• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    De lol druipt eraf.


    vind ik van wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    POW, kwam vrij vaak voor ja. :'D
    Weet je waar ik koppijn van krijg trouwens.. Jouw pf. Tering zeg .___.
    @Enterrement (Wtf betekent dat eigenlijk?) Nja ik merk het.. Wedden dat dit topic binnen nu en een kwartier gesloten is vanwege een ruzie.


    Frans voor begrafenis, ghehe. (krul)
    Ja, ik weet het wel zeker. En dan schieten we er weer niets mee op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Leer Nederlands
    Wil je nu bitte ophouden met dit gedoe? worrdt nederlands docente ofzo. Maar bitte, laat ons met rust ofzo.
    en ja ook andersom.


    I live for the applause, you will die for it.

    WBitch schreef:
    (...)

    vind ik van wel

    Sorry was dat een Nederlandse zin?

    Nash schreef:
    En dan houden we nu even op met ruzie zoeken? (:

    Ik heb altijd gelijk. (@vorige post)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KAPPEN.
    ik wil niet dat dit topic gesloten wordt -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Wil de docente Nederlands even ophouden met verbeteren?

    En kan er even echt overleg met de mods komen nu? Want dat willen wij graag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kikkeli schreef:
    (...)Wil je nu bitte ophouden met dit gedoe? worrdt nederlands docente ofzo. Maar bitte, laat ons met rust ofzo.
    en ja ook andersom.

    Zou ik misschien nog wel eens doen ook.

    Inderdaad. Iedereen zijn smoel dicht, zodat wij weer lekker met z'n allen kunnen gaan klagen ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Sorry was dat een Nederlandse zin?


    Lieve sperma, kun je even ophouden met ruzie maken in mijn topic? Dit ging niet om jou. En hij hoeft niet gesloten

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Sorry was dat een Nederlandse zin?



    Alsjeblieft zeg. Zoek een leven op google en of ga wat nuttigs doen met je leven. Want voor jou ga ik geen ABN praten hoor. Je kan de pot op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Sorry was dat een Nederlandse zin?

    Hoe eens op over haar fucking spelling man, alsof jij rictusempra kon schrijven toen je van sarita's leeftijd was? Ga iemand ergens anders mee pakken, dit is laag. Misschien heeft ze wel dyslexie, ik zeg niet dat het zo is, en dan ga je iemand daarop beletten? Totdat ze een betareader is zou ik als ik jou was maar eens je bek dichthouden over de spelling van iemand anders.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Lieve sperma, kun je even ophouden met ruzie maken in mijn topic? Dit ging niet om jou. En hij hoeft niet gesloten

    Lief kind, als je stopt met mijn Sperma te noemen, zal ik het misschien overwegen.

    Enterrement schreef:
    Wil de docente Nederlands even ophouden met verbeteren?

    En kan er even echt overleg met de mods komen nu? Want dat willen wij graag.


    Natuurlijk.

    Nogmaals: ophouden met ruzie zoeken. Aan iedereen. Dit topic gaat nu even over de mods, en niet over het Nederlands van sommigen.


    I am an idiot, I move.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Hoe eens op over haar fucking spelling man, alsof jij rictusempra kon schrijven toen je van sarita's leeftijd was? Ga iemand ergens anders mee pakken, dit is laag. Misschien heeft ze wel dyslexie, ik zeg niet dat het zo is, en dan ga je iemand daarop beletten? Totdat ze een betareader is zou ik als ik jou was maar eens je bek dichthouden over de spelling van iemand anders.

    En nu ga jij de onschuldige uithangen?