• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Kunnen we dit nou even laten liggen?
    Ik wil namelijk wel graag overleggen en een oplossing vinden met de mods.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WBitch schreef:
    (...)

    Iedereen noemde geen namen om ruzie's te voorkomen

    Nee dan heeft zo'n topic veel zin :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb nog 10 minuten.
    bitte laat wat horen over jullie mening Mods? D:
    ik krijg koppijn van deze kutdiscussie dankzij een topic over jou/jouw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cannibal schreef:
    (...)
    er valt niet met de mods te overleggen.,
    dan krijg je ''Regels zijn regels.''
    zowiezo een verloren zaak dus.


    zewilden wel naar ons luisteren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als we nou een maak-lekker-hier-ruzie topic maken zodat er hier onderhandeld kan worden? :x


    You can agree with me or you can be wrong

    De rest is een beetje weg. Maar we zijn hierover aan het overleggen op het mod-forum. Ik kan in mijn eentje ook geen beslissingen gaan nemen ;x.


    I am an idiot, I move.

    Ik kom hier nog een keer terug met volgende feiten aan iedereen gericht, ook aan de Mods.
    1. Jullie moeten stoppen met alle schuld op Rictusempra te steken. Jullie hebben het uitgelokt en zij heeft het uigelokt. Jullie moeten allemaal niet doen alsof jullie neus bloed, want jullie weten best dat jullie ook in de fout waren.
    Het is wel makkelijk om met een stuk of 5 man op 1 iemand te vliegen.
    2. Rictusempra is geen sperma en al zeker geen sexuele naam. Leer lezen mensen en het is niet stoer om bij de Mods te zitten klagen over dr naam en willen dat ze een ban krijgt. Als je Harry Potter kijkt, weet je dat het een spreuk is. De betekenis staat trouwens op haar profiel.
    3. Die fucking topic 'Hekel aan' is idd niet kunnen, maar mss irriteerde jullie haar gewoon met jullie gezeik dat je de Nederlandse spelling niet correct wou aanvaarden. Jullie zijn trouwens ook in fout, want jullie zijn erop in gegaan, dus slachtoffers zijn jullie zeker niet. Hoe zou jij je voelen als ik je sperma noemt en je uitscheld en zegt dat je geen vrienden hebt? Niet cool dus.
    4. Het lijkt wel of jullie allemaal samen spammen tegen de rest. Jullie zijn niet de coole van Q. Iedereen is dat. Het is niet omdat je hier de Bad-ass wilt uitgangen en de regels aan je voeten wilt vegen dat je daarom cool ben.

    Ik kan hier nog een heleboel dingen kwijt. Geloof me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Oké, we gaan nu de rechtbank naspelen.
    Partij LOTQ mag eerst hun aanklacht indienen. -wijst-

    Jezus wat doe jij in zo'n topic als je niet eens normaal mee kan praten, ga dan naar het offtopic. Dat de regels streng zijn oké, maar mensen als jij vragen er ook gewoon om.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vond het wel irritant wat jullie deden (krul)


    -

    Het lijkt wel of jullie allemaal samen spammen tegen de rest. Jullie zijn niet de coole van Q. Iedereen is dat. Het is niet omdat je hier de Bad-ass wilt uitgangen en de regels aan je voeten wilt vegen dat je daarom cool ben.

    I will kneel for you, my lord.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 23:48 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Jezus wat doe jij in zo'n topic als je niet eens normaal mee kan praten, ga dan naar het offtopic. Dat de regels streng zijn oké, maar mensen als jij vragen er ook gewoon om.


    Nou Sòrry als er nog vrolijke mensen op quizlet over zijn?!

    Genius schreef:
    Ik vond het wel irritant wat jullie deden (krul)
    Wat deden we dan, als ik vragen mag? en wie?


    I live for the applause, you will die for it.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nou Sòrry als er nog vrolijke mensen op quizlet over zijn?!

    Excuses aanvaard.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nash schreef:
    De rest is een beetje weg. Maar we zijn hierover aan het overleggen op het mod-forum. Ik kan in mijn eentje ook geen beslissingen gaan nemen ;x.

    hoeft ook niet hoor :'D


    Life is a beautiful struggle

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee dan heeft zo'n topic veel zin :'D


    ik ben daarom ook tegen die topics


    "Ignite, my love. Ignite."