bed vallen en sloot mijn ogen.

Elif - Goede Vampier.
    Ik volgde Gawyn en hield Candy in de gaten, al gauw kwamen we aan bij een oud gordijn. Wauw, dat ding was écht oud. Er kwam een trap tevoorschijn en Gawyn zei dat we naar boven moesten dus dat deed ik dan ook maar na Candy, ik voelde aan de deur en merkte dat hij opslot zat. ,,He slimmerd, de deur zit op slot.'' ik keek naar Gawyn.

Dewi - Mens.
    Ineens was ik klaarwakker en het was me al gauw duidelijk waarom, voetstappen.. Ik had altijd al een soort natuurlijk instinct gehad dat me waarschuwde. Vaagjes hoorde ik Lew's stem, dus het was okay. Ik sloot mijn ogen weer en rolde op mijn andere zij.

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:31 ]

Lew vertrouwde de gammele trap niet helemaal, nadat hij gezien had wat er met het gordijn was gebeurt. Hij zou een val wel overleven, maar dan zouden ze de aandacht volledig naar hen zuigen en dat mocht niet gebeuren. En dus sloop hij zo voorzichtig en stil naar boven als hij kon tot hij geblokkeerd zat omdat Elif de deur niet openkreeg. 'Psst, Gawyn... Heb jij de sleutel van dat spel?' siste hij naar de man onder hem. En daarna naar Elif :'Kan je kijken of ze wakker is, als ze van ons verschiet zou ze het hele kot wel bij elkaar kunnen gillen,'

Ik smeer 'm. Alvast een gelukkig nieuwjaar! :)

Gawyn Goede vampier
    Hij grijnsde toen hij boven was even schaapachtig naar Elif. "Oeps, even vergeten." Hij viste de sleutel uit een van zijn broekzakken, en met een luid gekraak viel de deur open. Hij zag Dewi nog net van de deur wegdraaien, dus hij had geen flauw idee of ze al wakker was of niet.
    Hij liep naar haar toe en schudde zacht aan haar schouder. "Dewi? Wakker worden. We moeten even praten; we hebben een supergeheime bijeenkomst, zeg maar."

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:43 ]

eten.

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:44 ]

Smakelijk x] En nogmaals 'n gelukkig nieuwjaar allemaal ^^

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:45 ]

Lew beet hard op zijn lip om niet met die zin te lachen. Hij voelde hoe een druppeltje bloed van zijn lip opwelde. 'Dat klinkt ongelofelijk kinderachtig,' hakkelde Lew die nog steeds zijn uiterste best deed om niet in de slappe lach te schieten. Zijn ogen traanden er zelfs van. 'Oké... Dewi was het? En Candy? Deze ..eh.. supergeheime bijeenkomst kan nogal deprimerend klinken voor jullie. Maar we doen ons best om optimistisch te zijn...' waarschuwde hij het menselijke duo alvorens naast Dewi op het bed te ploffen.

Off - Topic: Gelukkig 2011 iedereen !

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 21:30 ]

Odile Slechte vampier.

Waar mijn neus eerder nog gek werd van alle geuren, nu lijkt het wel dat het huis is uitgestorven. Ze zijn wat van plan. Misschien willen ze ons het huis uit gooien. Op zich geen slecht idee, maar om met mijn spullen nu waarschijnlijk dagenlang door de bossen te sjouwen is een vooruitzicht waar ik geen zin in heb. En bovendien lopen hier een paar stukjes vlees rond waar ik meer dan ooit naar smacht.
    Ik maak ruimte op mijn oude tafel en zet de pc op een stoel neer. Ik pak het schilderij beet en haal het van de wand af. Wat mijn huisgenoten niet weten is dat achter het schilderij mijn gereedschapsruimte schuilt, inclusief de foto van degene die me in zware tijden een echte steun en toeverlaat was. Hoewel ik altijd mijn best heb gedaan het verleden te vergeten zijn er een aantal goeie dingen die ik nooit moet vergeten. Ik slaak een zucht en zet de foto overeind. Dan pak ik de schroevendraaier en ga aan de slag.
    Na een uur van hard werken en een paar tests te hebben uitgevoerd heb ik min pc weer nieuw leven ingeblazen. Ik weet dat hij nooit meer de oude zal zijn, maar we hebben een bruikbaar apparaat.
    Ik laat me op bed zakken en sluit mijn ogen. Ik ben echt toe aan slaap. Gewoon een paar flinke uren heerlijke slaap. De vermoeidheid slaat toe en dat is niet verwonderlijk na heel wat slapeloze nachten. Ik mag dan wel een vampier zijn, maar ook de sterkste vampier heeft van tijd tot tijd z´n rust nodig. Helaas weet ik dat ik in dromenland niet veilig ben. Mijn verleden blijft me in het onderbewuste altijd achtervolgen, met als gevolg dat ik vaak gillend wakker word na een nachtmerrie. Ik was de ellende bijna vergeten tot die akelige nieuweling alles weer naar boven moest halen. En dat is precies de reden dat ik hem wel op de meest vreselijke manier kan vermoorden. Ik weet niet wat hij van me weet, maar wat ik wel weet is dat hij het vroeg of laat tegen me zal gebruiken. Terwijl ik nog een tijdje doorpeins krijgt de slaap toch de overhand. Dan maar risico op een nachtmerrie. Ik ben op. Faith zal me vast wel wakker maken. En elk ander die zich in mijn kamer waagt zal ik persoonlijk wurgen.

Happy new year!

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 19:11 ]

No growth of the heart is ever a waste

Faith - Slechte Vampier.
    (Te alng stuk om nu nog te lezen, reageer morgen wel op odile xD)

Elif - Goede Vampier.
    Ik volgde Gawyn en hield Candy in de gaten, al gauw kwamen we aan bij een oud gordijn. Wauw, dat ding was écht oud. Er kwam een trap tevoorschijn en Gawyn zei dat we naar boven moesten dus dat deed ik dan ook maar na Candy, ik voelde aan de deur en merkte dat hij opslot zat. ,,He slimmerd, de deur zit op slot.'' ik keek naar Gawyn.

Dewi - Mens.
    ,,Ik ben al wakker.'' mompelde ik met zucht en ging rechtop zitten, ik keek Gawyn aan en myn wenkbrauw ging omhoog. ,,Geheime bijeenkomst? Wat zijn we, de geheime orde van de Feniks?'' ik grijnste scheefjes en keek naar Lew die bij me op bed kwam zitten. ,,Ik weet al dat ik kan sterven, dus maak je geen zorgen.'' ik glimlachte flauwtjes.