• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Er zijn meningsverschillen, weet je. Maar dit lijkt op aandacht te kort. :3


    I don't care who's a werewolf and who's a vampire^^

    snuggle schreef:
    (...)
    het gaat over het gebrek aandacht wat ze krijgt, en ze zich helaas beter dan ons voelt alleen omdat ze eerder actief was dan ons.

    I know, het was ook een klein beetje heel erg sarcastisch bedoelt.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    XxPRESSIONxX schreef:
    Er zijn meningsverschillen, weet je. Maar dit lijkt op aandacht te kort. :3

    Ze krijgt nu aandacht genoeg lijkt me.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    I know, het was ook een klein beetje heel erg sarcastisch bedoelt.(nerd)

    Yeah, i agree :']


    They fell in love, didn't they?

    ik kan beter niets meer zeggen. voordat ik boos word.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Ze krijgt nu aandacht genoeg lijkt me.(cat)


    aandacht teveel denk ik x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ezzlot schreef:
    *Kijkt naar je profielsite*
    (...)

    Volgens mij bent u bij uw maandelijkse periode aangekomen.


    okeey, dat is best grappig :P


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Trouwens, jij hebt helemaal het recht niet om Q zo ineens naar beneden te halen. Je hebt geen idee wat er in die tijd is gebeurd dat je weg was, en dan kom je terug en vraag je onze mening om iets. Wij geven eerlijk onze mening en dan is dat weer niet goed maar je vroeg er zelf om. Net zoals met dit topic.. Ik zou eerder naar jezelf kijken dan naar hoe Q is (:


    -

    Rosyln schreef:
    (...)
    Ze krijgt nu aandacht genoeg lijkt me.(cat)

    volgens mij zijn we allemaal haters geworden _O_


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    volgens mij zijn we allemaal haters geworden _O_

    Eigenlijk wel hè 8D
    Maar dit soort dingen haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaag eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wel even on-topic blijven, en houd 't aardig. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Trouwens, jij hebt helemaal het recht niet om Q zo ineens naar beneden te halen. Je hebt geen idee wat er in die tijd is gebeurd dat je weg was, en dan kom je terug en vraag je onze mening om iets. Wij geven eerlijk onze mening en dan is dat weer niet goed maar je vroeg er zelf om. Net zoals met dit topic.. Ik zou eerder naar jezelf kijken dan naar hoe Q is (:


    Jac, geniaal argument.
    ik heb er niets meer aan toe te voegen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Rosyln schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel hè 8D
    Maar dit soort dingen haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaag eigenlijk.


    same here


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Rosyln schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel hè 8D
    Maar dit soort dingen haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaag eigenlijk.

    same here :']


    They fell in love, didn't they?

    Tsja, drie jaar terug was ik er nog niet dus ik kan niet meepraten eigenlijk. Maar mensen worden ouder en daarmee verandert hun karakter ook. Denk dat de verklaring daar ook in te vinden is.


    No growth of the heart is ever a waste