• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Pchu schreef:
    (...)

    Moet jij de rest maar niet irriteren, alsof iedereen jou zo leuk vind? Niet iedereen heeft dezelfde mening over elkaar. Show some respect!


    Hihi, heel veel mensen mogen mij niet, en dat ben ik gewend. Ik heb respect voor bijna iedereen, en zelfs voor haar, als ze zich niet gedraagd als een betweter.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Je komt ook echt wel zo over, van 'Ah, ik weet alles beter'. En daar kan ik totaal niet tegen.

    Nou, zo moet het iniedergeval niet overkomen want ik heb daar ook haat aan. Dus het spijt me, maar zo bedoel ik dingen gewoon niet. Ik weet dat ik af en toe heel anders over kom dan dat ik het bedoel. Sorry daarvoor..


    your eyes are like stars in the night.

    Pchu schreef:
    Best vreemd dat er nog geen mod is tussengekomen :')


    Er is geen mod online


    (Be)lieve in (you)rself

    Pchu schreef:
    Best vreemd dat er nog geen mod is tussengekomen :')


    Ik had het topic al gemeld. :X
    En er is een mod online.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:43 ]

    Amistad schreef:
    @Countess, de meeste mensen kunnen het niej schelen dat je een familie lid heb die kanker heeft.
    Dit is niet aanvallen ofzow bedoeld, aangezien mijn oom eraan is overleden en mijn pa et 2 keer gehad heeft


    ja dat weet ik wel, en ik weet ook wel dat je het niet aanvallend bedoeld hoor. ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze duidelijk niet weet wat kanker inhoud omdat ze ermee gaat zitten schelden. :)


    Change, the only good thing in this world.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Dat weet ik wel zeker, wie gaat er nou zomaar, zonder reden met Kanker schelden. Al irriteer jij je nog zo erg, dat is nog altijd géén reden om met kanker te schelden. Weet je eigenlijk wel wat die ziekte met je kan doen?


    Ja, mijn opa is er aan overleden.
    Je hebt ook wel gelijk, maar je hoeft me toch niet aan te vallen omdat ik dat woord gebruik? Als je me gewoon vraagt om dat woord niet te gebruiken dan doe ik dat niet. Het is gewoon een tik van me.

    excuse moi. (:


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Hihi, heel veel mensen mogen mij niet, en dat ben ik gewend. Ik heb respect voor bijna iedereen, en zelfs voor haar, als ze zich niet gedraagd als een betweter.


    En jij vindt dat ze zich gedraagt als een betweter? Goed, mij best. Weet wel dat via het internet sarcastische dingen anders kunnen aankomen. En als dat haar mening is, hoef je haar toch niet meteen uit te schelden? Dat is en kansloos en zielig.


    Olive

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou, zo moet het iniedergeval niet overkomen want ik heb daar ook haat aan. Dus het spijt me, maar zo bedoel ik dingen gewoon niet. Ik weet dat ik af en toe heel anders over kom dan dat ik het bedoel. Sorry daarvoor..


    Het spijt mij ook voor deze onzinnige ruzie.
    (flower)


    It's not the same without you.

    Sory.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:45 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Het spijt mij ook voor deze onzinnige ruzie.
    (flower)

    Ah, oké. Weer alles goed dan? Nu weer on-topic voor dat we waarschuwingen krijgen, geen zin in. Btw; het zit me eerlijk gezegd wel dwars dat je er mee schold want mijn papa is er aan overleden en dinsdag is zijn sterftedag.. Niet dat jij dat kan weten natuurlijk maar oké. Haha, iniedergeval sorry dat ik af en toe zo achterlijk betweterig over kom xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Countess schreef:
    (...)

    ja dat weet ik wel, en ik weet ook wel dat je het niet aanvallend bedoeld hoor. ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze duidelijk niet weet wat kanker inhoud omdat ze ermee gaat zitten schelden. :)


    dat mensen met kk schelden hou jeniet tegen =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pchu schreef:
    (...)

    En jij vindt dat ze zich gedraagt als een betweter? Goed, mij best. Weet wel dat via het internet sarcastische dingen anders kunnen aankomen. En als dat haar mening is, hoef je haar toch niet meteen uit te schelden? Dat is en kansloos en zielig.


    Wel meer mensen hier zijn kansloos en zielig. (:


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Ja, mijn opa is er aan overleden.
    Je hebt ook wel gelijk, maar je hoeft me toch niet aan te vallen omdat ik dat woord gebruik? Als je me gewoon vraagt om dat woord niet te gebruiken dan doe ik dat niet. Het is gewoon een tik van me.

    excuse moi. (:

    Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend, maar ik kan er gewoon niet tegen dat kanker gewoon zonder reden voor een scheldwoord komt. Zou je er alsjeblieft, in het vervolg op willen letten om het woord 'kanker' niet meer te gebruiken? Dat zou ik waarderen, dankjewel.

    Sorry nog trouwens als ik -op jou persoonlijk- aanvallend overkwam of zo.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Hihi, heel veel mensen mogen mij niet, en dat ben ik gewend. Ik heb respect voor bijna iedereen, en zelfs voor haar, als ze zich niet gedraagd als een betweter.

    Ik mag jou wel ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    & dan spijt het me ook meteen dat ik je kansloos en zielig heb genoemd (:


    Olive