• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Correctie: Iedereen, sommige mensen zijn gewoon asskissers.


    haha
    For sure.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Correctie: Iedereen, sommige mensen zijn gewoon asskissers.


    Ja. Oke maar als ik iedereen zei dan zei er dan die WMods weer: Nee ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Wat jij wil, kind.

    Uhuu, 17-jarig kind dat waarschijnlijk geen kind meer genoemd= wilt worden. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nash schreef:
    Dat had ik door inmiddels^^
    Maar wat zou je dan graag anders hebben?
    Zoals in mijn eerdere posts is gezegt vind ik : D


    I live for the applause, you will die for it.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dat mod's ipv gezellige topics verstoren, er pas iets van zeggen als het escaleert. En niet om zo'n lullig iets als hoofdlettergebruik, onze gezelligheid wegnemen.

    Ohja, en misschien een ban voor mensen me sexuele dingen in hun username?


    Dat laatste is al niet toegestaan (en ik denk dat ik snap op wie je doelt). Mensen met een sexuele username moeten deze direct veranderen, anders volgen er consequenties.


    I am an idiot, I move.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Uhuu, 17-jarig kind dat waarschijnlijk geen kind meer genoemd= wilt worden. :Y)

    Ook goed.

    Nash schreef:
    (...)

    Dat laatste is al niet toegestaan (en ik denk dat ik snap op wie je doelt). Mensen met een sexuele username moeten deze direct veranderen, anders volgen er consequenties.

    maar je moet een maand wachten. ;o


    Life is a beautiful struggle

    nerveus schreef:
    Ik vind de mods helemaal niet te streng. Ze houden orde, zoals dat hoort ;)


    I agree.

    En zoiezo als iedereen zich gewoon aan de regels houd hoeft er ook niets gesloten te worden >,<
    Imean, wat is daar nu zo moeilijk aan?
    Okay, dat Off topic gaan kan ik nog wel begrijpen.
    Ik snap dat het irritant is als je dan opeens je gesprek af moet kappen etc.
    Maar je kan toch best zonder hoofdletters typen? ^_^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind sperma best wel goed bedacht :x
    En ook dat de mods ons wat vrijer moeten laten in topics ja.
    We zijn tenslotte tieners, als er regels zijn willen we die allemaal het liefst zo snel mogelijk de grond in boren.


    You can agree with me or you can be wrong

    Kingston schreef:
    (...)
    maar je moet een maand wachten. ;o


    Nee hoor. Bij een sexuele username kunnen mods ervoor zorgen dat je hem gelijk kan veranderen, omdat dit moet. We geven een waarschuwing voor zo'n naam, dan zou het ook wel maf zijn als hij nog een hele maand zou blijven staan ;].


    I am an idiot, I move.

    FCB schreef:
    Ik vind sperma best wel goed bedacht :x
    En ook dat de mods ons wat vrijer moeten laten in topics ja.
    We zijn tenslotte tieners, als er regels zijn willen we die allemaal het liefst zo snel mogelijk de grond in boren.



    IK ken je niet maar ik vind je nu al aardig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    Maar dan ook echt één topic waar je je hele berichten in hoofdletters mag.
    In gewone topics van andere mag het dan niet, begrijpelijk. Een paar woordjes mogen dan misschien wel, maar niet het hele bericht.
    Dus ik vraag: Één topic zonder regels en in andere topics mogen een paar woorden wel in hoofdletters maar niet het hele bericht?

    ;x

    +of tenminste meer vrijheid in hoofdletters.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nash schreef:
    (...)

    Nee hoor. Bij een sexuele username kunnen mods ervoor zorgen dat je hem gelijk kan veranderen, omdat dit moet. We geven een waarschuwing voor zo'n naam, dan zou het ook wel maf zijn als hij nog een hele maand zou blijven staan ;].

    ik dacht al. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)


    IK ken je niet maar ik vind je nu al aardig


    Hoi, ik ben Marrit :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Nash schreef:
    (...)

    Nee hoor. Bij een sexuele username kunnen mods ervoor zorgen dat je hem gelijk kan veranderen, omdat dit moet. We geven een waarschuwing voor zo'n naam, dan zou het ook wel maf zijn als hij nog een hele maand zou blijven staan ;].


    OKe oke ik snap het maar:

    Als iedereen in een topic met hoofdletters typt. En niemand heeft er last van: waarom wordt hij dan gesloten?


    "Ignite, my love. Ignite."