• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.

Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?

Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

ok. ik heb deze site in 2008 ontdekt maar toen nog geen pro gemaakt. ik heb ook wat van de tokio hotel tijd meegemaakt. maar dingen blijven nu eenmaal niet hoe ze zijn. accepteer het.

SpeachlessX schreef:
    (...)
    ik heb nooit gezegt dat ik beter ben
    ik heb gezegt dat ik recht heb op een plek hier omdat ik al drie jaar op deze site zit
    dat ik recht heb op een plek hier betekent niet dat jullie moeten oprotten ofzo
    ik wil zeggen dat jullie me moet accepteren

Dus wat jij eigenlijk bedoelt is,
    wij moeten allemaal op onze knieën gaan omdat uwe heiligheid hier al drie jaar op zit?

[ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 15:05 ]

Has no one told you she's not breathing?

BlueElephant schreef:
    wij moeten allemaal op onze knieën gaan omdat uwe heiligheid hier al drie jaar op zit?

They fell in love, didn't they?

Hush schreef:
    Het is hier inderdaad heel erg veranderd, en sommige mensen zouden dat niet begrijpen. Het is zowel positief veranderd als negatief. Zovaak zit ik hier toch niet meer dus echt veel kan het me niet schelen. Quizlet is gewoon niet meer de Quizlet dat het ooit was dus trekt het me niet meer zo als vroeger, het kan ook gewoon komen omdat ik ouder ben geworden.

dat bedoel ik dus!

Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

Als ik jou was had ik allang niet meer gereageerd. Respect krijg je wss niet meer hier :')

-

BlueElephant schreef:

(...)

amen

SpeachlessX schreef:
    (...)

dat bedoel ik dus!

Dat zeg je niet in je begin post, want dat is toch iets heel anders dan wat ik heb gezegd. =S

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

blacklady schreef:
    ok. ik heb deze site in 2008 ontdekt maar toen nog geen pro gemaakt. ik heb ook wat van de tokio hotel tijd meegemaakt. maar dingen blijven nu eenmaal niet hoe ze zijn. accepteer het.

Same here, dingen veranderen over de hele wereld en dus ook op Q

Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

Genius schreef:
    Als ik jou was had ik allang niet meer gereageerd. Respect krijg je wss niet meer hier :')

ja zeg

ik heb nooit gezegt dat ik geen respect voor jullie heb of dat jullie hier geen plek verdienen

ik had op meer tolerantie gehoopt zoals di eer vroeger was en niet op "jij bent echt ziek"

Volgens mij zijn hier wel meerdere personen die al drie jaar op deze site zitten en heb je hen al zoveel horen klagen zoals jij nu doet?
    Je moet niet denken dat je een site in één klap gaat kunnen veranderen omdat jij dat nu eenmaal wilt.

Comedy is simply a funny way of being serious.

SpeachlessX schreef:
    (...)

ja zeg

ik heb nooit gezegt dat ik geen respect voor jullie heb of dat jullie hier geen plek verdienen

ik had op meer tolerantie gehoopt zoals di eer vroeger was en niet op "jij bent echt ziek"

Ik bedoelde ook dat JIJ geen respect meer krijg wss, niet over dat jij dat niet geeft zegmaar.
    Maargoed, over het algemeen kan Q idd vals uit de hoek komen maar kijk, dat is dus zo'n verandering :'D

-

SpeachlessX schreef:
    (...)

dat bedoel ik dus!

waarom maak je dan een topic aan over at er allemaal verkeerd is?
    terwijl het je niet boeit?
    Q veranderd, mensen ook (krul)

SpeachlessX schreef:
    (...)

ja zeg

Dat krijg je ervan hè.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Bellicose schreef:
    Volgens mij zijn hier wel meerdere personen die al drie jaar op deze site zitten en heb je hen al zoveel horen klagen zoals jij nu doet?
    Je moet niet denken dat je een site in één klap gaat kunnen veranderen omdat jij dat nu eenmaal wilt.

Amen

Rosyln schreef:
    (...)
    Dat krijg je ervan hè.

stiekum had ik dat gezegd _O_