• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    snuggle schreef:
    (...)
    het gaat over het gebrek aandacht wat ze krijgt, en ze zich helaas beter dan ons voelt alleen omdat ze eerder actief was dan ons.


    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben

    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit

    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo

    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    uuh wat is het probleem?
    Q is veranderd, nou en?


    Je moet worden wie je bent.

    Nu komt er geen reactie meer 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je het echt niet leuk meer vind hier, ga je toch lekker naar een andere site? Zijn we ook weer van dat gezeur af.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben

    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit

    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo

    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren

    En dan willen wij dat je ook onze mening accepteert.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    En dan willen wij dat je ook onze mening accepteert.


    agree

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben

    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit

    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo

    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren

    Dan moet jij ons eens gaan accepteren.Dat doe je ook niet. Wij hebben je met respect behandelt maar je kaft ons meteen af en dan wil je dat we je nog accepteren. Ja sorry hoor maar dat klopt toch niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben

    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit

    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo

    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren

    -zucht, en welke plek wil je dan hier?
    alle respect van iedereen?
    dan moet je eerst respect hebben voor Q.


    They fell in love, didn't they?

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben

    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit

    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo

    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren

    Iedereen heeft ook een plek op deze site, maar als je om iemand mening vraagt dan moet je er tegen kunnen dat die anders is dan de jouwe. En het is heel wat moeilijker om iemand te accepteren die zegt dat de sfeer -waar wij als users allemaal een deel van uitmaken- kut is, die vind dat iedereen maar fan moet zijn van hetzelfde maar ondertussen zegt dat wij alles opdelen in groepjes en die ons daarna onvolwassen noemt. Wat denk je nou zelf ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sprinkles schreef:
    uuh wat is het probleem?
    Q is veranderd, nou en?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind eigenlijk dat je heel lullig nu doet. Je doet alsof Q een rot site is, terwijl het alleen maar groter is geworden, er meer mensen op zijn gekomen, de verhalen anders zijn geworden en niet iedereen meer van het zelfde houdt. Dat is toch juist goed? Er moet toch wat variatie zijn? Zo leer je tenminste ook nieuwe dingen kennen, en ook nieuwe mensen kennen. En oké, het is jammer dat Hiro weg is, maar wat heeft dat er mee te maken, zoals je zelf zei. Ik vind dat je een beetje een drama bent aan het maken. Ik blijf bij mijn mening, ik vind Q nog steeds een geweldig en gezellige site. Er hoeft niets verandert te worden.


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    -zucht op een gegeven moment komt hier een slotje op :']


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    -zucht, en welke plek wil je dan hier?
    alle respect van iedereen?
    dan moet je eerst respect hebben voor Q.

    Precies.


    effort never betrays you

    Het is hier inderdaad heel erg veranderd, en sommige mensen zouden dat niet begrijpen. Het is zowel positief veranderd als negatief. Zovaak zit ik hier toch niet meer dus echt veel kan het me niet schelen. Quizlet is gewoon niet meer de Quizlet dat het ooit was dus trekt het me niet meer zo als vroeger, het kan ook gewoon komen omdat ik ouder ben geworden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    snuggle schreef:
    -zucht op een gegeven moment komt hier een slotje op :']

    Niet zolang je er niet meer van zulke off-topic reacties doorheen gooit. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'