• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat bedoel ik nou
    een warm welkom hier

    ik had alleen even geen inspiratie voor mijn stories
    ik ben nooit echt weggweest

    en ik zit hier dus al drie jaar op dus ik vind dat ik recht heb op een plek hier en dat ik dit niet hoef te pikken!


    Wij hebben nog net zoveel recht op een plek als jij. Ik vind zelfs persoonlijk dat wij meer recht hebben op een plek dan jij. Jij bent degene die bitchend doen en niet wij. En dat weet iedereen behalve jijzelf. Doe die doppen is uit je ogen, en haal die oordopjes uit je oren.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Eh oké, doei dan? :'D Je hebt gelijk dat het veranderd is, en je kan 2 dingen doen: Deal with it or get out.


    ik ga hier lekker doen waar Q voor bedoelt is: Quizen maken
    en wat er later bijgekomen is: stories schrijven

    maar het is dus blijkbaar niet meer een gezellige site om met andere te kletsen


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat bedoel ik nou
    een warm welkom hier

    ik had alleen even geen inspiratie voor mijn stories
    ik ben nooit echt weggweest

    en ik zit hier dus al drie jaar op dus ik vind dat ik recht heb op een plek hier en dat ik dit niet hoef te pikken!

    O wacht gaat het zo hier. Wie het langs er op zit heeft meer rechte?
    Nou sorry hoor meid maar kom is uit die droom wereld van jouw,zo gaat het niet in de echte wereld. Iedereen is gelijk en iedereen word gelijk behandelt,ongeacht hoe lang hij/zij hier ook op zitten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat bedoel ik nou
    een warm welkom hier

    ik had alleen even geen inspiratie voor mijn stories
    ik ben nooit echt weggweest

    en ik zit hier dus al drie jaar op dus ik vind dat ik recht heb op een plek hier en dat ik dit niet hoef te pikken!

    Nee maar weet je wat het is: Je bent net terug omdat je niet zoveel inspiratie had. Je opent een topic over je relatie met een man van 37, en vraagt wat je af wat je moet doen. Wij geven onze eerlijke mening, en daar kan jij dan blijkbaar niet tegen en begint allerlei dingen te verzinnen zodat je niet achter de realiteit komt dat het eigenlijk ook gewoon ongezond is om als 16 jarige (minderjarig dus) met een ouwe vent opgescheept te zitten.
    Dan open je ook nog dit topic, met daarin allemaal gezeik over wat er niet goed is aan Q, en dan verwacht je dat we je weer met open armen weer ontvangen?
    Doe even normaal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mensen worden ouder, gaan anders over zichzelf en de rest denken. Maken andere dingen mee en dan krijg je veranderingen. Die verdeeldheid qua bands zal gewoon blijven omdat Q daar nou eenmaal bekend om staat (krul) -kidding.
    En ik ken alsnog niet iedereen op Q, nooit gehad ook.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:35 ]


    -

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nee maar weet je wat het is: Je bent net terug omdat je niet zoveel inspiratie had. Je opent een topic over je relatie met een man van 37, en vraagt wat je af wat je moet doen. Wij geven onze eerlijke mening, en daar kan jij dan blijkbaar niet tegen en begint allerlei dingen te verzinnen zodat je niet achter de realiteit komt dat het eigenlijk ook gewoon ongezond is om als 16 jarige (minderjarig dus) met een ouwe vent opgescheept te zitten.
    Dan open je ook nog dit topic, met daarin allemaal gezeik over wat er niet goed is aan Q, en dan verwacht je dat we je weer met open armen weer ontvangen?
    Doe even normaal.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nee maar weet je wat het is: Je bent net terug omdat je niet zoveel inspiratie had. Je opent een topic over je relatie met een man van 37, en vraagt wat je af wat je moet doen. Wij geven onze eerlijke mening, en daar kan jij dan blijkbaar niet tegen en begint allerlei dingen te verzinnen zodat je niet achter de realiteit komt dat het eigenlijk ook gewoon ongezond is om als 16 jarige (minderjarig dus) met een ouwe vent opgescheept te zitten.
    Dan open je ook nog dit topic, met daarin allemaal gezeik over wat er niet goed is aan Q, en dan verwacht je dat we je weer met open armen weer ontvangen?
    Doe even normaal.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nee maar weet je wat het is: Je bent net terug omdat je niet zoveel inspiratie had. Je opent een topic over je relatie met een man van 37, en vraagt wat je af wat je moet doen. Wij geven onze eerlijke mening, en daar kan jij dan blijkbaar niet tegen en begint allerlei dingen te verzinnen zodat je niet achter de realiteit komt dat het eigenlijk ook gewoon ongezond is om als 16 jarige (minderjarig dus) met een ouwe vent opgescheept te zitten.
    Dan open je ook nog dit topic, met daarin allemaal gezeik over wat er niet goed is aan Q, en dan verwacht je dat we je weer met open armen weer ontvangen?
    Doe even normaal.



