• Wat doen jullie/zeggen jullie als een van je ouders ineens thuis komt terwijl jij net sta te roken ?

    Mijn vader kwam laatst thuis, en ik stond in de achtertuin. hij kwam naar buiten, en ik had hem gelukkig al weggegooit. hij meteen; Wat doe jij hier? ik lul meteen; ik kom van de garage, k moest iets hebben, maar kon het niet vinden. Hij zei niks, en liep terug. net op het nippertje (:


    we were always meant to say goodbye.

    Mijn ouders weten het allebij van me, dus dat ik lekker makkelijk.
    Toen me ouders het nog niet wisten, rookte ik gewoon als ik niet thuis was, zodat ze me ook niet konden betrappen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is me al gebeurt & geloof me, je gaat echt niet rustig blijven en zeggen; 'oeps, betrapt'. Tenminste niet als ze boos worden :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    iLOVEFATiH schreef:
    Dat is me al gebeurt & geloof me, je gaat echt niet rustig blijven en zeggen; 'oeps, betrapt'. Tenminste niet als ze boos worden :').



    ahaha, gerum (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    Riavvolgere schreef:
    (...)

    Mijn mama zegt ook niks, maar die denkt dat ik het alleen doe als ik onder vrienden ben;/


    dat vind ik best wel dom. ;$


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)

    dat vind ik best wel dom. ;$


    bedankt, gheghe :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Ik zou wachten totdat mijn moeder er iets over zegt (:


    -

    Ik rook niet, maar als ik dat wel zou doen zou het me niet veel interesseren wat mijn ouders daarvan denken. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik rook niet. Never nooit. (: Maar ik herken je situatie wel, want mijn moeder heeft ooit stiekem gerookt. & Toen kwam ik naast haar staan, en toen gooide ze iets weg. Ik keek naar de grond en toen zag ik een pauk liggen. Nja, ik snap het wel. ;s


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn ouders weten dat ik rook dus ik hoef geen smoesjes te verzinnen. Ik mag alleen niet binnen roken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Ik rook niet. Sowieso als je rookt terwijl je ouders het niet (mogen) weten, doe het dan ook niet thuis. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik rook niet..

    Weet je zeker dat je niet mag roken. Als je 16+ bent kun je misschien eens voorzichtig een gesprek met je ouders voeren over het feit dat je wilt roken. Dat het 'legaal' wordt thuis.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik rook niet gaa ik ook nooit doen ik heb een lichte vorm van asma en ik wil mijn lichaam niet verzieken >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Romances schreef:
    Ik rook alleen op feestjes, dus daar heb ik geen last van :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Riavvolgere schreef:
    (...)

    Moet je tegen mijn vader zeggen. Mijn moeder zei laatst van; wat zou je doen als je 'elif' ikdus, zien roken?
    Mijn vader; 'ik heb dan scheit aan de mensen met wie ze staat, ik stop die sigaret brandend in haar neusgat.'


    WAHAHAHA OMG xd


    Has no one told you she's not breathing?

    mine schreef:
    IK rook niet :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget