• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Johnson schreef:
    Ik vind quilet leuk zoals het is. Alleen nu niet met zo'n stomme topics. Ik vind het beleid van de mods goed.

    Ik zat even op een ander acc. Dit is mijn mening dus.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Of zeggen gewoon wie hun irriteert, want daar ging het topic over.


    Ja. maar je begrijpt natuurlijk wel, dat die mensen erop zullen reageren. Vooral, als je ze niet kent.

    Nash schreef:
    (...)
    Dit soort berichten kúnnen schreeuwerig/boos overkomen, omdat je de emoties van een ander die kan zien doordat het geschreven woorden zijn.
    Berichten die leuk bedoeld zijn kunnen verkeerd vallen, waardoor een ruzie kan ontstaan etc.


    Danku, oh maker van de smileys ö
    Als je die erbij propt, dan valt het toch wel mee?
    -oh jemig man, ik ben echt slecht bezig. argumenten met een kwaliteit van 0,0% haha (:-


    You can agree with me or you can be wrong

    WBitch schreef:
    (...)

    Ohnee. Jij vind wel meer dingen niet aanvaardbaar

    Dat klopt!

    En ja, we zijn maar pubers/tieners. De gemiddelde leeftijd is hier 15 ongeveer. Dus ja, we zijn nog een beetje kinds omdat we van onze jeugd willen genieten?
    Kan ik er wat aan doen dat sommige al eerder volwassen zijn en weetikveel. Hoe kun je ons nou met regels opzuilen enzo die gewoon bijna onmogelijk zijn


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Hoe jullie erop reageerden vond ik gewoon niet aanvaardbaar.
    Ik zei alleen dat het me niet erg boeide ofzo. en dan krijg ik meteen erachteraan 'ikvind je pf niet kunnen'. alsof je mijn mutti bent ofzo. Daar gaan de MODs wel over.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 23:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Of zeggen gewoon wie hun irriteert, want daar ging het topic over.


    Iedereen noemde geen namen om ruzie's te voorkomen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Hoe jullie erop reageerden vond ik gewoon niet aanvaardbaar.


    Wij zeiden in het begin alleen maar: Boeiend?
    Jij begon er een heel drama omheen te maken. Deze keer ligt de fout bij jou.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kikkeli schreef:
    Er was niks mis met dat topic. Ik vind dat er wel één topic moet zijn waarin we alles mogen (hoofdletters enzo, 'offtopic').
    het is logisch dat offtopic gaan in andermans topic vervelend is, dat snap ik heus wel. dus ik begrijp dat die wel gesloten worden.

    als je er last van hebt, kijk je NIET in dat topic. zo makkelijk is het.
    Echt, alle lol die we hebben wordt weggenomen.
    en anders maken jullie een nieuwe regel voor Q:
    -no fun allowed.
    _O_


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind dit een goed topic. We gaan het nu niet uitlokken, zodat het gesloten gaat worden, dit wordt even absoluut niet gewaardeerd. -Geen waarschuwing voor de duidelijkheid-


    I am an idiot, I move.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja. maar je begrijpt natuurlijk wel, dat die mensen erop zullen reageren. Vooral, als je ze niet kent.

    Kijk, als iemand mij op zo'n moment irriteert, wil dat nog niet zeggen dat ik een bloedhekel aan ze heb en hun haat. Misschien is het net omdat ik ze niet ken, dat ik ze op dat moment irritant vond? Of weetikveel.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Wij zeiden in het begin alleen maar: Boeiend?
    Jij begon er een heel drama omheen te maken. Deze keer ligt de fout bij jou.


    1-0 voor geesz


    "Ignite, my love. Ignite."

    FCB schreef:
    (...)

    Danku, oh maker van de smileys ö
    Als je die erbij propt, dan valt het toch wel mee?
    -oh jemig man, ik ben echt slecht bezig. argumenten met een kwaliteit van 0,0% haha (:-


    Het gaat mij gewoon om het feit, dat onze leuke topics opeens op slot gezet worden, omdat iemand te enthausiast ergens op gereageerd heeft en een woordje in hoofdletters ipv normale letters getypt heeft.

    Kikkeli schreef:
    (...)Ik zei alleen dat het me niet erg boeide ofzo. en dan krijg ik meteen erachteraan 'ikvind je pf niet kunnen'. alsof je mijn mutti bent ofzo. Daar gaan de MODs wel over.

    Ik gaf gewoon mijn meningn over je foto, dat is al.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Kijk, als iemand mij op zo'n moment irriteert, wil dat nog niet zeggen dat ik een bloedhekel aan ze heb en hun haat. Misschien is het net omdat ik ze niet ken, dat ik ze op dat moment irritant vond? Of weetikveel.


    zo kwam het wel aan. En ook hoe je het zei.


    "Ignite, my love. Ignite."