• zijn je vrienden als je ze nodig hebt? Druk bezig denk ik...


    Your make-up is terrible

    Ja -.-'
    Lekkere vrienden :(


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Altijd als je iets of iemand nodig heb lijken ze van de aardbodem verdwenen te zijn.

    Uggs schreef:
    Altijd als je iets of iemand nodig heb lijken ze van de aardbodem verdwenen te zijn.


    Ja, vind ik ook.


    Your make-up is terrible

    Voor mij staan de meeste wel klaar, als ik ze nodig heb

    ik ben online? Of bedoel je mij niet?


    Some angels have no wings.

    Echte vrienden die dag en nacht voor je klaarstaan kan je tellen op één hand. (En zelfs dat is te veel)

    Ik weet wat je bedoelt, de mijne zijn ook altijd zoek als ik ze eens nodig heb.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Uggs schreef:
    Altijd als je iets of iemand nodig heb lijken ze van de aardbodem verdwenen te zijn.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Precies hetzelfde wat ik me nu afvraag....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn beste vriendinnen zijn er altijd voor me. De rest heb ik niet nodig voor mijn problemen. En meestal ga ik naar mijn moeder.

    Nieuwe vrienden zoeken die wel altijd beschikbaar zijn(krul)


    -

    Mijn vrienden staan aan mijn deur als ik ze nodig heb. Mijn 'vrienden' gaan lekker verder met wat ze aan het doen waren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat heb ik ook -_-'
    te druk met vriendjes of andere vrienden... achjaaa whatever, ik kan wel bij 1 iemand altijd terecht en dat is mijn vriendje XD


    Special Love <3

    Uggs schreef:
    Altijd als je iets of iemand nodig heb lijken ze van de aardbodem verdwenen te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HAMMERTIME schreef:
    Mijn vrienden staan aan mijn deur als ik ze nodig heb. Mijn 'vrienden' gaan lekker verder met wat ze aan het doen waren.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
    Echte vrienden krijg je alleen door er zelf een te zijn.

    Stiekem ben ik het hier niet mee eens. Want na 3 jaar voor mijn beste vriendin er zijn laat ze me vallen (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."