• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    @ 1. Iedereen wordt ouder, en kijken anders tegen dingen op en vinden zulke dingen interessant, omdat, ondanks het hier maar fantasie is, het in het echte leven ook gebeurt.
    @2. Ik vind het redelijk normaal dat mensen ook van andere dingen fan worden. Ik ben nog steeds fan van Tokio Hotel, maar er zijn dingen die me harder boeien.
    @3. Jij bent gewoon een tijdje niet zo actief geweest, de meeste kennen elkaar hier wel, en het is alleen maar positief dat er leden bijkomen, anders bestond Quizlet al lang niet meer.
    @4. tsja, met hem kon ik ook altijd wel goed praten, en ik vind het dan ook oprecht jammer, maar ja, wat doe je eraan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    YoYoYoghurt schreef:
    @ 1. Iedereen wordt hier groter, wij zijn niet allemaal meer kindjes van 12.
    @2. Ik was eerder dan jou lid (op een ander account) en ik HAAT TH.
    @3. Wij kennen elkaar allemaal nog steeds, maar jij kent ons niet meer.
    @4. wtf?


    in die tijd zaten hier ook veel meisjes van 14, 15 ,16 of 17
    dus we waren toen helemaal niet allemaal kindjes van 12 (ik was 13 toen maar veel van mijn vriendinnen hier waren veel ouder)

    en wij gedroegen ons volwassener dan jullie nu


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Verandering is onvermijdelijk. Mensen komen en gaan. Rages komen en gaan. Het spijt me van je vriend, maar hij moet zelf weten of hij weggaat of niet. En je kan nou eenmaal geen 'besloten clubje' hebben op een site waar je elke dan meet dan 150 man online is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    in die tijd zaten hier ook veel meisjes van 14, 15 ,16 of 17
    dus we waren toen helemaal niet allemaal kindjes van 12 (ik was 13 toen maar veel van mijn vriendinnen hier waren veel ouder)

    en wij gedroegen ons volwassener dan jullie nu

    Mag ik vragen hoe je dat weet(dat volwassen worden). Aangezien ik het er niet mee eens ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    in die tijd zaten hier ook veel meisjes van 14, 15 ,16 of 17
    dus we waren toen helemaal niet allemaal kindjes van 12 (ik was 13 toen maar veel van mijn vriendinnen hier waren veel ouder)

    en wij gedroegen ons volwassener dan jullie nu

    'Jullie', alsjeblieft zeg. Kan je alsjeblieft de moeite nemen om niet iedereen over één kam te scheren ? Ik vind het trouwens wel straf dat je na 3 jaar weg te zijn geweest, zomaar even terug komt om ons de les te komen spellen. Zoals eerder : verandering is onvermijdelijk, zeur er niet over.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    in die tijd zaten hier ook veel meisjes van 14, 15 ,16 of 17
    dus we waren toen helemaal niet allemaal kindjes van 12 (ik was 13 toen maar veel van mijn vriendinnen hier waren veel ouder)

    en wij gedroegen ons volwassener dan jullie nu

    wie zegt dat we ons niet volwassen gedragen?
    -zelf ben ik 13, en zit in de 2de. dat betekend toch niet dat ik me "niet" volwassen kan gedragen, jeez o-o


    They fell in love, didn't they?

    Het veranderen ligt niet alleen aan Quizlet.

    Misschien ook aan jezelf ;)?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:12 ]


    I solemny swear i am up to no good

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    in die tijd zaten hier ook veel meisjes van 14, 15 ,16 of 17
    dus we waren toen helemaal niet allemaal kindjes van 12 (ik was 13 toen maar veel van mijn vriendinnen hier waren veel ouder)

    en wij gedroegen ons volwassener dan jullie nu


    Sorry maar wij gedragen ons best nog volwassen hoor, wij gaan nu niet schrijven over 'Oh kijk Bill, ik ben verliefd, duik met hem in bed, krijg een kind, we trouwen en leven nog lang en gelukkig.' Wij schrijven nu over dingen uit het echte leven, dingen die écht kunnen gebeuren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weetje, mensen veranderen. Get over it.(cat)
    Ik vind Q net een heel stuk gezelliger geworden omdat er meer verdeeldheid is, er is meer om over te praten dan enkel Tokio hotel etc. We leren dingen vanuit elkaars standpunt te zien en ik vind dat we elkaar heus nog wel respecteren, we verkondigen gewoon onze mening wanneer we anders denken. Maar ik heb niet echt zin om hier verder op in te gaan, het is normaal dat dingen veranderen. Wat had je dan verwacht ? No offence.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Over het algemeen vind ik de Quizers hier volwassen.

    En dat veranderen van Q, tsja.
    Life goes on, netzoals Quizlet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    1.Er is een verschil tussen fantasie en realiteit.
    2.Je kan mensen niet dwingen om van hetzelfde te houden.
    3.Ik herken wel altijd een paar mensen uit de leden online lijst?
    4.Huh?

    Weetje, dingen veranderen gewoon.Niets aan te doen.


    effort never betrays you

    SpeachlessX schreef:
    ik vind gosupermodel nu een stuk leuker dan Q
    terwijl veel mensen al zeggen dat de meisjes daar arrogant zijn
    dat zijn de meesten daar dus helemaal niet, het zijn alleen vrolijke divas die niet zo braaf zijn dus ze hebben soms een beetje een gebruiksaanwijzing

    Da dan naar gosupermodel? Als je Q toch niet meer leuk vindt? Je bent 3 jaar weg geweest, het is logisch dat er veel is verandert hoor.. En die verdeeldheid is net goed, zo is er meer om over te praten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    1. Endan ? Jij hebt een relatie met een man van 37, dus jij kan hier misschien beter over zwijgen.
    2. Dat is toch alleen maar goed ? (:
    3. Dan zoek je gewoon nieuwe vrienden, of je gaat naar FanFic, daar zijn niet veel leden en zijn ze allemaal bevriend.
    4. Veel succes voor hem/haar, maar de sfeer gaat niet superhard dalen als hij/zij weg is hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind juist dat Quizlet wel ten positieve veranderd is. Ja, er zijn misschien een aantal puntjes waar nog aan gewerkt kan worden, maar ach. Mensen veranderen, Quizlet verandert (: Deal with it ^.^ En over dat 'Wij gedroegen ons volwassener dan jullie', dat vind ik de grootste onzin ever :') Net alsof wij hier zitten als een stel kleine kinderen. Ech' nie'.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    YoYoYoghurt schreef:
    @ 1. Iedereen wordt hier groter, wij zijn niet allemaal meer kindjes van 12.
    @2. Ik was eerder dan jou lid (op een ander account) en ik HAAT TH.
    @3. Wij kennen elkaar allemaal nog steeds, maar jij kent ons niet meer.
    @4. wtf?


    Life is a beautiful struggle