• Vier meisjes, vier verschillende afdelingen, 4 elementen

    Marauder story: James, Sirius, Remus &Peter (;


    Ik heb nodig:
    ~2x vriendinnen Slytherin
    ~1x vriendin Gryffindor
    ~2x vriendinnen Huffelpuf
    ~1x vriendinnen Ravenclaw

    ~1x vriend van Tom Riddle


    Gebruik jullie fantasie, maak een interessant karakter, geen standaard.
    Overtuig me! (:
    -anders geen rol-
    Meerdere rollen mag (:

    &Geen crush invullen!
    Leeftijd van de hoofdpersonages is 14, bijna 15
    ze komen in jaar 5! dus vriendinnen komen in jaar 5 :x

    Invullen:


    Voornaam:
    Hele naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling+Reden:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Toverstok:
    Familie:
    Verleden:
    Toekomstdroom:
    Lievelingsvak:
    Stomste vak:
    Angst:
    Bloed:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 16:49 ]


    Me so good.

    Wat is een Marauder story? (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Wat is een Marauder story? (krul)

    Harry Potter,
    maar dan met James, Sirius, Remus en Peter
    &Severus (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Harry Potter,
    maar dan met James, Sirius, Remus en Peter
    &Severus (:


    Dus het is in die tijd dat zij jong waren? Cool _O_ En het is gewoon een rpg?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Dus het is in die tijd dat zij jong waren? Cool _O_ En het is gewoon een rpg?

    nee, rollen voor mijn story :'s

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:26 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    nee, rollen voor mijn story :'s


    Ow haha ok (krul). Ik ga invullen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voornaam: Heather
    Hele naam: Lyndie
    Bijnaam: Ze heeft niet echt een bijnaam.
    Leeftijd: 15 Jaar
    Jaar: 5de Jaar
    Afdeling+Reden: Ravenklauw. Heather is van nature erg intilligent. Ze leert niet meer dan de anderen, maar ze vind huiswerk wel erg belangrijk.
    Uiterlijk: Klik
    Karakter: Heather is een spontaan, vrolijk meisje. Ze is grappig, en probeerd bij iedereen goed over te komen. Als ze chagerijnig is kan ze wel sarcastisch uit de hoek komen. Heather is met iedereen bevriend, maar ze gaat vooral met jongens om. Dat betekend niet gelijk dat ze geen vriendinnen heeft. Haar twee beste vriendinnen zijn Jenna en Shayna.
    Toverstok: /
    Familie: Haar vader, waar ze erg close mee is, werkt op Zweinstein als docent Dreuzelkunde. Haar moeder werkt bij de ochtendprofeet als 'cameravrouw'. Ook de broer van Heather, Mayon, zit in het vijfde schooljaar. Alleen zit hij in de afdeling van Griffoendor. Heather is erg close met haar broer. Natuurlijk plagen ze elkaar vaak, maar ze geven erg veel om elkaar.
    Verleden: Heather had een zusje, maar die is 2 jaar geleden overleden. Haar zusje heette Elena en was 8 jaar. Ze werd getroffen door de bliksem. Sindsdien is Heather erg bang voor bliksem.
    Toekomstdroom: Ze wilt later docent transfiguratie worden.
    Lievelingsvak: Transfiguratie
    Stomste vak: Voorspellend rekenen
    Angst: Toen ze op de basisschool zat werd ze gepest. Nu is heel erg bang dat ze weer gepest word. Verder is ze erg bang voor bliksem. Dat komt omdat haar zusje door bliksem is overleden.
    Bloed: Volbloed.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 15:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Voornaam: Page.

    Hele naam: Page Cassandra Delilah mcAnderson.

    Bijnaam: Gewoon Page. Soms nageroepen met zinspelingen op het woord 'boek' of iets dergelijks.

    Leeftijd: 14 jaar.

    Jaar: vierde jaar.

    Afdeling+Reden: Slytherin, omdat ze duistere gedachten heeft.

    Uiterlijk: Dit meisje. Ze heeft donkerbruine haren, en is 1.70m lang. Ze is dun maar niet te dun, en ze draagt vaak een groene doek om haar hoofd om zichzelf te verbergen.

    Karakter: Page lijkt een normaal meisje van 14 te zijn, maar dat is ze niet. Ze heeft een enorm minderwaardigheidscomplex en doet aan automutilatie (=zelfbeschadiging). Ze heeft donkere gedachten over hoe deze wereld in elkaar steekt en denkt dat alles en iedereen tegen haar is. Ze is depressief en heeft geen vrienden, iedereen vermijdt haar. Behalve Severus en een ander meisje. Ze komt uit een gezin met een altijd dronken vader die haar en haar moeder bedreigde en op een walgelijke manier misbruikte, en op haar 10e liep hij weg. Haar moeder en zij hebben sindsdien voor zichzelf gezorgd, maar alle vreselijke dingen die met Page zijn gebeurd draagt ze altijd met zich mee. En ergens, diep binnen in haar, is nog één laatste sprankje hoop dat ze ooit gelukkig zal zijn... Dat is voor haar de enige reden dat ze nog geen zelfmoord heeft gepleegd.

