• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Language schreef:
    Oke, ik begin me nu echt te irriteren aan jouw topics. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Language schreef:
    Oke, ik begin me nu echt te irriteren aan jouw topics. (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    kind je kunt ook eens normaal doen?

    Jij accepteert alleen maar de meningen die JIJ wilt horen!
    sommige mensen hebben ook andere meningen en als JIJ dat niet kunt hebben moet je zelf maar van het forum af gaan ;)


    I solemny swear i am up to no good

    ..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 19:14 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN

    Als je hier al niet tegen kan?
    Als je er niet tegen kan hoor je hier niet thuis want ieder heeft een eigen mening, ja. En als je daar niet tegen kan moet je maar geen topic maken! --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Als je hier al niet tegen kan?
    Als je er niet tegen kan hoor je hier niet thuis want ieder heeft een eigen mening, ja. En als je daar niet tegen kan moet je maar geen topic maken! --"

    thats true (nerd)
    en uuhhhh..... aleen hoofdletter moge nie
    en is dat gewoon neit normaal zo'n slaap verlamming ik heb het soms eens gehad aleen dat ging toen lastig want ik kon de deur voor mijn kat nie open doenxD


    Shoganai i ne~

    als meerdere mensen als zeggen dat het normaal is.. wrm wil jij dat dan niet geloven ? XD
    wil je zo graag speciaal zijn?

    Dan zal ik je iets vertellen; iedereen is speciaal XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SuperJunior schreef:
    kind je kunt ook eens normaal doen?

    Jij accepteert alleen maar de meningen die JIJ wilt horen!
    sommige mensen hebben ook andere meningen en als JIJ dat niet kunt hebben moet je zelf maar van het forum af gaan ;)


    Carola, ik hou van je, geniaal kind. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn nichtje heeft slaapverlamming, en heeft er nog hele zware en beangstigende hallicunaties bij. Arm dier..


    You move me ......... Kurt

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN

    Zeggen ze dan dat ik onvolwassen ben. Moet je die van 22 hier zien :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    O jee wat erg! Je moet echt hulp zoeken hoor! Ik vind je echt een heel erg speciaal en bijzonder persoon dat je dit hebt. En ik maak me echt heel veel zorgen om je! Laat je alsjeblieft helpen meis!

    Zo, nu je hebt gehoord wat je wilt horen, kun je misschien even een volwassen discussie met de mensen hier gaan voeren.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Magikal schreef:
    (...)
    Zeggen ze dan dat ik onvolwassen ben. Moet je die van 22 hier zien :')


    Er zijn dus echt momenten dat ik niet kan geloven dat ze 22 is. Ze typt haast nooit leestekens, schrijft het onduidelijk op en reageert dan verschrikkelijk overdreven ;__;


    Olive

    LALALALALA schreef:
    O jee wat erg! Je moet echt hulp zoeken hoor! Ik vind je echt een heel erg speciaal en bijzonder persoon dat je dit hebt. En ik maak me echt heel veel zorgen om je! Laat je alsjeblieft helpen meis!

    Zo, nu je hebt gehoord wat je wilt horen, kun je misschien even een volwassen discussie met de mensen hier gaan voeren.

    hahaha lolxD


    Shoganai i ne~

    Pchu schreef:
    (...)

    Er zijn dus echt momenten dat ik niet kan geloven dat ze 22 is. Ze typt haast nooit leestekens, schrijft het onduidelijk op en reageert dan verschrikkelijk overdreven ;__;


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pchu schreef:
    (...)

    Er zijn dus echt momenten dat ik niet kan geloven dat ze 22 is. Ze typt haast nooit leestekens, schrijft het onduidelijk op en reageert dan verschrikkelijk overdreven ;__;


    Wat? Is ze 22? Ik had haar 12 geschat,max. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'