• Ik moet dit gewoon even kwijt, noem het aanstellerij of wat jij wilt (zo voelt het namelijk wel) maar aangezien ik hier tenminste vaak wel alles kwijt kan doe ik dat nu ook...

    Na een nog al rot jaar te hebben gehad (lees: heel erg gepest, bedreigd, eetproblemen, players, vader die constant naar het ziekenhuis moest, vriendin die onverwachts opgenomen werd en bijna overleed) was ik nog al heel erg mijn zelfvertrouwen kwijt en had nergens echt zin in...
    Er was 1 jongen die ik leerde kennen waarbij het meteen al klikte. Ik werd verliefd en er zijn heel wat dingen tussen ons gebeurd wat ik nooit had durven denken. Hij gaf me mijn zelfvertrouwen een beetje terug, liet me denken dat ik toch echt wel belangrijk en speciaal was en hij maakte zich serieus zorgen om me (broer van hem, vrienden van hem en vrienden van mij zeiden dat ook, dus ik beeld me dat niet in aangezien als je verliefd bent je nog al vaak dingen door een te roze bril doet kijken)...

    Anywayz hij heeft al die tijd gezegd dat hij single was en hij bleef het vol houden zelfs toen ik van anderen hoorde dat hij al een half jaar een vriendin had. Een week later kwam hij ineens dood leuk vertellen dat die toch al wel een half jaar een vriendin had en sinds hij dat toegegeven had verschijnen echt overal op facebook berichtjes en foto's van hem en zijn vriendin en zijn vriendin ken ik en dat is echt een arrogante bitch... Sinds dat ik het hoorde dat die wel al een half jaar een vriendin heeft ben ik echt één groot jankend geval. Ik heb minstens 3 weken lang elke dag wel een paar keer erom gehuild. Ik slaap echt super slecht door het hele gedoe (maar 2 tot 3 uur per nacht) en ik heb nu veel vaker weer terugvallen qua eten. Het ging net even anderhalve week iets beter en nu kom ik echt overal die naam van zijn vriendin tegen en sta ik weer op instorten...

    Begrijp me niet verkeerd ik gun het hem echt wel, maar het doet zo freaking pijn! :/ Iedereen zei dat het wel wat zou worden maar ik geloofde er nooit in, maar stiekem had ik het heel erg gehoopt. Hij is serieus waar de allereerste jongen die me speciaal liet voelen, hij is de allereerste jongen geweest waarvan ik mijn eerste kus kreeg en hij heeft me gewoon heel erg geholpen om door een rot periode te komen maar nu voel ik me alleen nog maar meer ellendiger als hiervoor lijkt het wel. Iedereen mag dan ook wel zeggen dat hij het nooit zo heel lang uithoud met een meisje, toch voel ik me enorm klote en hem vergeten lukt me niet, hij heeft teveel gedaan en hij betekend teveel voor me om hem op te geven en te vergeten... (en dat heb ik hem nooit durven te vertellen hoeveel die betekend voor me, maar ergens wist hij dat allang zonder het te horen te krijgen)

    Blugh ik trek het gewoon even niet meer! Ik heb nergens zin in, school waar ik altijd zo enthousiast over was heb ik nu zin om op te geven en ik kan me totaal niet concentreren. Aan mijn ouders kan ik het niet vertellen want die begrijpen het niet en die weten hier ook niks vanaf (wel dat ik verliefd op hem was maar verder niks) en ik heb wel een vriendin die alles weet, maar ik voel me zo stom om haar er constant mee lastig te vallen ook al vind ze het niet erg (en met haar afspreken gaat ook niet zo makkelijk want ze woont aan de andere kant van Nederland)...

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:48 ]


    dream, dare, fly!

    Ah, dat klinkt inderdaad echt vreselijk. Het kan heel veel pijn doen om zo ineens een klap te krijgen van iemand die je vertrouwd. Eigenlijk heeft hij je vertrouwen beschaamd door tegen je te liegen en het daarna even hard te vertellen. Waarom doen mensen zo? Bah, echt kut. Weet zijn vriendin dat wel?
    Ik hoop dat het binnenkort beter gaat, en mij mag je altijd lastig vallen hiermee, je hebt mijn msn als het goed is. Of stuur een pb als er iets uit moet.


    Your make-up is terrible

    Wow, wat een klootzak. Sorry dat ik het zeg, maar hij vertelt kort geleden pas dat hij al een halfjaar een vriendin heeft? Waar slaat dat nou weer op?
    Als hij een relatie heeft, zit er denk ik niets op dan hem proberen te vergeten -ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan-. Misschien moet je hem gewoon even van Facebook verwijderen of zo? Zo kom je zijn naam tenminste niet meer zoveel tegen en hoef je er ook niet de hele tijd aan te denken. Ik bedoel, zijn relatie mag dan misschien wel niet nog heel lang duren. Maar als hij echt voor jou zou willen gaan, zou hij zijn relatie wel uit gemaakt hebben, anders zou je ook maar overkomen als een tweede keus, vind ik.. Sorry dat dat zo hard klonk, maar ik weet even niet hoe ik het anders moest zeggen..
    Er zwemmen nog veel meer vissen in de zee.. Uiteindelijk vind je wel iemand, geloof me! Heel veel sterkte! (flower)
    -sorry, volgens mij heb je hier ook niets aan-

    Wat een eikel ö
    het komt wel goed maidje !


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Assassin schreef:
    Ah, dat klinkt inderdaad echt vreselijk. Het kan heel veel pijn doen om zo ineens een klap te krijgen van iemand die je vertrouwd. Eigenlijk heeft hij je vertrouwen beschaamd door tegen je te liegen en het daarna even hard te vertellen. Waarom doen mensen zo? Bah, echt kut. Weet zijn vriendin dat wel?
    Ik hoop dat het binnenkort beter gaat, en mij mag je altijd lastig vallen hiermee, je hebt mijn msn als het goed is. Of stuur een pb als er iets uit moet.


