• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    1. Stiekem ben ik Christelijk (niet dat ik naar de kerk ga) dus ik heb het er niet zo op als je dingens als jezus gaat zeggen.
    2. Wat is volgens jou dan wèl normaal?
    3. Hoi


    1. je bent toch bekeert bij de meeting?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kingston schreef:
    (...)
    je mag je mening hebben tuurlijk, maar kijk als we in het off-topic gaan, word er ook op ons gezeurt.. -niet aanvallend bedoelt-

    Misschien moeten jullie dan ook niet met hoofdletter werken, want ze lezen je berichten toch wel (krul)


    -

    FCB schreef:
    (...)

    Mag ik handtekening? -freaks-


    Okeeeee. leuk dat je vrolijk bent :'D maar ga even msnen ofzo, dit staat zo raar (cool)

    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 23:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oke. laten we dat niet onderdrukken dan _O_

    Ik doe dat wel.


    -

    Quixotic schreef:
    Oh, vandaar dat dat topic gesloten is! Ik dacht al, het is opeens weg! En ah joh, regels zijn regels, we moeten er ons maar aan houden. Wij beslissen niet wat goed of slecht is. Ik heb er geen problemen mee. Ik hou alles al in me sinds ik leef. -depri-

    nee dat beslissen we niet, maar ik vind dat users ook wel een beetje mogen mee beslissen over hoe het hier gaat -mijn mening-


    Life is a beautiful struggle

    -> En dan is er nu wel genoeg door de vingers gezien. Sorry, maar er volgt nú een slotje.


    I am an idiot, I move.