• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Nash schreef:
    Ik vind dit een goed topic. We gaan het nu niet uitlokken, zodat het gesloten gaat worden, dit wordt even absoluut niet gewaardeerd. -Geen waarschuwing voor de duidelijkheid-


    Yes, ons topic is goed!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Ik gaf gewoon mijn meningn over je foto, dat is al.
    Oke, een mening is al wat anders (: Maar kom op, je weet toch dat onze reactie niet zo verkeerd bedoeld was?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Ik gaf gewoon mijn meningn over je foto, dat is al.


    en wij zeiden mening over je username en daar werd jij weer boos om


    "Ignite, my love. Ignite."

    makkelijk he., me ze alle tegen de mods?
    hun doen ook maar hun ''werk''
    doen ze dat niet,
    we hebben gezien wat er gebeurde, toen ze staakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Enterrement schreef:
    (...)

    Yes, ons topic is goed!


    party


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    zo kwam het wel aan. En ook hoe je het zei.

    Voor zover ik het me herinner, zei ik gewoon hun namen.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Ik gaf gewoon mijn meningn over je foto, dat is al.


    Als het onaanvaardbaar zou zijn, had ze allang een reactie van de mods gehad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Het gaat mij gewoon om het feit, dat onze leuke topics opeens op slot gezet worden, omdat iemand te enthausiast ergens op gereageerd heeft en een woordje in hoofdletters ipv normale letters getypt heeft.


    En ik ben het helemaal met je eens dat het een nutteloze beslissing was om dat topic te sluiten, want op dit moment komt er dus eigenlijk een klein beetje door de schuld van de mods een discussie/meningsverschil.. (:


    You can agree with me or you can be wrong

    Cannibal schreef:
    makkelijk he., me ze alle tegen de mods?
    hun doen ook maar hun ''werk''
    doen ze dat niet,
    we hebben gezien wat er gebeurde, toen ze staakte.
    hmhm, dit is wat anders.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Kijk, als iemand mij op zo'n moment irriteert, wil dat nog niet zeggen dat ik een bloedhekel aan ze heb en hun haat. Misschien is het net omdat ik ze niet ken, dat ik ze op dat moment irritant vond? Of weetikveel.


    Als jij zegt dat je iemand irritant vind, werkt dat natuurlijk in geen enkele manier positief op die ander uit. Vooral als je ze niet kent. Dan wil je toch juist vrienden worden? Ipv ze als 'írritant' in een topic zetten.
    Of misschien heb jij helemaal geen zin in meer vrienden, maar vind je ruzie juist leuk. Kan ook.

    Cannibal schreef:
    makkelijk he., me ze alle tegen de mods?
    hun doen ook maar hun ''werk''
    doen ze dat niet,
    we hebben gezien wat er gebeurde, toen ze staakte.


    We proberen met de mods te overleggen, lees het topic alsjeblieft even goed als je er een mening over wilt geven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cannibal schreef:
    makkelijk he., me ze alle tegen de mods?
    hun doen ook maar hun ''werk''
    doen ze dat niet,
    we hebben gezien wat er gebeurde, toen ze staakte.


    we zeggen alleen dat we ze af en toe iets te streng vinden en ze zeiden dat ze dit ene goed topoc vonden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    (...)Oke, een mening is al wat anders (: Maar kom op, je weet toch dat onze reactie niet zo verkeerd bedoeld was?

    Natuurlijk weet ik dat wel, maar ik vind het gewoon dom om te doen alsof het jullie niet kan schelen. En jullie waren best ook wel grof toen Passerby dat zei over dat cv geval. Ik zag jullie anders ook niet aardig doen tegen ons.

    En nu alles tandjes poetsen en braaf naar bed dushiis. =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    FCB schreef:
    (...)

    En ik ben het helemaal met je eens dat het een nutteloze beslissing was om dat topic te sluiten, want op dit moment komt er dus eigenlijk een klein beetje door de schuld van de mods een discussie/meningsverschil.. (:


    Ja, maar het gaat niet om dat topic. Het werd met veel meer topics gedaan, en ik had er na het vorige topic een klein beetje haat aan.