• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij hebt het steeds over "de echte wereld"
    ik zou zeggen, lees het boek "echte wereld" van Natsuo Kirino eens
    dat is pas een goed verhaal

    in de echte wereld heb je ook allemaal clubjes

    dat zie je op school al

    al die verschillende vriendinnengroepjes

    en ik heb heel lang bij de alto-clup van school gehoord, dat was echt een appart groepje hrr

    Ja, precies. Dat is op schóól waar je nog mee om kan gaan waarmee je wil omgaan. Maar in de 'echte wereld' moet je ook wel eens samenwerken met mensen die je niet aardig vindt. DAT is de echte wereld.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat bedoel ik nou
    een warm welkom hier

    ik had alleen even geen inspiratie voor mijn stories
    ik ben nooit echt weggweest

    en ik zit hier dus al drie jaar op dus ik vind dat ik recht heb op een plek hier en dat ik dit niet hoef te pikken!

    Dus je denkt gewoon dat je beter bent dan ons? alleen omdat je eerder Actief was, dan ben je toch ziek in je hoofd o-o


    They fell in love, didn't they?

    Jesus Christ, dit is echt een epic fail weet je.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is



    nu moet je ophouden. wij fantaseren over twilight,dat is wat anders dan de hort op gaan met een man van 37.

    Ik vind ook niet dat Q persé een eenheid moet zijn. Daar is deze site ook niet voor bedoeld.


    -

    Ezzlot schreef:
    *Kijkt naar je profielsite*
    (...)

    Volgens mij bent u bij uw maandelijkse periode aangekomen.

    -ligt helemaal plat-

    Meid, Quizlet is nog steeds één geheel. Iederen komt hier overeen, alleen bij sommige dingen denkt niet iedereen hetzelfde, dat is logisch? Maar de users zijn nog steeds een grote groep, jij hebt er gewoon een andere kijk op gekeken.

    Akkoord, je mag je mening geven. Maar als jij de hele tijd zegt dat het op andere sites gezelliger is, wat moeten wij daar dan aan doen? Ga dan naar daar, als je het daar leuker vindt?
    Je mag vinden wat je wil, maar als het hier niet goed genoeg is voor jou, is dat jou probleem en niet het onze (:


    Has no one told you she's not breathing?

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij hebt het steeds over "de echte wereld"
    ik zou zeggen, lees het boek "echte wereld" van Natsuo Kirino eens
    dat is pas een goed verhaal

    in de echte wereld heb je ook allemaal clubjes

    dat zie je op school al

    al die verschillende vriendinnengroepjes

    en ik heb heel lang bij de alto-clup van school gehoord, dat was echt een appart groepje hrr

    Bij jou misschien maar bij mij veel minder. Ik heb vrienden die bij meerdere "clubjes" horen. Je moet niet zo in hokjes denken dan krijg je dit vanzelf.
    Als er in het echte leven ook clubjes zijn waarom is het dan zo vreemd dat het hier ook is?

    En ik hoef geen boek te te lezen om te weten hoe de wereld in mekaar zit. Ik maak de echte wereld mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is


    Damn, tis maar een verhaal. Nou en, laten ze dat lekker schrijven. Dan moet jij het gewoon maar niet lezen. :Y) Probleem opgelost.^^


    I don't care who's a werewolf and who's a vampire^^

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Jesus Christ, dit is echt een epic fail weet je.
    Ik probeerde het al binnen te houden maar mijn vingers neigen gewoon om dit te typen :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik heb geen dingen verzonnen, ik geef gewoon goede argumenten, we hebben al een half jaar een relatie en mijn ouders kennen hem
    maar
    daar is een ander topic voor
    dus
    als je me daarover wil klieren doe je dat daar maar lekker

    hier gaat het over de sfeer op Q

    we zijn geen eenheid meer, duidelijk

    gezellig hoor al die clupjes

    ik ga mijn clubje van Japanfans opzoeken

    die waren al mijn vrienden voor Q zo veranderde


    Gosh, zoek een leven


    They fell in love, didn't they?

    Serieus, waar gáát dit over.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Magikal schreef:
    (...)Ik probeerde het al binnen te houden maar mijn vingers neigen gewoon om dit te typen :'D

    AHAHAHA, -plat.


    They fell in love, didn't they?

    Je bent zelf zo lang offline geweest, de mensen die hier wel online zijn vinden het hier super, en de meesten kennen elkaar wel.
    ik vind dit gezeik, sorry hoor.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Rosyln schreef:
    Serieus, waar gáát dit over.

    het gaat over het gebrek aandacht wat ze krijgt, en ze zich helaas beter dan ons voelt alleen omdat ze eerder actief was dan ons.


    They fell in love, didn't they?

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is

    HAHAHAH FAIL! Dat klopt ja, kunnen we aan je profiel zien.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.