• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Passerby schreef:
    Ik kan hier nog een heleboel dingen kwijt. Geloof me.


    en wij waren al bang dat je wegging.

    Kikkeli schreef:
    (...)Wat deden we dan, als ik vragen mag? en wie?

    Ja wie, dat clubje van jullie. En ik weet dat jullie dat niet zijn blablabla maar om het even uit te leggen is dat makkelijker te zeggen. En gewoon, dat hele topic in beslag nemen met van die nutteloze dingen. Het offtopic is voor zulke dingen, niet zo'n topic. Maar dat is mijn mening en ik heb niet het hele topic gevolgd en alles.


    -

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Jezus wat doe jij in zo'n topic als je niet eens normaal mee kan praten, ga dan naar het offtopic. Dat de regels streng zijn oké, maar mensen als jij vragen er ook gewoon om.


    Jonge, wat doet ze nou weer fout dan?


    You can agree with me or you can be wrong

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Jezus wat doe jij in zo'n topic als je niet eens normaal mee kan praten, ga dan naar het offtopic. Dat de regels streng zijn oké, maar mensen als jij vragen er ook gewoon om.

    1. Stiekem ben ik Christelijk (niet dat ik naar de kerk ga) dus ik heb het er niet zo op als je dingens als jezus gaat zeggen.
    2. Wat is volgens jou dan wèl normaal?
    3. Hoi


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    1. Stiekem ben ik Christelijk (niet dat ik naar de kerk ga) dus ik heb het er niet zo op als je dingens als jezus gaat zeggen.
    2. Wat is volgens jou dan wèl normaal?
    3. Hoi


    Omdat Gaby ownt _O_


    You can agree with me or you can be wrong

    Dit gaat fout...





    ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nou Sòrry als er nog vrolijke mensen op quizlet over zijn?!

    Pardon. Er zijn er nog genoeg vrolijke mensen hier (:


    -

    FCB schreef:
    (...)

    Omdat Gaby ownt _O_

    YeahYeah ik ben cool. (cool)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hee, het wordt rustiger.. geloof ik.
    Gaan we allemaal lekker koesen? ;3


    You can agree with me or you can be wrong

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    YeahYeah ik ben cool. (cool)


    Mag ik handtekening? -freaks-


    You can agree with me or you can be wrong

    Genius schreef:
    (...)
    Ja wie, dat clubje van jullie. En ik weet dat jullie dat niet zijn blablabla maar om het even uit te leggen is dat makkelijker te zeggen. En gewoon, dat hele topic in beslag nemen met van die nutteloze dingen. Het offtopic is voor zulke dingen, niet zo'n topic. Maar dat is mijn mening en ik heb niet het hele topic gevolgd en alles.




    Het was een OMG topic ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    (...)
    Pardon. Er zijn er nog genoeg vrolijke mensen hier (:


    Oke. laten we dat niet onderdrukken dan _O_

    Genius schreef:
    (...)
    Ja wie, dat clubje van jullie. En ik weet dat jullie dat niet zijn blablabla maar om het even uit te leggen is dat makkelijker te zeggen. En gewoon, dat hele topic in beslag nemen met van die nutteloze dingen. Het offtopic is voor zulke dingen, niet zo'n topic. Maar dat is mijn mening en ik heb niet het hele topic gevolgd en alles.

    je mag je mening hebben tuurlijk, maar kijk als we in het off-topic gaan, word er ook op ons gezeurt.. -niet aanvallend bedoelt-


    Life is a beautiful struggle

    KOM OP.
    Laat ze dit topic nou even niet sluiten dan, als we willen dat ze dit serieus nemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, vandaar dat dat topic gesloten is! Ik dacht al, het is opeens weg! En ah joh, regels zijn regels, we moeten er ons maar aan houden. Wij beslissen niet wat goed of slecht is. Ik heb er geen problemen mee. Ik hou alles al in me sinds ik leef. -depri-


    wth.