    Zijn vriendin weet er volgens mij amper wat vanaf. Maar ze doet echt zo irritant met overal op hem reageren met reacties wat erop neer komt dat ze duidelijk maakt dat het haar vriendje is en ze zit er enorm mee op te scheppen... :/ and thanks jij bent lief! :)


    dream, dare, fly!

    AvanJogia schreef:
    (...)

    Zijn vriendin weet er volgens mij amper wat vanaf. Maar ze doet echt zo irritant met overal op hem reageren met reacties wat erop neer komt dat ze duidelijk maakt dat het haar vriendje is en ze zit er enorm mee op te scheppen... :/ and thanks jij bent lief! :)


    A bah, zulke mensen zijn echt niet uit te staan! Dan heb je echt zin om te vertellen wat 'haar' vriendje allemaal doet waar zij niets vanaf weet. Hij vind het vast allemaal best. Goed voor zijn ego.
    Haha weet ik (nerd)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    A bah, zulke mensen zijn echt niet uit te staan! Dan heb je echt zin om te vertellen wat 'haar' vriendje allemaal doet waar zij niets vanaf weet. Hij vind het vast allemaal best. Goed voor zijn ego.
    Haha weet ik (nerd)


    Jaa precies maar zelfs al zou ze het weten zou ze het niet erg vinden want het is nu tenslotte toch haar vriendje --'


    dream, dare, fly!

    Wow dat is echt kut. Ik weet ook precies hoe je je voelt. Mijn ex heeft ongeveer hetzelfde geflikt..
    Het komt allemaal wel weer goed. Praat er veel over en scheld hem samen met vriendinnen uit. (Niet persoonlijk tegen hem natuurlijk) Probeer sterk in je schoenen te staan en schakel desnoods hulp in van een psycholoog. Daar zit ik nu ook, en langzaam stapje voor stapje ga je je beter voelen, geloof me.
    Heel veel sterkte en succes, en als je er over wilt praten mag je me altijd PB-en ook al ken je me niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Wow dat is echt kut. Ik weet ook precies hoe je je voelt. Mijn ex heeft ongeveer hetzelfde geflikt..
    Het komt allemaal wel weer goed. Praat er veel over en scheld hem samen met vriendinnen uit. (Niet persoonlijk tegen hem natuurlijk) Probeer sterk in je schoenen te staan en schakel desnoods hulp in van een psycholoog. Daar zit ik nu ook, en langzaam stapje voor stapje ga je je beter voelen, geloof me.
    Heel veel sterkte en succes, en als je er over wilt praten mag je me altijd PB-en ook al ken je me niet.


    Ooh geloof me dat schelden doe ik heeul veel (vriendin krijgt zowat om de dag een mail met m'n reageer-me-frustratie-op-zijn-vriendin-af (A)

    Ik heb je even gePB't over dat psycholoog


    dream, dare, fly!

    Ik zou 'm uitschelden. Maar nu kan ik iedereen uitschelden, dus mijn adviezen zijn niet altijd even raadzaam zeg ik erbij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een Nerd, je moet die gast echt vergeten , hij is echt verkeerd (cat)...EiKeL komt hij nog zeggen: ik had een vriendin!!:S


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wat een idioot!!! Jij bent veel leuker dan die idioot van een vriendin van hem!! Je hebt alle recht je moeilijkheden te vertellen, maar je moet positief blijven over dingen. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen en huil bij ze uit. Je vriendinnen vinden het vast niet erg als je ze er mee lastigvalt en ander val je mij er maar mee lastig;) Dat vind ik helemaal niet erg.
    Veel sterkte en je komt heus wel over hem heen! Het kost waarschijnlijk alleen wat tijd.


    Happy Birthday my Potter!

    Probeer die jongen te vergeten, jij verdient veel beter! Je vindt vast en zeker iemand die echt van jou houdt (of meer dan 1 iemand? hehe) en die niet zo verschrikkelijk is als hem! Ik haat hem nu al!
    Heel veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    das een eikel
    sterkte(flower)


    Shoganai i ne~

    Schrijf een lijstje met al zijn slechte punten (en een uitroepteken voor het punt dat hij tegen je loog over zijn vriendin), verwijder hem op facebook enzo zodat je hem een tijdje niet tegenkomt. Huil alles er goed uit, neem een vriendin in vertrouwen en vertel haar alles over hem. Probeer alleen negatief over hem te denken en na een tijdje wel positief denken over de momenten die jullie samen gehad hebben. Hij heeft je tenslotte door een rotperiode weten te slepen.
    Daarmee hoop ik dat je hem kunt vergeten! Hij is jou niet waard, zoals hierboven al is gezegd. En vergeet niet, de mensen hier op Q (en ik dus ook) zijn er voor je!
    Sterkte (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ah, dit klinkt echt heel erg naar... Ik begrijp je wel.
    Het belangrijkste is dat je je zelfvertrouwen weer terug vindt. Praat erover met iemand die je heel erg vertrouwt en die erg dicht bij je staat (niet qua woonplaats en zo, maar waar hij/zij in je hart zijn plekje heeft) Ik weet dat het moeilijk is, maar ik denk dat je met hem moet praten. Probeer dan de waarheid te zeggen en vraag naar zijn kant van het verhaal. Dat hij je heel erg pijn deed en waarom dan? Hij moet weten hoe jij je ervan voelt. Misschien helpt dat hem te vergeten.
    Liefs en sterkte


    Our perspective only changes when we change our position.