• ... heeft (ooit) psychologische problemen (gehad)? gwn rondvraagje, om te weten hoe erg het staat met de mensen tegenwoordig.

    ikzelf best wel wat xD

    jullie?

    ps, dit kwam gwn ff in me op, dit is geen zieligheidstopic zoals men vorige. oh, als je niet wilt vermelden wat je hebt of had, hoeft niet hoor xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb ze nu...


    I am an idiot, I move.

    Al jaren..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Neen, dat denk ik niet :Y). Want oke, ik ben gepest geweest en heb daar natuurlijk littekens van, maar ik denk niet dat ik daar pyschologische problemen aan heb gehad (ik heb er me wel een depri van gevoeld).

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:44 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja en ik ben nog niet helemaal 'genezen'.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik. Ben van mijn 3e tot 17e ongeveer (eigenlijk mijn hele schoolleven wel) lichamelijk en geestelijk de grond ingeboord door pesten. Brengt behoorlijk veel problemen met zich mee, kan ik je eerlijk vertellen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    3 zelfmoordpogingen, waar dr bij eentje zelf me maag leeggepompt moest worden. En me armen en benen waren helemaal opengekrabt.

    Maar dat is alweer anderhalf jaar geleden. Alles gaat prima nu:D.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:05 ]

    Zo, lekkere mensen hier (cat)
    Volgens mij ben ik best normaal.

    O wacht, ik bedoelde, ik voel me best normaal.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:07 ]


    Your make-up is terrible

    Vengeance schreef:
    Ik. Ben van mijn 3e tot 17e ongeveer (eigenlijk mijn hele schoolleven wel) lichamelijk en geestelijk de grond ingeboord door pesten. Brengt behoorlijk veel problemen met zich mee, kan ik je eerlijk vertellen.


    ik tot vorig jaar ook, ik ben van school verandert en ik heb zowaar vrienden gemaakt Ö
    en door die pesterijen kàn ik mezelf niet mooi of leuk vinden, en heb ik paranoia aanvallen en nachtmerries dat mijn vrienden het niet met me menen en het gevoel dat ik niemand, zelf mezelf niet kan vertrowuen. zelfs toen ik het allemaal verteld had daarover aan een vriendin van mij, was ik doodsbang dat ze hat tegen me zou gebruiken, en ben elke dag daar nog bang voor. best kut.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ja een mar nog niet helemaal genezen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vengeance schreef:
    Ik. Ben van mijn 3e tot 17e ongeveer (eigenlijk mijn hele schoolleven wel) lichamelijk en geestelijk de grond ingeboord door pesten. Brengt behoorlijk veel problemen met zich mee, kan ik je eerlijk vertellen.


    op de basisschool werd ik helemaal de grond in geboord nu is het veel en veel minder geworden en heb meer dan 6 vrienden gemaakt op mijn nieuwe school lang leven naar de middelbare te gaan :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had ze & ik heb ze.
    Ik liep bij een psycholoog & ik zit er nu weer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben paranoïde. Elke seconde heb ik het gevoel dat ik bekeken word, er iets ergs gaat gebeuren met mij. Dat er misschien gif in de worstjes zou zitten. Ik een been zou breken op uitwisseling naar Zwitserland. En die dingen. En heb een stoornis maar dat pleur ik hier niet neer.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat gaat niemand aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee niet echt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tanzdiktator schreef:
    Dat gaat niemand aan.

    Sommige problemen zijn te pijnlijk om hier gezellig rond te bezuinen.