• Wat doen jullie/zeggen jullie als een van je ouders ineens thuis komt terwijl jij net sta te roken ?

    Mijn vader kwam laatst thuis, en ik stond in de achtertuin. hij kwam naar buiten, en ik had hem gelukkig al weggegooit. hij meteen; Wat doe jij hier? ik lul meteen; ik kom van de garage, k moest iets hebben, maar kon het niet vinden. Hij zei niks, en liep terug. net op het nippertje (:


    we were always meant to say goodbye.

    theBronx schreef:
    (...)
    Ga jij nu ook al beginnen zoals die reclame van rokende bruggies?
    ‘Als u kind eenmaal rookt, luistert het minder goed naar de bevelen blablabla’ Allemaal zever. Het slaat gewoon nergens op, je gaat toch niet minder goed luisteren als je rookt? Whatthehell man, zeg je dat ook tegen je vrienden die roken of zo? Of delen hun jouw mening?

    Joh, je windt je op. Kalmeer, doe het door middel van verslavingen, ga roken/zuipen/snuiven/whatever, zolang jij je er maar stoer door voelt is het allemaal super toch. Kijk wel uit dat je ouders je niet snappen, het is maar dom dat ze het niet willen aanzien hoe de gezondheid van hun kind wel degelijk verslechtert door de nicotine. Je gezondheid verpesten door zo iets stoms waar je nog een eigen inbreng in hebt en er nog trots op zijn ook, is een van de meest zielige dingen die je in mijn ogen kan doen. Welterusten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Anxiety schreef:
    Ik rook niet(krul)


    All this dampness is damp.

    theBronx schreef:
    (...)
    Haha ja. Peuter :'D die jongen dan he.


    Hah ja die! Dan denk ik echt; "Sh*t, is die jongen echt dertien?"
    Ze hadden mij moeten casten. Ik wou eens weten hoe het voelt om sigaretten in beide je oren te hebben *fantaseert*


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Joh, je windt je op. Kalmeer, doe het door middel van verslavingen, ga roken/zuipen/snuiven/whatever, zolang jij je er maar stoer door voelt is het allemaal super toch. Kijk wel uit dat je ouders je niet snappen, het is maar dom dat ze het niet willen aanzien hoe de gezondheid van hun kind wel degelijk verslechtert door de nicotine. Je gezondheid verpesten door zo iets stoms waar je nog een eigen inbreng in hebt en er nog trots op zijn ook, is een van de meest zielige dingen die je in mijn ogen kan doen. Welterusten.

    Joh nu voel ik me ook hartstikke aangesproken hè, not. Vooral niet te volwassen gaan doen joh, krijg je rimpels van :'D oeh van roken ook, nou en. Ik rook niet om stoer te doen hoor :'D Ik rook meestal als ik alleen ben, en soms met vrienden en op feestjes ja. En als ik het doe om stoer te doen wat dan nog. Dan mag je me zielig vinden maar ver zal je er niet mee komen :'D

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 23:41 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Hah ja die! Dan denk ik echt; "Sh*t, is die jongen echt dertien?"
    Ze hadden mij moeten casten. Ik wou eens weten hoe het voelt om sigaretten in beide je oren te hebben *fantaseert*

    Dat voelt echt helemaal geweldig, ik word d'r echt geil van dude :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    Dat voelt echt helemaal geweldig, ik word d'r echt geil van dude :'D


    Hmm, rimpelen je oren daar niet van?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Hearted schreef:
    Ik deed het altijd als ze net weg waren.. dan weet ik ze komen toch voorlopig niet thuis & als het huis stink.. me pa rookt ook (A) dusja
    maar ben gestopt. was toch niet verslaafd en geldverspilling
    nja,, ze hebben nooit gezegd dat ik het niet mag, ik mag het proberen maar verslaafd raken wouden ze liever niet.. ene ik heb iets met toegeven als er iets is :P.. kan ik nooit :P bang voor de reacties ook al zijn ze goed :)zal het wel keer zeggen.. over paar jaar x'D


    Nvt

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Joh, je windt je op. Kalmeer, doe het door middel van verslavingen, ga roken/zuipen/snuiven/whatever, zolang jij je er maar stoer door voelt is het allemaal super toch. Kijk wel uit dat je ouders je niet snappen, het is maar dom dat ze het niet willen aanzien hoe de gezondheid van hun kind wel degelijk verslechtert door de nicotine. Je gezondheid verpesten door zo iets stoms waar je nog een eigen inbreng in hebt en er nog trots op zijn ook, is een van de meest zielige dingen die je in mijn ogen kan doen. Welterusten.

