• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja, maar het gaat niet om dat topic. Het werd met veel meer topics gedaan, en ik had er na het vorige topic een klein beetje haat aan.


    Okee, no offence _O_
    Ik sta aan jullie kant (:


    You can agree with me or you can be wrong

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Natuurlijk weet ik dat wel, maar ik vind het gewoon dom om te doen alsof het jullie niet kan schelen. En jullie waren best ook wel grof toen Passerby dat zei over dat cv geval. Ik zag jullie anders ook niet aardig doen tegen ons.

    Ons? Wie ons? Wie is jullie ons? Ons is een gang, wie is jullie leider? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Natuurlijk weet ik dat wel, maar ik vind het gewoon dom om te doen alsof het jullie niet kan schelen. En jullie waren best ook wel grof toen Passerby dat zei over dat cv geval. Ik zag jullie anders ook niet aardig doen tegen ons.
    Oh, maar mijn reacties tegenover haar waren niet zo kut bedoeld. JE leest het ook anders als ik er geen smiley ofzo bij zet. ja uh.. moeilijk uit te leggen.
    Maar ik zei alleen dat ik nog niet echt aan een CV hoef te denken want ik ben pas 15, dat komt allemaal wel.

    En anders, oké, sorry dan als het zo kut overkwam. mkay?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Natuurlijk weet ik dat wel, maar ik vind het gewoon dom om te doen alsof het jullie niet kan schelen. En jullie waren best ook wel grof toen Passerby dat zei over dat cv geval. Ik zag jullie anders ook niet aardig doen tegen ons.


    Ik doe inderdaad niet aardig als ik word aangevallen, waarom zou ik?
    Je zat op ten duur ons gewoon uit te lokken, nou no way dat ik dan nog aardig doe. En wij doen niet alsof het ons niets kan schelen, het boeit ons gewoon echt niet. Dat kan, right? Niet iedereen hier wil Nederlands docent(e) worden.

    Naja, ik wel best mijn excuses aanbieden maar dan wil ik ook dat die reacties stoppen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 23:42 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    FCB schreef:
    (...)

    Okee, no offence _O_
    Ik sta aan jullie kant (:

    Ik ben Gaby. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Als jij zegt dat je iemand irritant vind, werkt dat natuurlijk in geen enkele manier positief op die ander uit. Vooral als je ze niet kent. Dan wil je toch juist vrienden worden? Ipv ze als 'írritant' in een topic zetten.
    Of misschien heb jij helemaal geen zin in meer vrienden, maar vind je ruzie juist leuk. Kan ook.

    Sorry, heb je me hier ooit eerder ruzie zien maken? Want ik kick niet op ruzie als je dat denkt. Wat maakt het nu uit als ik iemand irritant vind? Ik durf te wedden dat jij mij ook irritant vind, ook al zeg je het niet meteen im mijn gezicht.

    Cannibal schreef:
    makkelijk he., me ze alle tegen de mods?
    hun doen ook maar hun ''werk''
    doen ze dat niet,
    we hebben gezien wat er gebeurde, toen ze staakte.


    Oh c'mon ze kiezen om mod's te worden. En als ik iets nergens op vind slaan, dan zeg ik dat gewoon.
    Ik ben niet 'tegen' de mods. Ik discusseer gewoon met ze.

    GabyDeUser schreef:
    En nu alles tandjes poetsen en braaf naar bed dushiis. =3


    Goed idee^^

    - wel waarschuwing - En dan houden we nu echt op! Niet meer uitlokken. Ik ben het een beetje zat. Ik wil nu gewoon kunnen overleggen en dan is het ontzettend vervelend als er mensen gaan praten over Nederlands, profielafbeeldingen of wat dan ook. Ontopic!


    I am an idiot, I move.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik ben Gaby. ;d


    Wejoo, die had ik niet aan zien komen, met een username als GabeDeUser (:
    Hoi, ik ben Bob. Maar iedereen noemt me Marrit :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Enterrement schreef:
    (...)

    We proberen met de mods te overleggen, lees het topic alsjeblieft even goed als je er een mening over wilt geven.

    er valt niet met de mods te overleggen.,
    dan krijg je ''Regels zijn regels.''
    zowiezo een verloren zaak dus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Voor zover ik het me herinner, zei ik gewoon hun namen.[/quote

    kwam bot over]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Sorry, heb je me hier ooit eerder ruzie zien maken? Want ik kick niet op ruzie als je dat denkt. Wat maakt het nu uit als ik iemand irritant vind? Ik durf te wedden dat jij mij ook irritant vind, ook al zeg je het niet meteen im mijn gezicht.


    Ik heb je hier nog nooit eerder gezien, ook niet onder je andere namen. Dus ik zou niet weten hoe jij daarover denkt. En ja dùh ik vind je irritant. Dit topic gaat niet om jou, maar we hebben het wel over jou.

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik weet het. En mijn theorie klopt waarschijnlijk langs geen kanten, maar geef toe dat we allemaal geilen op ruzie, macht of actie. (':

    True.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ik doe inderdaad niet aardig als ik word aangevallen, waarom zou ik?
    Je zat op ten duur ons gewoon uit te lokken, nou no way dat ik dan nog aardig doe. En wij doen niet alsof het ons niets kan schelen, het boeit ons gewoon echt niet. Dat kan, right? Niet iedereen hier wil Nederlands docent(e) worden.

    Naja, ik wel best mijn excuses aanbieden maar dan wil ik ook dat die reacties stoppen.

    Jullie lokten ons net zo goed uit als wij jullie uitgelokt zouden hebben. Kijk zand erover, want ik heb echt geen zin om hier nog over verder te lullen, laat staan me te verantwoorden.

    Nash schreef:
    (...)

    Goed idee^^

    - wel waarschuwing - En dan houden we nu echt op! Niet meer uitlokken. Ik ben het een beetje zat. Ik wil nu gewoon kunnen overleggen en dan is het ontzettend vervelend als er mensen gaan praten over Nederlands, profielafbeeldingen of wat dan ook. Ontopic!

    Oké, we gaan nu de rechtbank naspelen.
    Partij LOTQ mag eerst hun aanklacht indienen. -wijst-


    *insert philosophical cringe expression here*