    Toverstok: Een eikenhouten stok, met een kern van drakenbloed. 11,5 inches (ong. 28,5 cm) en niet erg flexibel.

    Familie: Ze heeft alleen een moeder, die weliswaar voor haar door het vuur gaat maar Page heeft het niet zo breed thuis. Haar vader is weggelopen op haar 10e. Haar moeder was een Muggle(Dreuzel) maar haar vader was een tovenaar, de reden dat hij is weggelopen is dan ook omdat hij het niet meer kon verdragen dat zijn vrouw een Muggle was.

    Verleden: Vanaf haar 6e moest Page allerlei vreselijke klusjes voor haar dronken vader oplappen, en ze heeft nooit leren lezen of schrijven. Toen hij er op haar 10e vandoor besloot te gaan, is Page langzaam opgebloeid en heeft haar moeder haar leren lezen en schrijven. Echter toen ze op Hogwarts kwam en besefte dat iedereen behalve zij altijd vrienden had gehad, voelde ze zich zo ongelukkig en eenzaam dat ze zich af heeft gesloten van alles en iedereen.

    Toekomstdroom: Dat ooit iemand in haar leven ziet hoe slecht het met Page gaat en dat hij/zij haar zal helpen weer op het rechte pad te komen. Ze hoopt ooit gelukkig te worden, maar denkt dat de hele wereld tegen haar is.

    Lievelingsvak: Waarzeggerij/Divination.

    Stomste vak: Verzorging van Fabeldieren.

    Angst: Dat ze steeds verder wegzakt in haar depressiviteit totdat er geen ontkomen meer aan is...

    Bloed: Halfbloed.

    Ik hoop dat je er iets mee kunt, het is misschien wat heftig maar ik had gewoon zin om dat te schrijven, denk ik. Ofzo. (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mogen er ook tweelingen in voorkomen?

    TheDarkness schreef:
    Mogen er ook tweelingen in voorkomen?

    Jaaaa (:

    maar niet teveel

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:49 ]


    Me so good.

    Waarschuw je me wanneer deel 1 er is?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Waarschuw je me wanneer deel 1 er is?(krul)

    ja, ik heb deel een al af, ik pleur de link hier dalijk wel neer (:

    ik moet alleen nog een cover maken (laten maken:x)


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    ja, ik heb deel een al af, ik pleur de link hier dalijk wel neer (:

    ik moet alleen nog een cover maken (laten maken:x)


    Okeeeee, dankje(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    De story

    Dadelijk komt een hoofdstukje, ik waarschuw niet, neem een abo (:

    &&ik kan niet verder als ik niet genoeg rollen heb (';


    Me so good.

    Vriendin Tom Riddle
    Voornaam: Onalé
    Hele naam: Onalé Karelena Ovalia
    Bijnaam: Cyber God
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zevende
    Afdeling+Reden: Slytherin,ze is een bitch en een kreng. Ze is kei gemeen en mega sluw.
    Uiterlijk: Onalé
    Karakter: Onalé is een gemene meid en door en door geslepen. Ze is net als Tom,Ze is slim en gabruikt haar verstand voor eigen doeleinden.Ze is stil en staat zelden op de voorgrond. Ze is de favoriet van bijna lek leerkracht. Ze is wel een betweter,ze weet bijna alles en kan er niet tegen als iemand iets zegt dat niet waar is of niet klopt. In het bijzijn van de leerkrachten houd ze zich altijd aan de regels en is ze braaf. Achter hun rug breekt ze wel wat regels en kan ze streken uithalen.
    Toverstok: 25.7cm,Eikenhout en kern van drakenbloed.
    Familie: Tweelingzus van Zalane. Ze schaamt zich soms dat hààr tweelingzus in Gryffindor zit en heeft soms een hekel aan haar. Toch kan ze niet zonder haar en zal haar proberen te helpen als ze problemen heeft.Haar grootste geheim is over haar ouders,toen ze 13 was vermoorde ze haar ouders per ongeluk.
    Verleden: Onalé heeft geen braaf verleden,ze zat al meerdere keren in Instellingen maar wist te ontsnappen of ze betoverde de hele boel.
    Toekomstdroom: Onalé wil later Dooddoener worden om zo ooit Tom Riddle te kunne opvolgen. Ze is altijd bij Tom en help hem overal mee.
    Lievelingsvak: Toverdranken
    Stomste vak: /
    Angst: Wierlingen
    Bloed: Puurbloed

