• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Faith - Slechte Vampier.
    Ik liep wat rond in het huis toen ik merkte dat Odile terug was, ik liep naar boven en jahoor, daar liep ze. ,,odile!'' ik verhoogde mijn tempo even zodat ik naast haar kwam te lopen. ,,Waar was je?'' vroeg ik en keek haar an, kon ik haar vragen over haar geheim? Zou ze vast niet zo op prijs stellen, zwijgen dus maar.

Elif - Goede Vampier.
    Ik plofte in de schaduw van het huis neer en keek naar haar, ik schudde me hoofd toen ze vroeg of ze zich al voorgesteld had. ,,Nog niet nee, maar geeft niks. Ik ben Elif.'' ik glimlachte naar haar.

Dewi - Mens.
    Aangezien hij sneller ging lopen moest ik dat ook doen om hem bij te houden. Ik wa even verbaasd dat hij wilde dat ik wat over mezelf vertelde. ,,je weet alles al en al wist je dat niet had ik weinig te vertellen.'' zei ik tegen hem zonder hem aan te kyken, ik gaapte ene keer. Ik was kapotmoe merkte ik nu én ik had honger, misschien dat ik straks nog wat zou kunnen slapen.. En.. Shit! Ik bleef staan en vloekte zachtjes. ,,Mijn tas ><'' mompelde ik geïrriteerd, die stond nog op Savoý skamer. Great.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile Slechte vampier.

Ik draai me om. Het is Faith die me roept.
    ´Ik heb een ree leeggezogen,´ zeg ik kortaf en doe de deur open. ´Hebben jullie haar te pakken gekregen?´ vraag ik met wat van mijn bekende gretigheid over het mensenkind. Ik zie Faith me vreemd aankijken.
    ´Jullie mogen haar hebben hoor,´ zeg ik daarna met een grijns. ´Ik zit vol.´ En daarna: ´Dit plan liep niet zoals het had moeten lopen.´

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 15:59 ]

No growth of the heart is ever a waste

Faith - Slechte Vampier.
    ,,Ik heb ze niet meer achterna gezeten, Savoy liep wel achter 1tje aan.. maar hij was kalm, eng kalm. Vraag me af of hij iets van plan is.'' ik zuchtte zachtjes en knikte instemmend toen ze zei dat het plan mislukt was. ,,Behoorlijk, het probleem nu is dat ze ons niet meer vertrouwen, die rotmensen.'' ik beet zachtjes op mijn onderlip e volgde haar haar kamer in.

Elif - Goede Vampier.
    Ik plofte in de schaduw van het huis neer en keek naar haar, ik schudde me hoofd toen ze vroeg of ze zich al voorgesteld had. ,,Nog niet nee, maar geeft niks. Ik ben Elif.'' ik glimlachte naar haar.

Dewi - Mens.
    Aangezien hij sneller ging lopen moest ik dat ook doen om hem bij te houden. Ik wa even verbaasd dat hij wilde dat ik wat over mezelf vertelde. ,,je weet alles al en al wist je dat niet had ik weinig te vertellen.'' zei ik tegen hem zonder hem aan te kyken, ik gaapte ene keer. Ik was kapotmoe merkte ik nu én ik had honger, misschien dat ik straks nog wat zou kunnen slapen.. En.. Shit! Ik bleef staan en vloekte zachtjes. ,,Mijn tas ><'' mompelde ik geïrriteerd, die stond nog op Savoý skamer. Great.

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:34 ]

Odile Slechte vampier.

´Ik snap niet wat ze hier doen. We hebben hier jaren op onszelf geleefd, afgesloten van de buitenwereld. En ineens..´ Ik stop en ga op bed liggen. ´Ik zou wel eens willen weten hoe het is om in de zon te zijn. Hoe het zou zijn om gewoon rond te kunnen rennen zonder dat je levend wordt verbrand. Dat zou nog eens een akelige dood zijn,´ grijns ik dan. De schrik van alle vampiers. In het verleden zijn er wel eens vampiers geweest die waren onderworpen aan zo´n vreselijke dood. Dat zou je zelfs je ergste vijand niet toewensen. Hoewel...
    Ik weet dat ik diep van binnen wil praten, mijn hart kwijt wil (figuurlijk dan wel) bij iemand die ik kan vertrouwen. Maar dat is een voorrecht dat ik me niet kan veroorloven. Ik ben een jager en dat zal ik altijd blijven.
    ´We hebben een nieuw plan nodig. Wat dacht je van..´ Mijn ogen beginnen te twinkelen van de pret en door mijn grijns komen mijn hoektanden gevaarlijk tevoorschijn. ´Een zwemfeestje.´