    ik heb geen dingen verzonnen, ik geef gewoon goede argumenten, we hebben al een half jaar een relatie en mijn ouders kennen hem
    maar
    daar is een ander topic voor
    dus
    als je me daarover wil klieren doe je dat daar maar lekker

    hier gaat het over de sfeer op Q

    we zijn geen eenheid meer, duidelijk

    gezellig hoor al die clupjes

    ik ga mijn clubje van Japanfans opzoeken

    die waren al mijn vrienden voor Q zo veranderde


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik heb geen dingen verzonnen, ik geef gewoon goede argumenten, we hebben al een half jaar een relatie en mijn ouders kennen hem
    maar
    daar is een ander topic voor
    dus
    als je me daarover wil klieren doe je dat daar maar lekker

    hier gaat het over de sfeer op Q

    we zijn geen eenheid meer, duidelijk

    gezellig hoor al die clupjes

    ik ga mijn clubje van Japanfans opzoeken

    die waren al mijn vrienden voor Q zo veranderde

    Er zijn geen clubjes. Met de een praat je over het een en met de ander over het andere. Zo als in de echte wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik heb geen dingen verzonnen, ik geef gewoon goede argumenten, we hebben al een half jaar een relatie en mijn ouders kennen hem
    maar
    daar is een ander topic voor
    dus
    als je me daarover wil klieren doe je dat daar maar lekker

    hier gaat het over de sfeer op Q

    we zijn geen eenheid meer, duidelijk

    gezellig hoor al die clupjes

    ik ga mijn clubje van Japanfans opzoeken

    die waren al mijn vrienden voor Q zo veranderde

    WAUW
    Een half jaar. Ja, nu moet je zeker bij hem gaan wonen in Tokio en geen opleiding doen! Je gaat het echt maken in je leven.

    Maar goed. 'We zijn geen eenheid', alsof het altijd zo was? Een paar maanden geleden zat ik hier ook en vond ik het net zo leuk als nu. Ik ken genoeg mensen waarmee ik goed kan opschieten, ik wel eens een praatje mee maak en in topics helpen mensen elkaar vaak als ze ergens om vragen en in het off-topic is het ook altijd erg gezellig.
    Dus ik weet niet waar je het vandaan haalt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    *Kijkt naar je profielsite*

    Wist je dat...

    -Ik verslaaft ben aan Disney XD

    -Ik een superlieve vriend heb

    -Ik vegetariër ben

    -Ik een beugel heb-__-

    -Ik op Oost-Aziatische mannen val

    -En zij op mij^^

    -Ik mijn licht blonde haar in de kleur "heel licht koper blond" heb laten verven

    -Ik een dom blondje ben

    -Ik best sletterig kan zijn^^

    -IK wel altijd heel lief ben

    -Behalfe als ik ongestelt moet worden


    Volgens mij bent u bij uw maandelijkse periode aangekomen.


    A line is a dot that went for a walk.

    Reticent schreef:
    Krijgen we dit gezeik weer. Sorry hoor, maar dingen veranderen. Wen er maar aan.


    dream, dare, fly!

    Ik vond Q zelf ook leuker zo'n 2 jaar geleden toen iedereen nog TH fan was. Maar dat komt omdat ik zelf ook fan ben. Nu is Q ook leuk voor mensen die daar geen fan van zijn n___n.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Er zijn geen clubjes. Met de een praat je over het een en met de ander over het andere. Zo als in de echte wereld.


    jij hebt het steeds over "de echte wereld"
    ik zou zeggen, lees het boek "echte wereld" van Natsuo Kirino eens
    dat is pas een goed verhaal

    in de echte wereld heb je ook allemaal clubjes

    dat zie je op school al

    al die verschillende vriendinnengroepjes

    en ik heb heel lang bij de alto-clup van school gehoord, dat was echt een appart groepje hrr


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Reticent schreef:
    Krijgen we dit gezeik weer. Sorry hoor, maar dingen veranderen. Wen er maar aan.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.