• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Volgens mij is dat gewoon normaal hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Volgens mij is dat gewoon normaal hoor.


    nou nee het is niet normaal omdat te hebben


    iemand kleineren online is ook pesten!!!


    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden.

    Dit is behoorlijk normaal hoor, iedereen heeft dat wel eens.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden.

    Dit is behoorlijk normaal hoor, iedereen heeft dat wel eens.


    lama zitten


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    sounds creepy


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    sounds creepy

    eindelijk een goede reactie dank je ja is niet prettig je kunt niks


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik ben het eens met Poseidon. Iedereen heeft dat wel eens, sommige heviger dan andere.


    Olive

    wendycash schreef:
    (...)
    eindelijk een goede reactie dank je ja is niet prettig je kunt niks


    Wat nou goede reactie, Poseidon geeft gewoon haar mening en als je daar niet tegen kunt moet je maar geen Topic openen.

    Ot: Ik ben het met Pchu en Poseidon eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN


    Doe eens ff normaal kind.

    Maar goed ik ben het met pchu eens. Al zou het wel fijn zijn als mijn zus dat had, die mept mensen in haar slaap en wilt bij je in bed kruipen omdat ze slaapwandeld -nerd-

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN


    Als je er niet tegen kan dat mensen het niet met jouw mening eens zijn, moet je geen topic openen. Als jij gelooft dat het niet normaal is enzo moet je dat vooral doen, maar als andere het daar niet mee eens zijn, hoef je echt niet zo te reageren..

    Anyway. Ik ben het ook eens met Poseindon en Pchu eens.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN

    Wow wtf :')


    -

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN

    We moeten natuurlijk allemaal even zeggen dat je zielig bent, en dat we medelijden hebben. Nou, dat krijg je niet van me . Als je een topic opent moet je er maar rekening mee houden dat je deze reacties kan krijgen, anders ga je maar naar een ander fora. Trouwens het is van dit topic ipv deze. En eh, ik zout liever niet op voor jou. (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 11:49 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Wat een zeikerds zijn jullie 8D Slaapverlamming treed bij iedereen op in hun slaap, maar bij sommigen als ze NIET slapen. Dat bedoeld ze en ik snap dat jullie allemaal ineens denken dat jullie dat nu hebben omdat iemand anders het heeft, dat is heel normaal op Q.
    Ik heb trouwens wel last van hallucinaties voor of nadat ik geslapen heb.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Wat een zeikerds zijn jullie 8D Slaapverlamming treed bij iedereen op in hun slaap, maar bij sommigen als ze NIET slapen. Dat bedoeld ze en ik snap dat jullie allemaal ineens denken dat jullie dat nu hebben omdat iemand anders het heeft, dat is heel normaal op Q.
    Ik heb trouwens wel last van hallucinaties voor of nadat ik geslapen heb.

    Nou als ze dat er nou eens duidelijk bij zet en normaal reageert, hoeven wij niet eens te zeiken en dan zouden we heus wel wat meer begrijp voor d'r kunnen opbrengen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.