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:57 ]

Gawyn
    "Ik denk niet echt dat het een goed idee is om nu nog om te draaien," zei hij tegen Dewi. "Ik help je hier wel eerst naar buiten, en dan haal ik je tas wel." Hij keek schuin over zijn schouder en zag dat Savoy vlak achter hen liep.
    "Nou," zei hij gemaakt vrolijk, "Wat ga je doen als je hier uit bent gekomen?"

When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

Faith - Slechte Vampier.
    ik plofte op de bank neer en trok mijn voeten erop, konden we maar gewoon in de zon zonder problemen.. Vreselijk vond ik het, dat dat niet meer kon.. Maar wat hielp piekeren nou? Ik zou niet sterven voor die stomme rotzon. Ik werd uit mijn gedachten getrokken door odile die ei dat ze een nieuw plan had, mijn wenkbrauwen gingen verbaasd omhoog, zwemfeestje? ,,Een zwemfeest? Hoe wil je dat doen; kom, we houden een zwemfeest. Geen zorgen, webijten niet?'' ik grijnste flauwtjes. ,,Alsof ze daar intrappen.''

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    (Ze kan niet weg he ;p)
    ,,Kay bedankt.'' zei ik, toen hij vertelde dat hij mijn tas wel wilde halen. Er zat een dagboek in van vroeger, dat hield ik leiver bij me.. Maar voor de rest zat er eigenlyk niet veel boeiends in, kleding en wat te eten.. Aargh eten, mijn maag knorde maar ik negeerde het. Opeens vroeg Gawyn wat ik ging doen als ik weg was, ik keek 'm aan en haalde mijn schouders op. ,,overleven.'' Dat was wat ik van plan was, wat moest ik anders doen? Ik kon nergens heen, had niemand meer..

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:05 ]

Odile Slechte vampier.

´Ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Bij dit zwemfeestje is de rest niet uitgenodigd. Alleen wij drie. Ik kan al het denkwerk niet alleen aan en met drie mensen in alle rust en ontspanning een nieuw plan op touw zetten lijkt m geen verkeerd idee.´ Ik zie dat ze gek worden door de geur van mensenbloed door het huis. Het maakt ze helemaal waanzinnig, net zoals ik. ´Faith, zolang die mensen hier zijn zitten ze als ratten in de val. Het is maar een kwestie van tijd,´ zeg ik bloeddorstig.

-

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:11 ]

Ich weiß, maar Gawyn weet dat niet ^^ Hij is er ook nog niet lang (jup, verzin ik ter plekke)

Gawyn Goede vampier
    "Overleven. Klinkt gezellig," zei hij droogjes. "Als de omstandigheden anders waren geweest had ik aangeboden dat je wel bij mij zou kunnen wonen, maar mijn huisgenoten..." Hij keek peinzend om zich heen. "Ze zijn niet het gezelschap waarin stervelingen het beste in kunnen verkeren." Hij zweeg even en dook terug in zijn eigen herinneringen, aan zijn broer, zijn vader en moeder...
    "Ik heb ook niemand meer," zei hij toen, radend waar zij aan het denken was.

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:11 ]

Faith - Slechte Vampier.
    ,,Hmm..'' ik dacht na en glimlachte toen, zo slecht klonk het niet. ,,Weet je, je hebt nog best goede ideeën.'' zei ik palgerig en grijnste. ,,Vraagme af wat Savoy ervan vind n__n'' zijn gedachten kon ik nooit raden, maar dat kon ook aan mij liggen.. Soms drongen dingen pas langzaam tot me door, maar ha, daar kon ik niks aan doen, dus dat moesten ze maar voor lief nemen.