    Jezus, ik heb hier niets mee te maken maar ik vind dat als je rookt dat dat gewoon je eigen keuze is, en tegenwoordig gaat van alles je gezondheid achteruit. Dan mag je zelfs geen cola light meer drinken want o wee je zou er maar kanker van kunnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 0:48 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik rook niet, gaat niet gebeuren ook.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik ooit zou roken, zou ik het niet stiekem doen. Ik ben niet zo triest om dan alles te gaan verbergen en op "geheime plekken" te gaan roken. Dan moet ik denken aan die reclame dat die vrouw helemaal wanhopig heel het huis doorzoekt, en uiteindelijk een sigaret uit haar stofzuiger haalt. Nee, dan zou ik het gewoon tegen mijn ouders zeggen.

    Maar ik ga nooit roken. Ik heb een keer een sigaret gerookt en ik vond er geen bal aan. En ik zie het nut er niet van in om te roken. Een vriend van mij is er verslaafd aan geworden, en geloof me, dat wilt hij helemaal niet. Maar hij is te zwak om te stoppen.
    Plus het feit dat je er blut van word, en je lichaam behoorlijk verneukt :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 8:29 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    salva schreef:
    aha, sgattie.

    ik zou hem snel onder de bank stoppen ofzo en zeggen dat me vader hem heeft laten vallen. ik rook zowieso nooit in huis ofzo. ik ben nie gek. maar wel in de tuin. en dan doe ik altijd de deuren op de knip en laat ik de sleutels erop zitten. mijn vader had gezegd dat als hij het eens zou zien dat hij ook shijt zou hebben aan iedereen. en die sigaret ergens op mijn gezigt uit zou maken zodat ik de rest van mijn leven eraan geherinnerd werd als ik in de spiegel keek. aan de domme fouten die ik heb gemaakt. hij mag nie zijken hij rookt al vanaf zijn dertiende. kankerhomo. en voor mijn moeder ben ik nie bang.(dance)


    gheghe, micheltje, doe is rustig (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    salva schreef:
    aha, sgattie.

    ik zou hem snel onder de bank stoppen ofzo en zeggen dat me vader hem heeft laten vallen. ik rook zowieso nooit in huis ofzo. ik ben nie gek. maar wel in de tuin. en dan doe ik altijd de deuren op de knip en laat ik de sleutels erop zitten. mijn vader had gezegd dat als hij het eens zou zien dat hij ook shijt zou hebben aan iedereen. en die sigaret ergens op mijn gezigt uit zou maken zodat ik de rest van mijn leven eraan geherinnerd werd als ik in de spiegel keek. aan de domme fouten die ik heb gemaakt. hij mag nie zijken hij rookt al vanaf zijn dertiende. kankerhomo. en voor mijn moeder ben ik nie bang.(dance)

    Dat zeg je toch niet over je vader? Maar anyways, wel apart dat je vader dat zegt.. Mijn ouders hebben vroeger zelf heel lang gerookt maar zijn gestopt. Nu rook ik, en ze vinden het niet erg. Ze zeiden alleen ja wij zijn ook jong geweest, het hoort allemaal bij de leeftijd het is logisch dat je niet als enige niet wilt roken, maar ja het blijft onverstandig, maar het is jou leven.
    Zolang ik niet binnen rook vinden ze t best (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm ik rook nu al paar jaar maar ik ben begonnen door de stres die ik had, mijn ouders gingen scheiden, dus ik deed het niet om stoer te doen of om mee telopen met andere nee zo ben ik niet!!

    Ik rook altijd op mijn balkon.. Ik woon namelijk op mijn zelf, en mijn ouders weten dat ikuh rook

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 15:44 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik rook altijd achter het huis
    en mijn moeder weet dat :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik rook niet :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!