    Kies zelf haar rol maar.Wat het beste uitkomt voor jou
    Voornaam: Zalané
    Hele naam: Zalané Karelena Ovalia
    Bijnaam: Cyber Demon
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling+Reden: Gryffindor,ze is zeer aardig en slim. Ze is trouw aan haar vriendinnen en vrienden.
    Uiterlijk: Zalané
    Karakter:Ze is een hele aardige meid en staat altijd voor iemand die haar nodig. Ze is een vrolijke meid en maakt graag grapjes. Ze leert altijd goed en véél.Ze zit vaak te studeren in haar kamer of bibliotheek. Ze let altijd goed op en weet vaak antwoorden. Ze is een steun en toeverlaat voor iedereen,als je ergens wilt uithuilen of je verhaal kwijt wilt is zij de persoon.Ze kan het met iedereen goed vinden en is heel sociaal.
    Toverstok:30 cm, walnoot met kern van engelenhaar
    Familie: Tweelingzus van Onalé.
    Verleden: Zalané was altijd een brave meid en heeft nog nooit problemen gehad.
    Toekomstdroom: Zalané wil later een gelukkig gezin met een lieve man. Ze wil later schouwer worden.
    Lievelingsvak: Astronomie,Zalane is heel geboeid in sterrekunde.
    Stomste vak: Waarzeggerij
    Angst: Mantichora's
    Bloed: Puurbloed

    Laat je weten als ik een rol heb? xoxo

    TheDarkness schreef:
    Vriendin Tom Riddle
    Voornaam: Onalé
    Hele naam: Onalé Karelena Ovalia
    Bijnaam: Cyber God
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zevende
    Afdeling+Reden: Slytherin,ze is een bitch en een kreng. Ze is kei gemeen en mega sluw.
    Uiterlijk: Onalé
    Karakter: Onalé is een gemene meid en door en door geslepen. Ze is net als Tom,Ze is slim en gabruikt haar verstand voor eigen doeleinden.Ze is stil en staat zelden op de voorgrond. Ze is de favoriet van bijna lek leerkracht. Ze is wel een betweter,ze weet bijna alles en kan er niet tegen als iemand iets zegt dat niet waar is of niet klopt. In het bijzijn van de leerkrachten houd ze zich altijd aan de regels en is ze braaf. Achter hun rug breekt ze wel wat regels en kan ze streken uithalen.
    Toverstok: 25.7cm,Eikenhout en kern van drakenbloed.
    Familie: Tweelingzus van Zalane. Ze schaamt zich soms dat hààr tweelingzus in Gryffindor zit en heeft soms een hekel aan haar. Toch kan ze niet zonder haar en zal haar proberen te helpen als ze problemen heeft.Haar grootste geheim is over haar ouders,toen ze 13 was vermoorde ze haar ouders per ongeluk.
    Verleden: Onalé heeft geen braaf verleden,ze zat al meerdere keren in Instellingen maar wist te ontsnappen of ze betoverde de hele boel.
    Toekomstdroom: Onalé wil later Dooddoener worden om zo ooit Tom Riddle te kunne opvolgen. Ze is altijd bij Tom en help hem overal mee.
    Lievelingsvak: Toverdranken
    Stomste vak: /
    Angst: Wierlingen
    Bloed: Puurbloed

    Kies zelf haar rol maar.Wat het beste uitkomt voor jou
    Voornaam: Zalané
    Hele naam: Zalané Karelena Ovalia
    Bijnaam: Cyber Demon
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling+Reden: Gryffindor,ze is zeer aardig en slim. Ze is trouw aan haar vriendinnen en vrienden.
    Uiterlijk: Zalané
    Karakter:Ze is een hele aardige meid en staat altijd voor iemand die haar nodig. Ze is een vrolijke meid en maakt graag grapjes. Ze leert altijd goed en véél.Ze zit vaak te studeren in haar kamer of bibliotheek. Ze let altijd goed op en weet vaak antwoorden. Ze is een steun en toeverlaat voor iedereen,als je ergens wilt uithuilen of je verhaal kwijt wilt is zij de persoon.Ze kan het met iedereen goed vinden en is heel sociaal.
    Toverstok:30 cm, walnoot met kern van engelenhaar
    Familie: Tweelingzus van Onalé.
    Verleden: Zalané was altijd een brave meid en heeft nog nooit problemen gehad.
    Toekomstdroom: Zalané wil later een gelukkig gezin met een lieve man. Ze wil later schouwer worden.
    Lievelingsvak: Astronomie,Zalane is heel geboeid in sterrekunde.
    Stomste vak: Waarzeggerij
    Angst: Mantichora's
    Bloed: Puurbloed

    Laat je weten als ik een rol heb? xoxo

    je hebt ze allebei (;
    maar wat zijn Mantichora's? :x


    Me so good.