• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    is dit niet gewoon lucid dreaming?


    I found myself in wonderland

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Nou als ze dat er nou eens duidelijk bij zet en normaal reageert, hoeven wij niet eens te zeiken en dan zouden we heus wel wat meer begrijp voor d'r kunnen opbrengen.


    Als je dat stuk daar doorleest, kan je het eruit opmaken.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden.

    Dit is behoorlijk normaal hoor, iedereen heeft dat wel eens.

    Dat ken ik, dat heb ik ook wel eens gehad.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oeh dat heb ik vaak.. heel lastig.;
    Maar ik denk dat het normaal is, niet? (zeg nu niet dat ik abnormaal ben)


    Get outta my head!

    Poseidon schreef:
    (...)
    We moeten natuurlijk allemaal even zeggen dat je zielig bent, en dat we medelijden hebben. Nou, dat krijg je niet van me . Als je een topic opent moet je er maar rekening mee houden dat je deze reacties kan krijgen, anders ga je maar naar een ander fora. Trouwens het is van dit topic ipv deze. En eh, ik zout liever niet op voor jou. (:



    poseidon je werkt me nu echt op me zenuwen ga alsjeblieft weg van dit topic


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    oke kan hier een slotje op er word allen mar ruzie gemaakt(A)

    we moeten het hier op Q wel gezellig houden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoiets heb ik heel vaak,dan weet ik dat ik slaap(ik ben als het ware wakker) maar ik droom wel en kan me dus niet bewegen of "wakker" worden.
    Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Zoiets heb ik heel vaak,dan weet ik dat ik slaap(ik ben als het ware wakker) maar ik droom wel en kan me dus niet bewegen of "wakker" worden.
    Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd.

    nee je begrijpt het goed en je bent ene van de weinige die een normale reactie geeft dank je :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    (...)


    poseidon je werkt me nu echt op me zenuwen ga alsjeblieft weg van dit topic


    Vrijheid van meningsuiting? Ze zegt alleen maar haar mening en jij valt haar aan, je moet tegen zulke dingen kunnen als je een topic opent. Niet iedereen zal gelijk jou mening delen. & Btw, je mag niet alles met hoofdletters typen, dat komt over als schreeuwen.


    Olive

    pchu het is de enige manier om dingen soms duidelijk te maken hier


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Dat denk jij. Je kunt ze ook vriendelijk benaderen of helemaal niet, anders loopt het weer helemaal uit de hand.


    Olive

    wendycash schreef:
    (...)
    nee je begrijpt het goed en je bent ene van de weinige die een normale reactie geeft dank je :)

    Maar ik vind dat helemaal niet eng,ik vind het eigenlijk wel een soort van leuk. Het is normaal voor mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke, ik begin me nu echt te irriteren aan jouw topics. (krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat heb ik ook eens gehad.
    Op het moment zelf is het wel even eng,maar dat is zo voorbij :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'