• brrr dit heb ik een x gehad alleen kon ik me ogen niet open doen was doodeng

    Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis. Men denkt dat een slaapverlamming een symptoom is van narcolepsie, maar dat is nog niet zeker. Ook mensen die niet lijden aan narcolepsie kunnen namelijk last hebben van slaapverlamming. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

    Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.

    Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Kunnen we nu weer even OT blijven? Ik wil liever geen waarschuwingen uitdelen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ATL schreef:
    (...)
    Ik mag jou wel ;D


    yeah, ik jou ook <3


    It's not the same without you.

    Villain schreef:
    Kunnen we nu weer even OT blijven? Ik wil liever geen waarschuwingen uitdelen. :Y)



    haha nu zijn we bang hoor [a]
    maar oke,
    nog even excuses enzo aanbieden tegen iedereen.
    mag dat wel? :']


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)


    haha nu zijn we bang hoor [a]
    maar oke,
    nog even excuses enzo aanbieden tegen iedereen.
    mag dat wel? :']

    Is goed (: Dat mag altijd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wasilewski schreef:
    (...)

    yeah, ik jou ook <3

    Haha twittermaatjes <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nevermind.

    OT: is dat niet gewoon dat je denkt dat je wakker bent, maar eigenlijk nog slaapt? Dat heb ik best vaak en dan kan ik totaal niets meer.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:00 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend, maar ik kan er gewoon niet tegen dat kanker gewoon zonder reden voor een scheldwoord komt. Zou je er alsjeblieft, in het vervolg op willen letten om het woord 'kanker' niet meer te gebruiken? Dat zou ik waarderen, dankjewel.

    Sorry nog trouwens als ik -op jou persoonlijk- aanvallend overkwam of zo.


    Ik kan het je niet beloven, want het is gewoon een irritante, slechte tik. Ik scheld er in het echt ook te veel me, en ben echt hard bezig het af te leren.
    Ik probeer het echt!
    (flower)


    It's not the same without you.

    Ik wilde een reactie en advies geven, maar als ik jouw reactie zo zie denk ik: Laat maar zitten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    je denkt dat je ehbt hebt omdat je je ogen niet meer open kon doen.,
    maar daarna staat er, ;
    Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief.

    dan sigureer je tog eigenlijk dat, je je ogen wel zou kunnen openen als je het had? o.O

    en omdat je dat eenkeertje hebt, wilt tog neit zeggen dat je meteen een stornis ofzo heb?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb dat ooit eens gehad, en zag men eigen lichaam van boven af alsof ik geest was. nouja ik begrijp wetenschap maar stiekem geloof ik wel in het paranormale. en nou wat een vriendelijk mens ben jij, "OPZOUTEN' xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Cannibal schreef:
    je denkt dat je ehbt hebt omdat je je ogen niet meer open kon doen.,
    maar daarna staat er, ;
    Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief.

    dan sigureer je tog eigenlijk dat, je je ogen wel zou kunnen openen als je het had? o.O

    en omdat je dat eenkeertje hebt, wilt tog neit zeggen dat je meteen een stornis ofzo heb?



    Inderdaad o-O.
    Heb et ook 1 keer gehad was wel gwn wakker maar kon niej bewegen en me ogen maar beeetje openen..

    Mja, gwn afwachten en kijken of et vaker gebeurd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel vreemd. Daar heb ik nooit last van gehad. Ik zou er ook geen raad op weten, lijkt me in elk geval heel eng.


    No growth of the heart is ever a waste

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Kopiëren en plakken is nou eenmaal makkelijk. ^^


    ja. dat dacht ik ook al =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Speaker schreef:
    (...)

    Carola, ik hou van je, geniaal kind. _O_

    hehe i love you 2(A)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:50 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Amistad schreef:
    (...)


    Inderdaad o-O.
    Heb et ook 1 keer gehad was wel gwn wakker maar kon niej bewegen en me ogen maar beeetje openen..

    Mja, gwn afwachten en kijken of et vaker gebeurd

    volgens mij heeft iedereen dat wel eens.,
    maarjha, als ik dat zou zeggen mocht ik opzouten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''