• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Dat topic - waar jullie het over hebben - werd gemaakt op 11 december. (Ik dacht, ik laat het even weten.)


    Olive

    Zo, daar ben ik weer.
    Wat gemist?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind de moderators het slecht doen, ja. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    WBitch schreef:
    (...)

    Zie dit staat ook ergens in eht topic. De waarschuwingen die worden altijd genegeerd :Y)

    Begin nu al met je goede voornemens en sla acht op die waarschuwingen :Y).


    I am an idiot, I move.

    Kikkeli schreef:
    Zo, daar ben ik weer.
    Wat gemist?

    Ik heb de MODs benoemd die niet vaak online zijn en/of niet actief genoeg. :p


    *insert philosophical cringe expression here*

    Profusion schreef:
    (...)
    Begin nu al met je goede voornemens en sla acht op die waarschuwingen :Y).


    ik heb nooit gedaan aan goeie voornemensik vergat ze altijd na een uur weer Dus die smoes werkt niet bij mij (puh)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar even serieus. Hier spreekt Laura, koningin der onnutige reacties en dronken komen op het forum. (laatst ook al, maar toen was er gelukkig niemand). Ik wil even zeggen dat sommige mods er NOOIT zijn, dus die kunnen net zo goed GEEN mod zijn. Sommige mods zijn focking aardig, sommige mods vind ik minder vriendelijk. Maar dat heb ik ook met users en nouja, ik denk dat die dat wel gemerkt hebben.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Maar even serieus. Hier spreekt Laura, koningin der onnutige reacties en dronken komen op het forum. (laatst ook al, maar toen was er gelukkig niemand). Ik wil even zeggen dat sommige mods er NOOIT zijn, dus die kunnen net zo goed GEEN mod zijn. Sommige mods zijn focking aardig, sommige mods vind ik minder vriendelijk. Maar dat heb ik ook met users en nouja, ik denk dat die dat wel gemerkt hebben.


    Oké, je mag me niet hé? (huil)

    Ontopic: Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Oké, je mag me niet hé? (huil)

    Ontopic: Eens.

    Nee ik haat je schat.

    Even een vraagje, is dit topic aangemaakt om een eh.. Rel te krijgen of wat?


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Nee ik haat je schat.

    Even een vraagje, is dit topic aangemaakt om een eh.. Rel te krijgen of wat?

    Lijkt er wel op. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    KAK schreef:
    (...)
    Nee ik haat je schat.

    Even een vraagje, is dit topic aangemaakt om een eh.. Rel te krijgen of wat?


    Ze geeft haar mening, ze zegt niet letterlijk dat de mods het slecht doen.


    Olive

    Ik voorspelde in 1 van de eerste pagina's al een ruzie en kijk nou eens, ik ben Quizlethelderziende. ;p

    Maar even serieus, wanneer gaan we onze tandjes poetsen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Ik voorspelde in 1 van de eerste pagina's al een ruzie en kijk nou eens, ik ben Quizlethelderziende. ;p

    Maar even serieus, wanneer gaan we onze tandjes poetsen?


    niet -joke-

    maarre ik weet niet maar ik dacht dat de mods dit topic gelijk zouden sluiten xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    GabyDeUser schreef:
    Ik voorspelde in 1 van de eerste pagina's al een ruzie en kijk nou eens, ik ben Quizlethelderziende. ;p

    Maar even serieus, wanneer gaan we onze tandjes poetsen?


    Niet, we zijn allemaal kleine rebbeltjes die dat niet meer doen. Nee, ik wil eerst anime kijken maar ik vind geen leuke serie.. :'(


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WBitch schreef:
    (...)

    niet -joke-

    maarre ik weet niet maar ik dacht dat de mods dit topic gelijk zouden sluiten xD


    Dat dacht ik ook, er zijn al een verrassend aantal pagina's


    Olive