• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Pchu schreef:
    (...)

    Er zijn dus echt momenten dat ik niet kan geloven dat ze 22 is. Ze typt haast nooit leestekens, schrijft het onduidelijk op en reageert dan verschrikkelijk overdreven ;__;

    Het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat ze over haar leeftijd gelogen heeft dan, want geloof me: zo typed een tweeëntwintig jarige echt niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat ze over haar leeftijd gelogen heeft dan, want geloof me: zo typed een tweeëntwintig jarige echt niet.


    Ja,,je zal wel gelijk hebben. Dit is gewoon té slecht geschreven (:

    In dit topic valt het nog mee,maar dat ander... O.O

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:11 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat ze over haar leeftijd gelogen heeft dan, want geloof me: zo typed een tweeëntwintig jarige echt niet.


    Je hebt gelijk..


    Olive

    Pchu schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk..

    Ik denk dat ze wel 22, maar gewoon niet helemaal koekoek is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat ze over haar leeftijd gelogen heeft dan, want geloof me: zo typed een tweeëntwintig jarige echt niet.

    ik denk dat je gelijk hebt..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oke dan. Dat heb ik nooit maar rot voor je als je het wel hebt. Ik zou bij God niet weten wat ik moet reageren, eigenlijk. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    reyon schreef:
    (...)

    Ja,,je zal wel gelijk hebben. Dit is gewoon té slecht geschreven (:

    In dit topic valt het nog mee,maar dat ander... O.O

    Kopiëren en plakken is nou eenmaal makkelijk. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN


    Wil jij even normaal doen? Dit forum is bedoeld ook bedoeld voor mensen die hun mening willen geven over dingen. En als je dat niet leuk vind, dan moet je hier geen topic's posten. :S

    Ik ben het ook met Poseidon eens.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:17 ]

    omg, lkkr gezellige topic,.....xD
    1. iemand die t heeft ervaren ervaart t anders
    2. t is mr n mening vn iemand...
    3. k zou ook gek vn zulke reacties worde xD
    xx

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:22 ]


    Only those who listen can hear

    wendycash schreef:
    HET IS NIET NORMAAL EN VOOR DE MENSEN DIE ZEI REACTIES GEVEN HOEPELEN MAAR OP VAN DEZE TOPIC OKE !!! DAG HEB DAAR GEEN TREK IN !


    OPZOUTEN

    Kijk, dit had je ok heel anders kunnen zeggen.
    Had je nu het volgende neergezet, dan zouden er niet zo veel mensen hebben gequote en gezegd dat ze je overdreven vonden. :

    'Bij mij weten is dit niet echt normaal. Ik zou liever hebben dat enkel de mensen die het met me eens zijn reacties geven, want aan de rest heb ik eigenlijk niet veel.'

    Ofzoiets. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Poseidon schreef:
    Volgens mij is dat gewoon normaal hoor.


    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x


    en jij hoef niet gelijk te schelden met kk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x


    als ze denkt dat dat normaal is, heeft ze het fout
    maar dan is ze niet meteen kk dom

    en ga niet meteen met kk schelden


    (Be)lieve in (you)rself

    weet je?
    ik heb zo zwaar medelijden met je. je moet echt een dokter gaan zien voor die verlamming. ik vind het echt zo erg voor je, ik voel echt met je mee. en ja dat moet echt zo creepy zijn.

    goed nu heb je gehoord wat je wou horen stop nu met dat navelstaren,get a life en accepteer dat er mensen bestaan die een andere mening delen dan de jouwe en dat zij vrij zijn om die te uiten.

    on-topic: volgens mij is dat niet zo heel speciaal hoor. komt volgens mij wel vaker voor.


    Change, the only good thing in this world.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt kk dom.
    natuurlijk heeft niet iedereen dat! :x


    hallo? gaat het soms niet meer zo goed?
    dan heeft ze het volgens jou verkeerd, pech voor jou dan.
    heeft je moeder je nooit geleerd hoe je,je mening op een normale (dus zonder te schelden) manier kan geven?


    Change, the only good thing in this world.