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    ,,Ik moet iets.'' kaatste ik terug om zijn 'klintk gezellig' opmerking. Trouwens, is het dom dat ik best zou willen blijven? Het was gevaarlijk hier, maar dan was ik teminste niet alleen en het was eigenlijk ook wel een uitdaging.. Terwijl ik zo nadacht kwam ik inderdaad tot de conclusie dat dat best stom was om te denken. Opeens zei gawyn dat hij niemand meer had. ,,je hebtniemand meer of je moest ze verlaten?'' vroeg ik aan hem.

Gawyn Goede vampier
    Hij was zo ver in gedachten verzonken dat hij niet in de gaten had dat Dewi nog iets aan hem vroeg. Pas toen ze voor de tweede keer zijn naam had gezegd, kwam hij op het idee dat hij antwoord kon geven.
    "Ik heb mijn familie en vrienden verlaten omdat het niet anders kon. En nu zijn ze dood. Mijn hele familie is dood. Iedereen is dood. Ik ook. Waarom loop ik dan wel nog rond? En zij niet?" Het laatste gedeelte was eigenlijk niet bedoeld voor Dewi's oren, maar het boeide hem verder ook niet veel. Hij had behoefte om zijn gedachten eens met iemand te delen die hem wel aardig leek.

Faith - Slechte Vampier.
    ,,Hmm..'' ik dacht na en glimlachte toen, zo slecht klonk het niet. ,,Weet je, je hebt nog best goede ideeën.'' zei ik palgerig en grijnste. ,,Vraagme af wat Savoy ervan vind n__n'' zijn gedachten kon ik nooit raden, maar dat kon ook aan mij liggen.. Soms drongen dingen pas langzaam tot me door, maar ha, daar kon ik niks aan doen, dus dat moesten ze maar voor lief nemen.

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    ,,Hmm..'' ik dacht evne na over zijn vraag. ,,het leven is gewoon oneerlijk..'' concludeerdeik toen en zuchtte zachtjes, ik merkte dat we in de gang waren. Hmm, wat ging ik doen als ik buiten was? In ieder geval proberen niet verscheurd te worden door beren, waren hier eigenlyk wel beren? of wolven? niks leek nog te gek voor deze omgeving.

Gawyn Goede vampier
    "Het leven is oneerlijk," beaamde hij, "Maar de dood is nog oneerlijker. Na al die eeuwen..." Hij zuchtte. "Och, laat maar. Ik ga je maar niet met mijn gezeur lastigvallen." Hij duwde de deur naar de laan die tot het ijzeren hek ging open. "Dames eerst," zei hij met een glimlach, en boog lichtjes toen Dewi hem passeerde.

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 18:00 ]

Faith - Slechte Vampier.

Elif - Goede Vampier.

Dewi - Mens.
    Ik glimalchte scheefjes en stapje naar buiten, de zon was fel en ik keek achterom naar Gawyn, vragend. Kon hy de zon in? Ennuh, mijn tas :'D ik vertrok niet doordat ik die had, de wind blies haar voor myn ogenn die ik opzij streek.

Odile Slechte vampier.

Het zwembad is de plaats waar voor mij alle goeie ideeen (kan het trema niet vinden)tot leven komen. Nu we welgeteld drie man sterk zijn zal er vast wel iets briljants tot bloei komen. Ik trek een boosaardige glimlach en loop de kamer uit met Faith, op zoek naar Savoy. Terwijl we de gangen door lopen vraag ik me af of Lew ooit terug komt. Het zou me heel goed uitkomen als hij weg bleef. Dat scheelt weer tijd en energie. Maar ergens zie ik iets in zijn ogen. Iets dat ik alleen eerder zag bij.. militairen. Pure loyaliteit aan degenen die het verdienen. Hij zou zowel de beste vriend en de grootste vijand kunnen zijn. Maar ik kan het mis hebben. Ik ben niet goed in persoonlijke zaken, al helemaal niet in karakters. Dat heeft me meerdere malen bijna m´n kop gekost. Ik weet waar ik wel goed in ben: in doden.

[ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:46 ]