• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Ok, een 'offtopic' vraagje.
    Mag mijn profielfoto?
    -.- omdat iemand vond dat het niet mocht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nash schreef:
    Dat had ik door inmiddels^^
    Maar wat zou je dan graag anders hebben?


    Ik zou het liefste een topic zien waar wij wel onze gang mogen gaan. Zoiets als het offtopic, maar dan nog een graatje erger zeg maar. Dat we ook gewoon met hoofdletters mogen typen en zo. Een topic waar we geen commentaar van de mods krijgen. Gewoon iets waar iedereen zich eens in uit kan leven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind quilet leuk zoals het is. Alleen nu niet met zo'n stomme topics. Ik vind het beleid van de mods goed.

    WBitch schreef:
    (...)

    OKe oke ik snap het maar:

    Als iedereen in een topic met hoofdletters typt. En niemand heeft er last van: waarom wordt hij dan gesloten?
    Zelfde vraag hier.


    I live for the applause, you will die for it.

    en dan nog, regels zijn er om te overtreden. ;x


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)


    IK ken je niet maar ik vind je nu al aardig


    haha ik mag dr ook wel

    FCB schreef:
    (...)

    Hoi, ik ben Marrit :Y)


    Sarita is de naam


    "Ignite, my love. Ignite."

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ik zou het liefste een topic zien waar wij wel onze gang mogen gaan. Zoiets als het offtopic, maar dan nog een graatje erger zeg maar. Dat we ook gewoon met hoofdletters mogen typen en zo. Een topic waar we geen commentaar van de mods krijgen. Gewoon iets waar iedereen zich eens in uit kan leven.
    idd.


    I live for the applause, you will die for it.

    En ohja. Ik vind dat die topics zoals: Wie mag jij niet? Wie irriteert jou het meeste? niet kunnen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jeej, ik ben gewild ^^
    Hoi Sarita ;D
    Maar @ de mods, wat is er nou zo erg aan een hoofdletterbericht?


    You can agree with me or you can be wrong

    Eigenlijk zijn wel allemaal zielige tieners die affectie nodig hebben. Sommige doen dat door lol te trappen. Lol die meestal verpest wordt door sommige. Die "verpesters" willen aantonen dat ze gezag hebben. Die loltrappers hebben er alleen maar plezier in, heel diep van binnen, om de gefrustreerde tegenpartij te zien, om de ruzie te zien losbarsten. Want zo kunnen ze even ontsnappen van het echte leven en zich uitleven in een internetruzie. (':


    Only losers can act the way you do

    Johnson schreef:
    Ik vind quilet leuk zoals het is. Alleen nu niet met zo'n stomme topics. Ik vind het beleid van de mods goed.


    Ja maar zo te zien zit jij hier niet zolang dus je weet niet wat hier voor allemaal is gebeurt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nash schreef:
    (...)

    Nee hoor. Bij een sexuele username kunnen mods ervoor zorgen dat je hem gelijk kan veranderen, omdat dit moet. We geven een waarschuwing voor zo'n naam, dan zou het ook wel maf zijn als hij nog een hele maand zou blijven staan ;].


    Nouja, dan weet ik iemand die zo'n waarschuwing nodig heeft. -__-

    Johnson schreef:
    Ik vind quilet leuk zoals het is. Alleen nu niet met zo'n stomme topics. Ik vind het beleid van de mods goed.

    hoekun je nou die topics weten ? je hebt maar 7 forum berichten. ;x
    niet aanvallend bedoelt.


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    Ok, een 'offtopic' vraagje.
    Mag mijn profielfoto?
    -.- omdat iemand vond dat het niet mocht.

    Jonge why not.
    En als het niet mag hoor je het vanzelf toch :P Boeiend.
    Anyway. De grote conclusie is denk ik: Niet zo zeuren, take a chill pill want het is maar een site.


    Everything means nothing, if I ain't got you.