• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Countess schreef:
    (...)

    hallo? gaat het soms niet meer zo goed?
    dan heeft ze het volgens jou verkeerd, pech voor jou dan.
    heeft je moeder je nooit geleerd hoe je,je mening op een normale (dus zonder te schelden) manier kan geven?


    Tuurlijk wel, maar ik irriteer me al langer aan haar.
    Denken dat ze zo veel is.
    Ga even lekker iets anders doen, ze moet gewoon niet reageren op topics als het haar niet interesseert.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x

    Ben ik daarom kanker dom?
    Nou, sorry hoor maar je mag echt wel wat doen aan je taalgebruik zo.
    Dat slaat echt nergens op dat je me daarom daarvoor uit maakt.


    your eyes are like stars in the night.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x

    Weet je eigenlijk wel wat je net gezegd (getyped) hebt?
    Voordat je iemand überhaupt gaat uitschelden, check dan wel even wat voor scheldwoord je gebruikt, i.p.v. zomaar van alles klakkeloos over te nemen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Amistad schreef:
    (...)

    en jij hoef niet gelijk te schelden met kk..


    Chica schreef:
    (...)

    als ze denkt dat dat normaal is, heeft ze het fout
    maar dan is ze niet meteen kk dom

    en ga niet meteen met kk schelden


    Moet ze me maar niet irriteren.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel, maar ik irriteer me al langer aan haar.
    Denken dat ze zo veel is.
    Ga even lekker iets anders doen, ze moet gewoon niet reageren op topics als het haar niet interesseert.

    Heb je het over mij?
    Haha, ik denk echt zó erg dat ik zó veel ben. Haha, not. Sorry hoor, maar zo wil ik gewoon absoluut niet overkomen maar daarom hoef je me nog gewoon niet uit te schelden en ik mag hier gewoon reageren als ik dat wil. Dit moet niet vervelend overkomen want ik heb gewoon geen zin in ruzie, dus sorry als dit aanvallend overkomt.
    En hoe bedoel je dat ik je irriteer, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit aanvallend naar je toe heb gedragen..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:39 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Moet ze me maar niet irriteren.


    dat slaat nergens op..
    als iemand mij irriteerd ga ik ook niej gelijk kk dit kk dat rondgooien =S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Weet je eigenlijk wel wat je net gezegd (getyped) hebt?
    Voordat je iemand überhaupt gaat uitschelden, check dan wel even wat voor scheldwoord je gebruikt, i.p.v. zomaar van alles klakkeloos over te nemen.


    Hahaha denk je dat ik dat maar zomaar even 'klakkeloos' overneem? Ik weet ook wel dat je er niet mee moet schelden, maar als iemand me zo mateloos irriteert, kan je het verwachten.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Moet ze me maar niet irriteren.


    Moet jij de rest maar niet irriteren, alsof iedereen jou zo leuk vind? Niet iedereen heeft dezelfde mening over elkaar. Show some respect!


    Olive

    Poseidon schreef:
    (...)
    Heb je het over mij?
    Haha, ik denk echt zó erg dat ik zó veel ben. Haha, not. Sorry hoor, maar zo wil ik gewoon absoluut niet overkomen maar daarom hoef je me nog gewoon niet uit te schelden en ik mag hier gewoon reageren als ik dat wil. Dit moet niet vervelend overkomen want ik heb gewoon geen zin in ruzie, dus sorry als dit aanvallend overkomt.
    En hoe bedoel je dat ik je irriteer, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit aanvallend naar je toe heb gedragen..


    Je komt ook echt wel zo over, van 'Ah, ik weet alles beter'. En daar kan ik totaal niet tegen.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel, maar ik irriteer me al langer aan haar.
    Denken dat ze zo veel is.
    Ga even lekker iets anders doen, ze moet gewoon niet reageren op topics als het haar niet interesseert.


    ze zei toch helemaal niet dat het haar niet interesseerde en volgens mij denkt zij helemaal niet dat ze zoveel is. je kent haar niet eens, alleen van het forum dus wie ben jij dan om al direct een mening te gaan vormen over haar?

    en dan kan je haar toch lekker niet lijden daarvoor hoef je niet met kanker te gaan schelden want weet je mijn moeder heeft kanker en jij begrijpt duidelijk niet wat dat inhoud want anders zou je er niet mee schelden.


    Change, the only good thing in this world.

    Meiden, nu ophouden a.u.b.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Moet ze me maar niet irriteren.


    sommige mensen op q irriteren me ook maar dan ga ik ze nog niet uitschelden met kanker ......

    met kanker schelden is gewoon zielig, da doe je gewoon niet.
    doe dat maar in real in niet hier op q tegen mensen die je niet echt kent dus niet weet hoe ze echt zijn

    on-topic: heb ik heel soms last van

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:42 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Hahaha denk je dat ik dat maar zomaar even 'klakkeloos' overneem? Ik weet ook wel dat je er niet mee moet schelden, maar als iemand me zo mateloos irriteert, kan je het verwachten.

    Dat weet ik wel zeker, wie gaat er nou zomaar, zonder reden met Kanker schelden. Al irriteer jij je nog zo erg, dat is nog altijd géén reden om met kanker te schelden. Weet je eigenlijk wel wat die ziekte met je kan doen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Best vreemd dat er nog geen mod is tussengekomen :')


    Olive

    @Countess, de meeste mensen kunnen het niej schelen dat je een familie lid heb die kanker heeft.
    Dit is niet aanvallen ofzow bedoeld, aangezien mijn oom eraan is overleden en mijn pa et 2 keer gehad heeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you