• Uit nieuwsgierigheid klikte ik net op de story 'justin bieber = gay.'
    Kwam ik erachter dat dat verhaal met 192 kudo's, gewoon maar een onzin hoofdstukje heeft? Wtf??


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Als je even goed leest, zie je dat er nog meer hoofdstukken bij komen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je geeft er alleen maar weer extra aandacht aan door zo'n topic te openen hoor. Zoals je ziet komen er nog hoofdstukken bij.. Maar als niet iedereen hatelijke reacties erop ging maken, die weer een discussie uitlokten, zou het voor hen ook niet meer leuk zijn. Dus geef er gewoon zo min mogelijk aandacht aan, dan gaat de lol er wel van af voor ze. (:

    Rosyln schreef:
    Als je even goed leest, zie je dat er nog meer hoofdstukken bij komen?

    Vind jij dan dat dit verhaal 195 kudo's verdient?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat is meestal :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ecstasy schreef:
    Je geeft er alleen maar weer extra aandacht aan door zo'n topic te openen hoor. Zoals je ziet komen er nog hoofdstukken bij.. Maar als niet iedereen hatelijke reacties erop ging maken, die weer een discussie uitlokten, zou het voor hen ook niet meer leuk zijn. Dus geef er gewoon zo min mogelijk aandacht aan, dan gaat de lol er wel van af voor ze. (:

    Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik vind het echt raar dat zo'n vehraal 195 kudo's heeft..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Clear schreef:
    (...)
    Vind jij dan dat dit verhaal 195 kudo's verdient?


    Het boeit toch niet dat hij gay is, als hij dat überhaupt is. Ik vind niet dat we daar zoveel aandacht aan moeten besteden.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    jajajaj we moeten er geen aandacht aan besteden blablabla. maar ondertussen staat hij wel op nr 1. omdat hij de site promoot. lekker dan voor de justin fans.

    Slotje op verzoek van topicstarter


    "I shut my eyes in order to see.'