• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Niet, we zijn allemaal kleine rebbeltjes die dat niet meer doen. Nee, ik wil eerst anime kijken maar ik vind geen leuke serie.. :'(

    Dan ga je op LxLight plaatjes geilen? Daar wordt je een zwembad van. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    mod > dom. (cat)
    okeoke nu hou ik echt op. (cat)
    -het is maar een grapje, gelieve niet boos worden. (krul)-


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)

    niet -joke-

    maarre ik weet niet maar ik dacht dat de mods dit topic gelijk zouden sluiten xD
    idd want bij die ene rel als we een topic opende om iets kwijt te kunnen werd die meteen gesloten ofzo ;x
    omg dit soort topics zijn niet goed voor mij. Want dan wil ik alles in de groep gooien van die rel en heb ik toch nooit gelijk/negeren ze het/krijg ik een waarschuwing/krijg ik een arrogante user op me dak die er niks mee te maken heeft (krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Dan ga je op LxLight plaatjes geilen? Daar wordt je een zwembad van. (krul)


    Kom jij dan bij me zwemmen? *zware stem + gehijggg*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kikkeli schreef:
    (...)idd want bij die ene rel als we een topic opende om iets kwijt te kunnen werd die meteen gesloten ofzo ;x
    omg dit soort topics zijn niet goed voor mij. Want dan wil ik alles in de groep gooien van die rel en heb ik toch nooit gelijk/negeren ze het/krijg ik een waarschuwing/krijg ik een arrogante user op me dak die er niks mee te maken heeft (krul)

    Je hebt niet voor niks een nerdbril en een eskimohoed, gebruik ze. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Kom jij dan bij me zwemmen? *zware stem + gehijggg*

    Ja tuuuuurlijk. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli schreef:
    (...)idd want bij die ene rel als we een topic opende om iets kwijt te kunnen werd die meteen gesloten ofzo ;x
    omg dit soort topics zijn niet goed voor mij. Want dan wil ik alles in de groep gooien van die rel en heb ik toch nooit gelijk/negeren ze het/krijg ik een waarschuwing/krijg ik een arrogante user op me dak die er niks mee te maken heeft (krul)


    Ik zal je nooit een waarschuwing geven, je negeren of arrogant tegen je doen en je altijd gelijk geven, schat. Dus doe maar gewoon. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ja tuuuuurlijk. (cat)


    Gelukkig. Zie je over 30 minuutjes. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Je hebt niet voor niks een nerdbril en een eskimohoed, gebruik ze. ö


    -plat-

    maarre sem: Schijt aan aro users.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gewoon echt neigingen om van alles in de groep te gooien. :-) Maar ik hou, voor deze ene keer, netjes mijn mening voor me over de moderators.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Proserpina schreef:
    (...)

    Ze geeft haar mening, ze zegt niet letterlijk dat de mods het slecht doen.

    Je kunt wel nagaan als je zo'n topic maakt dat gelijk de hele q-gang (om 't zo maar ff te zeggen) er op af komt om te zeggen dat ze de mods ook niet mogen. Vind ik prima hoor en ik ben ook niet tegen een rel op zijn tijd. Alleen dan moet dat wel een GOEDE reden hebben en moet die rel ook nog eens ergens op slaan. Dus niet massaal spamtopics gaan aanmaken ofzo.


    Ik ben gemeen xoxo

    idd. Iedereen begint altijd te zeiken over de Q-gang enzo. Maar sinds toen zijn wij echt een soort vriendengroep geworden en ja.. als je één van hun aavalt, krijg je de hele groep op je kop. Zo is het in real life ook.
    ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    PartyParty?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    KAK schreef:
    (...)
    Je kunt wel nagaan als je zo'n topic maakt dat gelijk de hele q-gang (om 't zo maar ff te zeggen) er op af komt om te zeggen dat ze de mods ook niet mogen. Vind ik prima hoor en ik ben ook niet tegen een rel op zijn tijd. Alleen dan moet dat wel een GOEDE reden hebben en moet die rel ook nog eens ergens op slaan. Dus niet massaal spamtopics gaan aanmaken ofzo.


    ja maar hoe wil je anders een rel doen op quizlet?
    Niet meer op quizlet komen?
    Dan hebben de mods toch gene last van ons?
    En dan blifjt het topic over om op te rellen.
    En dan krijg je HOOFDLETTERS. en spamboden. Zo is dat nou eenmaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    idd. Iedereen begint altijd te zeiken over de Q-gang enzo. Maar sinds toen zijn wij echt een soort vriendengroep geworden en ja.. als je één van hun aavalt, krijg je de hele groep op je kop. Zo is het in real life ook.
    ;x


    en ik hoor niet bij quizlet gang maar sem en gaby beschermen mij wel :P:P


    "Ignite, my love. Ignite."