• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Everest schreef:
    (...)
    'Jullie', alsjeblieft zeg. Kan je alsjeblieft de moeite nemen om niet iedereen over één kam te scheren ? Ik vind het trouwens wel straf dat je na 3 jaar weg te zijn geweest, zomaar even terug komt om ons de les te komen spellen. Zoals eerder : verandering is onvermijdelijk, zeur er niet over.



    ik ben geen drie jaar weg geweest
    ik het drie jaar een account, ff opletten hea

    ik ben maar een aantal maanden weg geweest!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik ben geen drie jaar weg geweest
    ik het drie jaar een account, ff opletten hea

    ik ben maar een aantal maanden weg geweest!

    alles kan in een korte tijd veranderen, zeur er gewoon niet over.
    als ik jou was zou ik maar zwijgen, jij zelf hebt met een oudere iemand van 37 o-o,


    They fell in love, didn't they?

    '...'Maar wat kunnen we hier nou aan doen????

    ik heb het hier fijn zo als het nu is, van mij hoeft er niks te veranderen. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Alle commentaar die ik nog zou willen/kunnen geven, hebben andere users al gegeven.
    Maar let wel op, dit topic kan nog wel eens een ruzie uitlokken, als je het mij vraagt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rooftops schreef:
    (...)

    Sorry maar wij gedragen ons best nog volwassen hoor, wij gaan nu niet schrijven over 'Oh kijk Bill, ik ben verliefd, duik met hem in bed, krijg een kind, we trouwen en leven nog lang en gelukkig.' Wij schrijven nu over dingen uit het echte leven, dingen die écht kunnen gebeuren.



    maar als iemand die dingen die je echt kunt meemaken ook echt meemaakt dan veroordelen jullie haar

    en

    ik noem niet iedereen hier kinderachtig alleen de mensen die zig zo gedragen


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ik heb het hier fijn zo als het nu is, van mij hoeft er niks te veranderen. (cat)

    Graag. Ook al is er af en toe heibel(dat heb je overal) het is wel gezellig en als mensen echt ergens mee zitten dan kunnen ze er ever praten.
    Als ik eerlijk ben vind ik het nu leuker dan een jaar of wat geleden.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:27 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    snuggle schreef:
    (...)
    alles kan in een korte tijd veranderen, zeur er gewoon niet over.
    als ik jou was zou ik maar zwijgen, jij zelf hebt met een oudere iemand van 37 o-o,



    dus? ik heb geen recht van spreken omdat mijn vriend 37 is?
    wat heeft dat hier nou mee te maken?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Wat jammer dat je terug bent dan.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat het allemaal wel meevalt. Het is ook best wel logisch dat dingen veranderen als je hier al lang niet meer bent geweest, maar het is echt niet zo verschrikkelijk hoor (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind Q nu juist gezellig, en het is juist leuk om niet alleen maar TH hotel te hebben, want nu kunnen we andere muziek van andere mensen leuk gaan vinden en het over meer dingen hebben dan alleen TH

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)


    Een relatie tussen een 16-jarige eneen 37-jarige is wel een normale vorm van liefde, dan?
    Oké, ik ga mijn mond houden.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    YoYoYoghurt schreef:
    @ 1. Iedereen wordt hier groter, wij zijn niet allemaal meer kindjes van 12.
    @2. Ik was eerder dan jou lid (op een ander account) en ik HAAT TH.
    @3. Wij kennen elkaar allemaal nog steeds, maar jij kent ons niet meer.
    @4. wtf?

    Amen, vooral nummer 3.


    Hope goes lost but never dies.

    Rosyln schreef:
    Wat jammer dat je terug bent dan.(cat)



    dat bedoel ik nou
    een warm welkom hier

    ik had alleen even geen inspiratie voor mijn stories
    ik ben nooit echt weggweest

    en ik zit hier dus al drie jaar op dus ik vind dat ik recht heb op een plek hier en dat ik dit niet hoef te pikken!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    ik vind gosupermodel nu een stuk leuker dan Q
    terwijl veel mensen al zeggen dat de meisjes daar arrogant zijn
    dat zijn de meesten daar dus helemaal niet, het zijn alleen vrolijke divas die niet zo braaf zijn dus ze hebben soms een beetje een gebruiksaanwijzing

    Eh oké, doei dan? :'D Je hebt gelijk dat het veranderd is, en je kan 2 dingen doen: Deal with it or get out.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken hier nog steeds veel mensen en Quizlet heeft inderdaad fan van verschillende dingen. Maar het wordt geaccepteerd en er zijn geen problemen mee. Ik ben Quizlet juist heel dankbaar. Ik heb hier hele leuke mensen leren kennen. En de site zelf, dus Quizzen en Stories vind ik ook erg cool.
    Owkee, de fanfictieve stories lees ik dan niet, omdat ik daar niet van houdt. Maar goed, ik vind Quizlet toch super en het valt reuze mee hoor! Er zijn gewoon nieuwe mensen bij gekomen, maar ik vind dat die hier ook mogen zijn en zich hier thuis mogen voelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.